- Tényleg nem biztos, hogy lesz Galaxy S26 Edge
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
rendben, akkor pontosabban specifikálom:
végfelhasználók felé gyakorlatilag nincs ms support azon túlmenően, hogy újra aktiválhassák a dobozos windowst. A support fórumokon néhány MVP kaliberű ember próbál segíteni, ha valami probléma van. Általában a teljesen egység sugarú problémákra tudnak megoldást, a komolyabbak megoldatlanok maradnak vagy lezárják azzal hogy nem lehetséges. Ezzel szemben a nyilt platformokon a végfelhasználó is képes problémát detektálni, de akár megoldani is. Vagy pedig a közösségből valakit megkérni hogy segítesen. Vagy felvenni szakembert, hogy oldja meg. Vagy pedig fizetni egy cégnek, hogy oldja meg.
üzleti felhasználók kapcsán alapszinten ugyanazt látom, mint a végfelhasználók esetén. Ezen felül lehet csillió dolláros szerződéstt kötni az MS-sel, hogy szóbaáljanak veled. Meg ugye ott vannak a partnership programok, amikor mindenféle szigorú követelményei vannak, például mindenféle ms vizsgákkal rendelkező emberekket kell alkalmazni, esetleg ms termékeket használni vagy más ms szolgáltatásokat igénybe venni. Gyakorlatilag saját szakembereket kell képeztetni, akik ms közeli kompetenciával rendelkeznek. Ennek aztán sok köze van a hagyományos értelemben vett supporthoz. Meg persze komoly pénzeket is kell fizetni a partnerségért.
Esetleg meg lehet bízni egy ms partner céget, hogy ő oldja meg a problémát, de se nem gyors, se nem olcsó ez az út és a siker korántsem biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest