- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Rendkívül csinos lesz a Honor Magic V3
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Sztori előzetesen az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A megjelenés idén várható, pontosabb dátumot még mindig nem kaptunk.
-
Már 40 milliárd dollárt érhet a Revolut
it Rekordnyereséget ért el a Revolut, amelyet már 40 milliárd dollárra értékelnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Polarstar #7723 üzenetére
A gyakori kérdések honlapján az alábbiakat olvastam, aláhúztam amit érdekesnek találtam:
A filmek, videók, játékok mozgóképét állóképek gyors egymás után vetítésével/megjelenítésével állítjuk elő. Az fps azt mondja meg, hogy másodpercenként hány állóképből áll az adott mozgókép. (FPS = frames per second, azaz képek száma másodpercenként.) Ha ez az érték túl alacsony, akkor a mozgás darabos lesz. Nagyjából 24 fps az, amit már a szem folyamatos mozgásnak lát.
A filmek szinte kizárólag ekkora fps-sel kerülnek rögzítésre, de manapság vannak, akik ezt az értéket keveslik, pedig kb. 100 évig mindenkinek megfelelt, és már ez is folyamatos mozgást jelent. Az ennél nagyobb fps filmek esetén nagyon zavaró hatást kelt, amit a legtöbben "szappanopera"-hatásnak neveznek. Ez azt jelenti, hogy a mozgás túl folyamatos, és a filmek emiatt úgy néznek ki, mintha valaki egy olcsó kézikamerával vette volna fel a forgatást. Vannak, akik mégis emellett a nagyobb fps mellett érvelnek, mondván, hogy több az állókép, ezért közelebb van a mozgás a valóságoshoz. A probléma csak az, hogy ez pusztán az elmélet. A gyakorlatban a film rögzítése és vetítése egész máshogy történik, mint ahogy a szemünk a valóságot mutatja. Azoknak, akik ezt a teljesen téves érvet hangoztatják, valójában csak annyit kéne csinálniuk, hogy körülnéznek, majd összehasonlítják ezt az élményt azzal, amit a magasabb fps-ű filmek nyújtanak. Egyből látni fogják, hogy a magasabb fps nem a valóságosabb látvány irányába tett lépés.
A számítógépes játékok esetében már más a helyzet. Ott egész magas fps-ek is előfordulnak, de ott azért nem szokott zavaró lenni, mert a számítógép képelőállítása megint egész más, mint ahogy a kamera rögzíti a valóságot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ma A legkomolyabb kamerás telefon, ami csak létezik, ám egyelőre egy tetszhalott platformon él csupán. A PureView technológia előtt viszont le a kalappal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen