- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feralheart
tag
válasz
mogyesz #47922 üzenetére
A telómon átlagosan 3-4GB zene szokott lenni.
De ha pl. megtetszik valami az 50GB-ból, akkor az kicsit időigényes rájátszani. (a memóriakártyából fél giga oda van adva a rendszernek, hogy több helyem legyen az alkalmazásoknak, ezért, csak kikapcsolt állapotban tudom kivenni a memóriakártyát)
Illetve a Lenovo merevlemeze is csupán 80GB -
zed juron
aktív tag
válasz
mogyesz #40928 üzenetére
Ez még a három munkanapos cserén belül volna, tehát erre még nem az vonatkozik. Meg különben is ki akarná szétbontatni a telefonját ha ki is lehet cseréltetni?
Ma még futottam egy kört a vodafone-nál. Most már eljutottunk odáig hogy ez szerintük már nem is hiba, mert egy újabb kibontott készüléken is ilyen jelenség volt látható.
Mivel az Allééban van Samsung lementem oda és ők mondták ha lenne szervízpontjuk akkor már ott felajánlanák a helyszíni javítást, mert ők még a tiszta zöld képernyőnél is látják a sávosodást (én ott annyira nem látom).
Ezzel természetesen a vodafone nem foglalkozik. Ennyit egyelőre a vodafone (kisbetűvel) hozzáállásáról.
Valószínűleg a nevemen lévő négy előfizetést szépen hagyon lejárni és tiplizek tőlük. Habár gyanítom hogy ez a mentalitás máshol is érvényes lehet, de én mint fogyasztó csak ezzel "büntethetem" őket.
Figyelem:
aki tehát a vodafone-nál akarna esetleg Samsung S4 készüléket venni, az kapcsoltassa be még mielőtt aláírna bármit is, nézze meg világosszürke/fehér képnél (mondjuk netre csatlakozó hibaüzenetnél ha nincs net a legkönnyebb) hogy vannak e függőleges sávok. A teljes fényerős fehér képernyőnél nehezebben észrevehető, habár a Samsungos srác ott is látta. Ha vannak ilyen sávok a telefonon, akkor ne hozza el!
-
samu496
tag
válasz
mogyesz #40881 üzenetére
az volt ott a baj hogy nekem nem volt lehetőségem érte menni ..elhozták nekem és én csak este 9kor láttam a telefont és írtam a levelet a Samsungnak.
a házoz jövő szervizet meg pont a házhoz része miatt nem válaszottam .. akkoriban és most se .. volt olyan a helyzet hogy bárkit be lehetet volna engedni (nem a ház állapota v ilyesmi ink családi mind1) .
ezért akartam inkább. és ilyen szempontból Gizmo-nak is teljesen igaza van, hogy magamnak generáltam. de szerintem azért ez sem normális dolog. sok olyan emebert ismerek akik nem is tundak a Prémium szervízről és a szolgáltatóhoz rohangálnak.
lehet majd még intézkedem a megfelelő szervek felé.
köszönöm a válaszokat !
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest