- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Légies iPhone halvány színei
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
"Ezt az egesz AI felhivja embert, vagy ember beszel AI-vel olyan megoldas, amikor egy manapsag relative egyszeruen megoldhato problemat sokkal nagyobb eroforras felhasznalasaval oldunk meg."
Ez ugyanaz a témakör, mint az önvezető autóknál. Azokat is meg lehetne sokkal egyszerűbben csinálni, csak akkor sose lennének bevezetve, mert egyszerre kéne átállnia mindenkinek. Ami lehet 200 évvel később megtörténne, de így gyorsabb. Itt ugyanez a helyzet, nyilván ha mindenkinek lenne full digitális rendszere, akkor nem kéne kommunikálni. De a Google nem tudja bevezetni mindenkinek a digitális rendszert, ellenben tud fejleszteni olyat ami tud kommunikálni emberekkel. Egyszerűbb lenne máshogy? Persze. Reális? Jelenleg nem.Egyébként nagyon nehéz lesz kikényszeríteni addig, amíg az emberek többsége jobban bízik a személyes kontaktusban, mint a digitális rendszerekben. Nyilván egy 20 éven belül ez változni fog, amikor a 2000 után születettek felnőnek és jelentős vásárlóerők lesznek. De jelenleg nagyon-nagyon sok ember szívesebben beszél telefonon ügyintézővel, mint matat egy weboldalon. Ne kérdezd miért, én se értem, de a gyakorlat ezt mutatja.
Nyilván ebben az is benne van, és emiatt sem egyértelmű, hogy annyira megéri a digitalizálás a szolgáltatóknak, hogy időnként ezek a rendszerek bizony megnyeklenek. Jó esetben erre a user is rájön, és akkor ugyanúgy tud telefonálni, de rosszabb esetben a user azt látja, hogy minden ok, csak mégse az. Jártam már így pizzarendeléssel meg asztalfoglalással is és nem technológiai analfabéta vagyok akinek kiírod nagy piros betűkkel, hogy "NEM SIKERÜLT A RENDELÉS" és nyugtázza, hogy oké akkor hozzák a pizzámat (ilyen is van). Szóval amikor azt számolod, hogy hogyan térül meg a digitális rendszer, ne csak azt számold bele, hogy mennyi időt nyer a fodrász mert nem kell felvennie a telefont, hanem azt is számold bele, hogy esetleg ügyfelet veszthet a rendszer miatt.
-
Divinity
őstag
Azt, hogy a DT ezt miért nem oldotta már meg rejtély, főleg mivel a Telekom HU már régóta küldi így az SMS-eket. Az autó kölcsönzős példa meg egyszerű, drága. Nem foglalkoznak vele azok akiknek nincs IT csapatuk és vennék valakitől a rendszert. Mi ilyen és ehhez hasonló rendszereket is fejlesztünk és hát durva számokról van szó., Sokszor még a nagyobb multik is átgondolják a dolgot és inkább megoldják saját házban szarul de nem fizetnek érte.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 12 64GB - fehér Garanciális 2026.01.07
- szinte új HP E24m G4 full HD 1920x1080 IPS monitor- rejtett Webkamera - nagy hangszóró - USB-C
- NEC MultiSync EA275WMi 27" képátló/ AH-IPS panel/2560x1440 (WQHD)/ A- kategória nagyon apró hibával!
- új aktiválatlan iPhone 16 128GB black fekete független 1 év Apple garancia
- szinte új iPhone 16 Pro 256GB black titanium fekete titán független Apple 3 év garancia adapter
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest