Hirdetés

Keresés

Hirdetés

• Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás

ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.

• Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive

ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.

• 54000 tonna

lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...

Új hozzászólás Aktív témák

• sasa134

addikt

válasz Polarstar #29 üzenetére

Ejtve lett? Honnan az info?

Bla1ze csak ezt írta :

" I hate to harp on BlackBerry when the company has enough of a battle to fight on a daily basis, but I wouldn't be doing my job in representing BlackBerry users if I didn't relay the info and make a strong plea to BlackBerry to listen to the community and CHANGE THE NAME. Obviously a good portion of us will be buying this phone when it comes out regardless of the name on the box (many of us will just refer to it as the "new BlackBerry" anyway), but when 4/5 of your biggest fans and influencers hate the name, there's a problem. Hopefully, BlackBerry hasn't printed many packages yet. Maybe if it's not too late, there's still time to change it! Fingers crossed."

Amúgy sztem holnap a q2 call-on be fogják jelenteni hivatalosan. Mármint a telót, a nevet meg majd meglàtjuk.

[ Szerkesztve ]

Avanti Roma

Új hozzászólás Aktív témák