Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pistakiss

    őstag

    Sziasztok!
    A tegnapi probléma megoldódott, mármint, hogy nem tudtamn a netre mobíl adatforgalommal fellépni. Ma reggel bevittem a vodához, ahol vettem, kipróbálták az én kártyámmal, amivel tegnap én is, és egyből azt mondták hibás a készülék, csere. Hazaugrottam a papírokért és a dobozért, lepapírozta az eladó, majd az új készülékben is az én kártyámmal próba, megint nem volt mobil net, vakargatta a fejét, majd mondta a kolléganője próbálja másik kártyával, azzal azonnal jó lett, tehát az én SIM-em nem volt jó, azaz régi volt. Tehát hiába papíroztak, meg próbálgattak, ezt elöbb is meg tudták volna nézni. Ennyit az ügyintézésről

    "Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős

Új hozzászólás Aktív témák