Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    Ja csakhogy nálunk az van, hogy először megpróbálja az ember valami elektronikus formában a kommunikációt. vagyis leirja valami felületen nekik, hogy kicsoda, micsoda a gond és egyebek... na erre sokszor egyáltalán nem regálnak. Na akkor megpróbálja telefonon. amit persze egy órán át nem vesznek fel, de cserében 37-szer meghallgatja, hogy hivása fontos nekünk kérem tartsa az ügyintéző kapcsolásáig. és közben valami olyan monoton nyivákoló zenét hallgat, amitől a macska is sikítva menekülne. majd amikor a tőke is tele lesz az egésszel leteszi. Na akkor ír nekik egy emailt.. amire szintén nem kap választ. na akkor elteszi a pajszert és bemegy rájuk borítani az asztalt személyesen, ha van egyáltalán hová bemenni... nálunk valahogy így zajlik a dolog. :)

  • Robitrix

    senior tag

    válasz Robitrix #5 üzenetére

    Aztán ott van az az eset, mikor személyesen se tudja elintézni a dolgot az ember. Legyen ez mondjuk egy távközlési szolgáltató. Mondjuk ami már ocsmány ronda neozöld színű lett és már nem T betűvel kezdődik a neve hanem Y-nal. :) Legyen a probléma egy számlázási gond. Mondjuk a gecik kétszer annyit számláznak, mint amire kötötte velük az ember a szolgáltatást. :) Na küld nekik panaszt az ember az online ügyfélszolgálati felületen. Amire semmi válasz. Na semmi gond az egyik nem messze levő bevásárlóközpontban úgyis van egy neon zöld üzlet. majd akkor ott személyesen úgysi van dolgom arra, ha már moziba megyek... ... na bemegy az ember aztán sorra kerül. Aztán közlik vele, hogy ők igaziból egy partnercég akik szerződésben állnak a nevezettel, de semmi féle jogkörük nincsen rá, hogy érdemben bármit is elintézzenek. Ja banyek akkor miért ültök a neon zöld ocsmány szín alatt. Esetleg forduljak ide vagy oda hátha tudnak segíteni. banyek a pajszer meg simán otthon maradt... :)

Új hozzászólás Aktív témák