- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
Ismerek olyat, aki cégautóval 80%-ban elektromosan jár. Több cég támogatja az otthoni töltést is. A probléma ott van, ha csak korlátlan benzinkártyát adnak az autó mellé, akkor nem érdekelt otthon tölteni - de ez nem a phev-k hibája.(tudom volt felmérés, hogy nem volt általános a sok töltés, nem véletlenül kell majd a valós fogyasztást rögzíteni az EU-ban az autóknak a jövőben, hogy ez kiküszöbölhető legyen). Én csak annyit állítok, hogy egy phev-t lehet környezettudatosan is mozgatni - elektromos autóval, ha nincs mellette másik - sokszor komoly tervezésre és türelemre van szükség, még Németországban is vannak fehér foltok (pl A94, alig van gyorstöltő)
És speciel a rokonok szerintem rámunnának, míg a nettó 84 KWh-s akkum feltöltöm náluk 16A/230V/1 fázison[ Szerkesztve ]