Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zalcsika

    csendes tag

    válasz tuzpenge #9445 üzenetére

    Fogyasztói társadalom van, persze. Csak az a baj hogy a gyártója sem ismeri el a létező hibát, és ez az inkorrekt. Megveszi valaki közel 100ezerért ezt a telefont és nem bírja ki az akksija még egy napig se, azt is csak úgy ha lebutítja egy ezer forintos nokia3210-es szintjére. Lehet hogy módosított rom felrakásával, mindenféle mókolással a hibás példányok is aránylag jó üzemidővel működtethetők, de akkor ugrott a garancia és már hajthatod is a szopórollert.
    Nem vitatja senki hogy a készülékek túlnyomó része nem küzd az akkumulátor problémákkal, viszont akinek ilyen baja van a telefonjával az meg megcseszheti magát és törődjön bele hogy így járt. Mindenkivel előfordult már szerintem hogy vett valamit (nem feltétlen telefont) és pont egy hibás darabot fogott ki amit utána kicseréltek. Ez pont egy olyan eset, amikor nehéz bebizonyítani a vásárlónak az igazát, mert nem fog a gyártó leülni a vásárlóval egy napig a telefon elé és nézni ahogy merül a telefon. A Samsung túl nagy ahhoz hogy pereskedjen meg fenyegetőzzön vele az ember, pont nem érdekli ha legközelebb te nem veszel tőle semmit.
    Megint csak az a szó illik ide hogy inkorrekt..

Új hozzászólás Aktív témák