Új hozzászólás Aktív témák
-
csucsbicep
nagyúr
válasz
fatallerror #100 üzenetére
Észrevettem, csak most jegyeztem meg, na.
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #54 üzenetére
Sztem is, de ez már mellékes... vissza lehet venni a grafot.
Játéktesztekhez szólva meg hát... nos az a PH sajátossága, hogy mit választanak ki, usernek érdemes máshol is körbenézni.
Ajánlom ezt a hsz-t is, érdemes végigolvasni/nézni, ezek új játékok.
[link] -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #51 üzenetére
Leírtam már a deferred és a forward render közötti különbséget. Nem függ a játék típusától.
Forward render:
Pro érvek:
- rengeteg lehetőség a felületi variációkra (komplex felületek létrehozásához előny)
- átlátszóság egyszerűen képezhető le
- kompatibilis a legkedveltebb élsimítással, vagyis az MSAA-val, illetve annak bármelyik szűrőjével
- hatékony memóriahasználat
kontra érvek:
- kevés pontfényforrást képes hatékonyan számolni
Deferred render:
Pro érvek:
- rengeteg pontfényforrás hatékony számítása
- hatékony árnyalás
kontra érvek:
- nem kompatibilis az MSAA-val
- sok memóriát igényel
- limitált lehetőségek a felületi variációkra
- átlátszóság bonyolult kezeléseA forward+ lighting az egy olyan forward render, aminél az egyetlen kontra érv eltűnik, mivel már ez is hatékonyan kezel sokezer pontfényforrást, ahogy a deferred render, és ezek mellett nem limitálja a memória-sávszélesség a felületi variációkat, jó lesz az átlátszóság kezelése, és az MSAA régi fényében pompázhat. Ha eleve forward render a motor, mint az EGO, akkor logikus hogy a forward+ lighting bevetése nagy előny.
A deferred render is fejlődik, de a kontra érvek mellől maximum az átlátszóság tüntethető el a forward+ tack on OIT technikával, de a többinek a hatása csak csökkenthető, és az MSAA mindig drága lesz. -
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #49 üzenetére
Szarul azért nem fut, csak 1920x1080 - Ultra beállításhoz nem érdemes HD7850 alá menni, hogy meglegyen az átlag ~30 fps.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #49 üzenetére
Forward+ lighting és VPL-GI. Ezek a compute effektek eszik a teljesítményt. De ez még így is jó, mert soha semelyik játék nem kezelt ennyi pontfonyforrást forward render mellett, még a közelében sem jártak. A Codemasters megmutatta, hogy nem csak deferred render mellett lehetséges nagy számú pontfényforrással dolgozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Léghűtés topik
- Milyen processzort vegyek?
- Bittorrent topik
- AliExpress tapasztalatok
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- MAGYAR Larousse Enciklopédia 1-2-3 egyben 2999 ft
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest