Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ant@

    senior tag

    válasz Thome #8 üzenetére

    Miért jelent ez bevétel kieesést? Nagyon egyszerű.

    Tegyük fel ,hogy X multinacionális vállalat piacra dob egy játékot ami anyagi és mindenféle szempontból sikeres. Y multinak is van hasonló típusú játéka de az eladásaik messze elmaradnak X mellett. Y multi vezérre habzó szájjal közli az érintett részleg vezetőjével ,hogy még egy dobása van aztán mehet vissza porszívót árulni. A részlegvezetőt nagyon aggasztja a probléma hiszen a létező összes marketing eszközt bevetette, megtett minden tőle telhetőt és már nem tud mit kitalálni. Összehív egy találkozót ahol megvitatja a problémát a középvezetőkkel. Egyikük felveti az ötletet, hogy néhány külsős programozót megbízhatnának azzal ,hogy készítsenek hackprogramokat amivel ellehetlenik X multi játékának multi részét. A részlegvezetőnek nem tetszik az ötlet hosszan rágódik rajta, de végül belekapaszkodik mint utolsó szalmaszálba hiszen az egzisztenciája forog kockán. Így aztán végül megbíznak néhány hacker akik jópénzért elárasztják az internetet 10$-os összkonfortos hackprogramokkal. Néhány héten belül X multi tonnaszám kapja az e-maileket melyek az extrém méreteket öltött problémáról számolnak be. Felveszik a harcot de a gond addigra akkora méreteket öltött ,hogy nem tudják visszagyömöszölni a szellemet a palackba. Nemsokára az amerikai, brit , magyar, üzbég és egyéb fórumokat gyalázkodó hozzászólások ezrei öntik el. Sokan nem látják a kilábalás lehetőségét és felhagynak X multi játékának további nyüstölésével. És itt jön képbe Y multi játéka, ami nem sokban különbözik X-től épp csak abban ,hogy nincs dugig hackerekkel. Y multi eladásai megugranak X stagnálni kezd. Y multi piacot nyer a saját franchiseának X piacot veszít.

    Persze ez mind csak összeesküvéselmélet és speküláció, de a az eszközök és a motivációk a valóságban is léteznek.

    A Blizzard pontosan ennek akarja elejét venni. Mégis mit lehet várni egy olyan cégtől ami a világ legsikeresebb MMO-ját üzemelteti. Hagyja garázdálkodni a hackereket? A drákói szigor érthető. Személy szerint egyet is értek vele. Olyan nincs ,hogy csak kicsit hackelsz. Vagy senki, vagy mindenki szabadon orrvérzésig.

  • Shufny

    őstag

    válasz Thome #4 üzenetére

    Nem a csalók száma számít, hanem hogy mennyien rinyálnak. Ebből csak FPS tapasztalatom van, de ott is elfogadottnak veszik már, hogy nem lehet fél órát játszani, úgy hogy nem találkozol csalóval, amikor nagyon nem így van. Csak a mostani játékosok nem jobbak próbálnak lenni, hanem simán lecsalóznak mindenkit, amivel magukat megnyugtatják, hogy nem az a baj, hogy s*gghülyék és még bénák is annak ellenére hogy napi 4+ órát játszanak.

    @Karma: Vicces, hogy pont a game timer példáját hozod fel. Azért is rengeteget sírnak a nagyöreg BW játékosok :) . Szerintem elég gáz, hogy egy STRATÉGIAI JÁTÉKBAN azért lesz nekik "túl alacsony a skillcap" mert ki lehet jelölni több épületet egyszerre... stb. stb.

Új hozzászólás Aktív témák