- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tetrix
tag
dezz megelőzött, hála és köszönet neki
antdomi: a kérdéseid néha nem jól értelmezhetőek,illetve zavaróak annyiban hogy kijelentéseidből néha azt szűri le az ember, hogy valamit tudsz a témáról, de mint ténylegesen beigazolódott hogy nagyon nem vagy tisztában az alapdolgokkal sem, ebből inkább úgy tűnik hogy valamiképp 'összeollózod' a mondandód?. De kövezz meg ha nem így van! Tudom hogy a "válasz" nem volt megfelelően rövid, de ismerete mindenképp szükséges ehhez a témához, hasznodra lesz!
ajánlom még figyelmedbe a többi agytágításra való monitor topikot! -
dezz
nagyúr
Nem kötekedésképpen...
"Az additív színkeverés a háttérvilágítás nélkül is létrejön, mivel az az LCD panel dolga. A háttérvilágítás csak azért kell, hogy mindig jól lehessen látni az LCD-n létrejövő képet."
A háttérvilágítás adja a fényt, amiből a színszűrők kiszűrik az (additív) alapszíneket, amikből az LCD kikeverheti a kellő színt. Háttérfény nélkül nincs mit keverni, fekete marad a kép. (Erős külső megvilágítás mellett látszik nagyon halványan belőle valami.)
"Ha a képernyődbe a háttérvilágítás és az LCD panel közé egy színszűrő fóliát helyeznék, mondjuk sárgát, akkor a fehér kép sárgaként jelenne meg, mivel a folyadékkristály teljesen átengedné a háttérfényt és az sárga lenne."
Ez így van, ha teljesen hiányzik pl. a kék komponens, abból már nem lesz fehér.
"A feketével nem lenne gond, mert akkor a folyadékkristályos réteg 90 fokos elfordulása éppen elzárná a fényt és az szinte annyi lenne, mintha kikapcsolnám a képernyőt.
Nem így van?"Sajnos az LCD monitorok nem tudnak olyan feketét, mintha nem is menne a háttérvilágítás. (Illetve, nap közben olyan, de sötétben kevés a kontrasztarány ehhez.)
"az IPS-nél feketés színek lilássá színeződnek, ha a monitort oldalról nézzük."
Az oldalrólt szokták emlegetni, de valójában rézsútos szögből, az meg típusfüggő, hogy (halvány) lilás, zöldes vagy épp szürkés.
(#84): Nem bántásként írtam, hanem hogy a legegyszerűbb lenne az alapoktól kezdve utánanézned a témának. Illetve, ha beírtad volna egy keresőbe, amit írtam, azaz a szubpixelt, nem kellett volna itt - meglehetősen offtopikként - kiselőadást tartani.
-
El Kebir
őstag
A háttérvilágítás fix (dinamikus kontrasztot most kapcsold ki
) , a szubpixelekkel szabályzod le a színt, amelyik színben hibázik a háttérfény (több az olyan színű komponens a fényben), jobban zár az adott szubpixel (tehát a többletet visszafogja), így megmarad az egyensúly. Érthető?
-
El Kebir
őstag
Ott hibázik a mondókád, hogy nem a polarizáció változás állítja elő a színeket, azok csak az adott szubpixel fényerejét módosítják (fekete-fehér), a szubpixel utáni színszűrők adnak "színt" az egész folyamathoz.
A szubpixeleket külön vezérled, így egy kékes háttérfényből is lehet fehéret "csinálni". -
dezz
nagyúr
-
dezz
nagyúr
Kénytelen vagyok leírni, hogy a háttérvilágítás csak a natív színhőmérsékletet befolyásolja, de akár a monitoron, akár a videokártyán a kívánt értékre szabályozható, akár mint színhőmérséklet beállítás, akár a színkomponensek egymáshoz képesti arányának manuális beállításával. (Itt is képbe jön a precizitás, az úgynevezett bitek.
De most ezzel inkább nem "kábítalak".
)
-
Ribi
nagyúr
Nemazért de miért nem PC speakeren akarod meghallani a különbséget?
Logitech Z-5500 egy Hifihez képest a vicc kategória.
Nyilván kell olyan rendszer ami képes is megmutatni a különbséget.
Persze, hogy bőven elegendő mindennapokra. Emberek 99.9%nak bőven elég, még sok is.
Áhh felesleges az ilyenekbe belemenni, mikor úgy ugranak rá az emberek az ilyen hírekre, hogy túlárazott szar, mert az ő tizedannyiba kerülő monitora sokkal jobb.
Emberek nagy része nem is látja/hallja ki a különbséget a nagyonjó és az annál még egy picit jobb minőségnél. De azért az akkor is szar. -
dezz
nagyúr
Szal, aki nálad többet tud, az már nem lehet más, mint emberfeletti, akinek 'az IT minden ága-boga is a kisujjában van'...
"Szerinted a 6-komponenses HUE, gain/offset, 3D LUT stb. kifejezések esetleges nem tudása technikai analfabetizmusnak minősül?"
Már megint ferdítesz... Nem ezen kifejezések nem ismerete, hanem pl. a #42-es 'különbnél különb műszaki kifejezésekkel "teletömött" marketing szöveg'-nek nézése/tilulálása, ami éppen hogy megpróbálja megmagyarázni a szavak jelentését.
"Nem is tudtam, akárcsak azt, hogy a 24 bit/192 kHz-et "bárki érzékelheti őket és adott esetben kulcsfontosságúak"
És újra... Kezded lefedni a troll fogalmát.
-
tetrix
tag
Maximum a dinamikát hallanád - ( nem a 24bit-es felbontást és 192 kHz-es mintavételi frekvenciát) -ebből viszont sok minden leszűrhető,pl.hogy mennyire 'tiszta' a felvett/lejátszott hang.Viszont ehhez kell egyfajta érzék
és nem árt egy stúdió minőségű fejhallgató vagy monitor.
A hangrendszered meg tökéletesen alkalmatlan bárminemű minőségi zenei lejátszásra; az nem az ötpontegynél kezdődik általában.
más:
A kalibrálást az adott grafikus hardveren végzi, és a monitoron megjelenített színeket méri be hozzá, amelyből végül egy ICC színprofilt állít be a kalibráló szoftver, a színhelyes megjelenítéshez; de ha ez vagy maga a kalibrálás hiányzik, akkor persze lesheted te a különbségeket. Az sem mindegy hogy mi van pont a monitor másik végén, pl nem minden grafikus kártya képes 30bites jelet kiadni magából,ahogy nem minden monitor képes azt fogadni....és nem értem pontosan mit is kifogásolsz a minőséget vagy az árat mert nem egyértelmű? Az üzletek 99,9%-ában se Eizot se Bugattit nem árulnak.
a másik hogy egy sportautót megint egy monitorhoz hasonlítgatunk értelmetlenül, számomra rejtély. a bugattinál a cnc-esztergált alumíniumvázat és a többi versenysportkocsikból átvett alkatrészeket és azok technikai fejlesztéseit fizeted meg ésatöbbivel együtt; az eizonál szintén pár évtizedes fejlesztéseket, vezérlőelektronikát, hadnesoroljam.
Szóval a lényeg a részletekben van ha tetszik ha nem! A részleteknek meg utána lehet olvasni. Ám az se baj ha törekedünk megérteni mások álláspontját és érveit, nem ma kezdték hidd el! -
dezz
nagyúr
Ja, muris, vagy inkább szánalmas, hogy amikor én beszélek pl. a színtérről, akkor az "marketingszöveg", amikor viszont te (x.v.Color), akkor máris egy iszonyú fontos fícsör...
Mellesleg, az x.v.Color önmagában nem jelent nagyobb precizitást, mivel csak a színtér határait tolja ki, ahhoz a DeepColor kell, más szóval a színcsatornánkénti 10+ bit...
-
dezz
nagyúr
Hát tudod, ritkán találkozom olyan fazonnal, akinél a pofátlanság ilyen szintű tudatlansággal (a leírt dolgok alapfogalmak) és érzékszervi gyengeséggel (bárki érzékelheti őket és adott esetben kulcsfontosságúak) párosul...
Hát tudod, elég sokba lennék én az EIZO-nak...
De amilyen bunkón és bután "véded" az LG-t, inkább te lehetsz valami áruházi vevőgyőzködő emberke, aki annyit tud, hogy "Higyje el asszonyom, az LG a király, a többi csak szöveg!".
Alantasságod is kiderült, mivel ugye éppen most írtam, hogy a hangkártyáknál nem a 24-bit/192kHz számít (CD alapon is építhető audiofil hangrendszer). Azonban, adott elvi paraméterekkel rendelkező CODEC-ek között is nagy különbségek vannak, a kártyán lévő egyéb áramkörökön is sok múlik, aztán említettem ugye azt a bizonyos "erőforráskímélő" sample-rate konverziót is, stb.
A SED kísérleti szinten létezik, az OLED sem érett még meg a nagysorozatban való gyártásra. Én is nagyon szeretnék egy OLED monitort, hidd el...
x.v.Color támogatású kamerád van?
"a vásárlók 99%-át nem érdeklik"
Szerinted a CG-s EIZO-kat és más efféléket a vásárlók 99/%-ának szánják?"a különbnél különb műszaki kifejezésekkel "teletömött" marketing szövegek"
Az általam írottak csak egy technikai analfabéta számára tűnnek marketingszövegnek..."amikor az üzletben vásárolni akarnak valamit."
Meg sem próbálnék átlagembereket győzködni egy átlagos üzletben, ez a te pályád..."Nem mindenit érdekel a gyártás műszaki megvalósításainak rejtelmei."
Erről nem is sok szó esett..."A monitor előtt ülő embert az alacsonyabb betekintési szögek nem zavarják, mert a képernyőre merőleges nézéstől pár fokkal eltérve nem jelentkezik a problémás invertálódás, szín és kontrasztgyengülés, a képen megjelenő tartalom mindenütt torzításmentes a színek is szépek."
Ez több méterről nézve lenne igaz, normál távolságból nagyon nem...
"A homogenitás pedig csak kevés esetben látható zavaróan."
Épp elég az..."Dolgoztam nyomdában is és ami a legviccesebb volt, hogy a szerkesztőségben a legprofibb cuccokkal, igyekeztek a legjobbat előállítani, de a végtermék, ami már papíron volt, messze nem olyan tökéletes lett, mint a képernyőn és a megrendelőnek úgy is jó volt (jó kellett legyen)."
Pff, még szerencse, hogy nem voltál ott túl sokáig...
(#46+#49): Itt is csak a hozzánemértésed mutatkozik meg, mert 1. 8ms alatt rohadtul nem a válaszidőtől függ már a mozgás szépsége. 2. Háttérvilágítás-villogtatással (amikor is a változás két felvillanás között zajlik le), igen jól utánozható a CRT-s mozgás. És mit gondolsz, ki csinált olyan monitort először, ami erre épít: az EIZO.
(#51) lenox: Képfeldolgozásról volt szó, nem az egyéb paraméterekről.
-
bartucc
addikt
Nem arra van kitalálva, mint a TN, vagy az olcsóbb IPS-ek, és ennyi. A válaszidő alacsonysága meg nagyon kis réteget zavar, nem sok olyan játékos van akinél a 2ms sok lenne... Van egy kis réteg, de ők megint csak Profi játékosok. Az amatőr és profi felhasználást pedig ne keverjük össze. Igények vannak, csak fizetni nem akar senki érte. Ha megér valakinek ennyit minőségben otthonra is egy monitor, vegye, de ne verje az asztalt hogy tizedáron is lehetne, és hogy sokkal olcsóbban van jobb is.
A 24bit/192 kHz és a 16bit/44 kHz között pedig érzek különbséget, jó hallásom van. Ennyi kell hozzá, nem más, másik kérdés kinek mennyit ér meg a jobb minőség. De emberi füllel is hallható különbség van közöttük.
-
Penge_4
veterán
"A TN+Film paneleket a nagyképű társaság lenézni, mégis a legtöbb eladott LCD ilyen technológiával készül."
Álljunk meg egy pillanatra! Nem lenézésről van szó, hanem kritikáról.
Egyszerűen minden más LCD panelhez viszonyítva egy tűzre való hulladék.Viszont egy Vénusz TV-hez, vagy egy 10+ éves gömböc CRT-hez képest elég nagy előrelépés, még ha előbbinél a színhűség és a betekintési szög jobb is, de például 1024-es felbontásban már nagyon gáz bármit is csinálni, pláne ha a 60Hz-es CRT a pofádba vibrál napi 8-10 órán keresztül.
"Láttam olyan TN+Film LG monitort is (LG Flatron L246WH), amelynek a képminősége nagyon soknak tetszett, szép színek, éles betűk stb."
A feketéje valóban szép sok színnel rendelkező környezetben, de ha már teljes képernyős #00000 képet nyitsz meg, akkor az alul és felül bevilágít.
A színek elég feltűnően eltérnek, bár a színlépcsők egészen addig nem tűnnek fel, amíg el nem kezdesz
1: Kalibrálni, mert olyankor vagy 90% fölötti fehér, vagy 90% fölötti fekete lesz homogén.
2: Filmeknél igazán zavaró, mert vagy az éjszakai felvételek lesznek szürkések, vagy a halványkékes égbolt lesz fehér."A monitor előtt ülő embert az alacsonyabb betekintési szögek nem zavarják, mert a képernyőre merőleges nézéstől pár fokkal eltérve nem jelentkezik a problémás invertálódás, szín és kontrasztgyengülés"
Végülis annyira nem vészes csak 170 és egy 180 magas embernek kell külön-külön gamma beállítás.
"sokkal többen vannak azok a felhasználók, akiket az LCD válaszidő zavar és a gépüket legtöbbet szórakozásra (film, játék) használják a mint azok, akik grafikára, képfeldolgozásra."
Engem jobban zavar, hogy akár több száz színárnyalat elveszik valamelyik irányba, mint az, hogy ha bizonyos árnyalatok fölött rángatom az egeret olyan sebességgel, amilyennel természetes körülmények között soha, akkor látok egy kis utánhúzást, ha kifejezetten arra figyelek.
-
parandroid
félisten
Felejtsd már el a felhasználókat, ez nem nekik készült, hanem a profiknak, akiknek a cége vesz egy-két ilyet a legfontosabb szerkesztői munkahelyekre. És hidd el, azok a cégek nem úgy működnek, hogy na, ilyet vegyünk, mert milyen sok jófajta rövidítés van a nevében, különben is milyen drága, egye meg a sárga irigység a szomszédjóska káeftéjét, hanem kőkemény üzleti döntést hoznak, hogy márpedig a tökéletes színhűséghez, képminőséghez meg kell venniük az elérhető legjobbat, mindegy, mibe kerül.
Eleve teljesen életszerűtlen azon gondolkodni, hogy otthonra miért nem éri meg, mert ez minden kérdésen felül így van - aki otthonra ilyet vesz, az tényleg vagy nagyon sznob, vagy már nincs hova tennie a pénzét.
p
-
antdomi
csendes tag
Még csak annyit fűznék hozzá a témában szereplő monitorhoz, hogy köszi a fentebbi infókat, kétségtelenül profi monitor, de nem tudom kinek éri meg 1 millát (ha ez körül van az ára) kiadni érte. A piacon számtalan olyan monitort lehet sokkal olcsóbban kapni, amellyel ugyanazt a munkát el lehet végezni.
A válaszidőt kellene valahogy élvezhetőbbé tenni. Nekem legalábbis ez lenne a legfontosabb, mivel nem állóképekkel kell dolgozzak. A CRT-k már elavultak és az LCD technológia e téren sajnos még nem helyettesíti a CRT-t. A Sed, OLED ezért érdekes számomra.
Vajon mikor lesz elérhető a CRT monitorokhoz hasonló válaszidős legalább FullHD felbontású monitor? Erre lenne szüksége a legtöbb felhasználónak, ugyanis sokkal többen vannak azok a felhasználók, akiket az LCD válaszidő zavar és a gépüket legtöbbet szórakozásra (film, játék) használják a mint azok, akik grafikára, képfeldolgozásra. -
Johnny Cage
addikt
"a vásárlók 99%-át nem érdeklik a különbnél különb műszaki kifejezésekkel "teletömött" marketing szövegek, amikor az üzletben vásárolni akarnak valamit."
nem a lótúrót nem! dinamikus kontraszt? 178 fokos betekintési szög TN panelekhez ("véletlenül" felejtik csak el odaírni, hogy 10:1-hez kontrasztarány mellett)? "LED TV"? szerinted melyik célcsoportot lehet kilóra megvenni a marketing bullshit-el? a profi grafikusokat, mi? éppen az Eizo az, amelyik márka nem árul zsákbamacskát, a specifikációkban VALÓS ADATOKAT, VALÓS KONTRASZTOT tüntetnek fel az általad nagyra becsült márkákkal (gyk.: LG) ellentétben, akik össze-vissza zsonglőrködnek a hangzatos kifejezésekkel meg a hatalmas számokkal...
"Megértem a te álláspontosat is, hiszen valószínű éppen azért fizetnek, hogy elkábítsd a pórnépet a különbnél különb műszaki kifejezésekkel"
-
dezz
nagyúr
"Nem a műszeres vizsgálat szerint szoktam dönteni, hogy mi a jobb, hanem az emberi érzékelésen."
Ezzel a célzással totálisan mellé lőttél...
Akkor részletezném, miben jobbak a CG-k a 100-200k-s monitorokhoz képest:
- Gamut: a monitorok többsége sRGB-s, a CG-k széles-gamutosak, többféle színteret támogatva (mint pl. Adobe RGB, többféle filmes színtér, stb.).
- Homogenitás: még az említett ársávban sem éppen tökéletesek a monitorok ebből a szempontból, a CG-k homogenitása viszont olyan, mintha egy teljesen egyenletesen megvilágított papírlapot néznénk. (Az egyéb márkák >200k-s monitorainál is jobb.)
- 16-bit/színcsat. feldolgozás, miáltal bármit is állítunk a monitoron, tökéletesen egyenletesek maradnak a színlépcsők.
- Hogy miket is lehet állítani (anomáliáktól mentesen)? Pl. színtér, gamma, színhőmérséklet, 6-komponenses HUE, színtelítettség, gain/offset.
- HW-es kalibráció, ugyancsak 16-bit/színcsat. precizitással, továbbá 3D LUT-tal, miáltal a színterünk határai is precízen beállíthatók.
- Folyamatosan méri és ellenkompenzálja a háttérvilágítás intenzitását és színhőmérsékletét.Aki ezeket nem érzékeli, illetve nem tudja értékelni, annak komoly baj van a látásával, illetve totálisan amatőr...
"A készüléket emberként használom, nem gépként és amit nem látok/hallok, az számomra nem érdekes."
Számunkra meg az érdektelen, milyen véleményt alkotsz a tökéletlen érzékeiddel és/vagy tudásoddal...
"Az x-fi hangkártyák technikai felépítéséből adódó "csodák" sem tudom kinek annyira érzékelhetők, mint amilyennek mérőműszerekkel lehet érzékelni."
Heh, szóval nem csak a láttással kapcsolatban ötközöl hamar korlátokba, hanem a hallással is így vagy?
Itt valóban nem csak vagy nem kimondottan a bitszám számít (legalábbis úgy 18 bit fölött), talán még a mintavételi freki sem különösebben, de attól még az x-fi-k hangja jól hallhatóan jobb, mint a korábbi (kommersz) Creative hangkártyáké. Mivel jobb CODEC-ek és OpAMP-ok vannak rajta. Mondhatnám, hogy ehhez mondjuk nem a gyártó saját hangrendszerein át kell hallgatni, de pl. azt még azokon is meg lehet hallani, hogy a korábbi kártyák a CD-s 44.1 kHz-es mintavételű hangokat csakis (repedtfazék minőségben) 48+kHz-re konvertálva tudták megszólaltatni, az x-fi-nek már van olyan üzemmódja, amikor kihagyja ezt a konvertálást.
"ez az EIZO monitor x.v. Colour szabvánnyal kompapibilis-e?"
Ezt nem tudom, de egyébként miért fontos a számodra?
"Ami pedig a képminőséget és az árat illeti, az LG W3000H-BN 30" LCD monitor kb. felébe kerül, ráadásul nagyobb képernyő, nagyobb felbontással és a képminőségben nem találtam semmivel sem jobbnak a tesóm EIZO-ját."
1. Sajnos erre nem nagyon tudok építeni, hogy te mit nem találtál jobbnak. Talán megérted...
De van egy olyan érzésem, hogy nem csak a márka eltéréséből fakad, hogy nagyobb képátmérő mellett is fele annyiba kerül...
2. Esetleg megtudhatnánk, milyen típusú EIZO-ja van a kedves tesódnak?(#39) lenox: Nem rossz, de nem hinném, hogy az 16 bit/színcsat.-nál többel dolgozik. Abban sem lennék biztos, hogy akár a natív 12-bites megjelenítés jobb, mint a ditherrel elért, de 16-bites (már ha a 12 bitet nem bővítik ki ők is 16-ra szintén ditherrel). Homogenitás-kiegyenlítésről nem esik szó. Az árba erősen belejátszhat, hogy mindezt 42" mellett tudja...
-
zazahoho
őstag
ez érdekes,de gondolom nem profi stúdiónál dolgoztál
,nem akarlak megsérteni,de akinek napi 10 órát ezen kell szerkeszteni az értékeli azt a csekély különbséget amit te látni véltél.
ezzel nem azt mondom ,hogy azért jó mert drága,és érték arányos az ára ,de nincs sok alternatíva ebben a szegmensben ,és ezt meg is jelenítik az árában -
dezz
nagyúr
Pff, te viccelsz vagy... A CG-s EIZO-k a 100-200k közötti jobb paneles monitoroknál is jól észrevehetően jobbak, nem hogy az olcsó kategóriánál.
Típusfüggő, mennyi a max. fényerő, de a 200 cd/m2-et mindegyik tudja, ami több, mint elég grafikus munkára. Itt nem a szemkifolyatós káprázat dívik.
A #35-ösben leírtam, miben jobbak a CG-s EIZO-k, mint a felsőkat. NEC-k, HP-k.
-
Johnny Cage
addikt
akkor te abba a rétegbe tartozol, akinek mindegy, hogy egy olcsó TN vagy egy jobb IPS. van ilyen is, nem kell ezt szégyellni, valaki azt se látja, hogy a 6 bites panel össze-vissza ditherel vagy hogy a samsung még egy overdrive-ot se tud rendesen implementálni a saját elektronikájába, már ha a samsung-nak van ilyenje. van akit ez totálisan hidegen hagy, van, akinek egy music center is kielégítő a zenehallgatáshoz és nem érti azokat a "sznobokat", akik százezreket költenek hi-fi-re. nem te vagy a célcsoport, ennyi.
az Eizo fényerejéről meg annyit, hogy világos szobában nem kell 45%-nál magasabbra emelnem az S2231-esem fényerejét, ami kb. 120cd/m2, de ennek a kétszeresét is tudná, ha szükség lenne rá. mondjuk az se mindegy, hogy mennyire öreg monitort nézegettél (elöregedett a fénycső?).
azt meg azért sürgősen szögezzük le, hogy a ColorEdge monitorcsalád profi grafikus munkára van kitalálva, ahol egy ilyen monitor MUNKAESZKÖZ és nem ízlés kérdése, hogy miben nyújt többet. ők pontosan tudják, hogy miben.
"Ami viszont tetszett, hogy nagyon tartósak és jó képminőség is. Ez utóbbi nem csupán az EIZO érdeme, más sokkal olcsóbb gyártók termékeiről is elmondható ugyanez."
most már tényleg nagyon kiváncsi vagyok, hogy melyek ezek a gyártók... tudtommal nem sok olyan márka van amelyik kizárólag japánban gyártja a kijelzőit, saját elektronikával, saját gyártósorral. és amelyik 5 év teljes körű garanciát mer adni minden készülékére.
-
motorhead
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 10
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nintendo 3DS és DS topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest