Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    Ja csakhogy nálunk az van, hogy először megpróbálja az ember valami elektronikus formában a kommunikációt. vagyis leirja valami felületen nekik, hogy kicsoda, micsoda a gond és egyebek... na erre sokszor egyáltalán nem regálnak. Na akkor megpróbálja telefonon. amit persze egy órán át nem vesznek fel, de cserében 37-szer meghallgatja, hogy hivása fontos nekünk kérem tartsa az ügyintéző kapcsolásáig. és közben valami olyan monoton nyivákoló zenét hallgat, amitől a macska is sikítva menekülne. majd amikor a tőke is tele lesz az egésszel leteszi. Na akkor ír nekik egy emailt.. amire szintén nem kap választ. na akkor elteszi a pajszert és bemegy rájuk borítani az asztalt személyesen, ha van egyáltalán hová bemenni... nálunk valahogy így zajlik a dolog. :)

Új hozzászólás Aktív témák