- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- A kompaktok között a Honor8 Mini lehet a király
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez személyes tapasztalat? Csak mert én nagyon nem ezt látom. Konkrétan online szinte mindent el lehet intézni, és sokkal jobb is, mint a személyes kommunikáció, mert ennek van nyoma, bírósági eljárás során azonnal csatolható bizonyítékként. Miközben ha Gizikével beszélsz a postán, azt nyilván nem fogod felvenni diktafonra.
Legutóbb az IKEA rendeléssel kapcsolatban próbálkoztam telefonon, nyilván túl volt terhelve a CC. Rákattintottam a chatre az oldalukon, 5 percen belül kaptam operátort, és választ a kérdésemre. (IRL ez minimum 1 óra lett volna + üzemanyag). De írattam már át chaten repülőjegyet is.
#12Tigerclaw
Egy központi ügyfélszolgálatnak gyakorlatilag csak előnye van. A tudásvagyon aggregált, van pénz normális képzésekre, tudástárra. 1000x hatékonyabb ez, mint lokálba kirakni mindent. -
btprg
senior tag
Egyébként ilyenkor mi van, ha simán nem fizeted be a számlát amíg nem reagálnak? Ebben az esetben jogos lenne ha utána nekik állna feljebb (késedelmi díj stb.), vagy jogtalan? Nemrég volt egy hasonló ügyem másik távközlési szolgáltatóval, de ott végül bementem személyesen és el tudták intézni a dolgot.
-
Robitrix
senior tag
Aztán ott van az az eset, mikor személyesen se tudja elintézni a dolgot az ember. Legyen ez mondjuk egy távközlési szolgáltató. Mondjuk ami már ocsmány ronda neozöld színű lett és már nem T betűvel kezdődik a neve hanem Y-nal.
Legyen a probléma egy számlázási gond. Mondjuk a gecik kétszer annyit számláznak, mint amire kötötte velük az ember a szolgáltatást.
Na küld nekik panaszt az ember az online ügyfélszolgálati felületen. Amire semmi válasz. Na semmi gond az egyik nem messze levő bevásárlóközpontban úgyis van egy neon zöld üzlet. majd akkor ott személyesen úgysi van dolgom arra, ha már moziba megyek... ... na bemegy az ember aztán sorra kerül. Aztán közlik vele, hogy ők igaziból egy partnercég akik szerződésben állnak a nevezettel, de semmi féle jogkörük nincsen rá, hogy érdemben bármit is elintézzenek. Ja banyek akkor miért ültök a neon zöld ocsmány szín alatt. Esetleg forduljak ide vagy oda hátha tudnak segíteni. banyek a pajszer meg simán otthon maradt...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konica Bizhub C220 - A3 fénymásoló
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest