- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Csupa rossz meglátás részedről...
1.: Mi az, hogy "miért fogadja el mindenki"?
Ha nem fogadja el, akkor jobb lesz, vagy mi? Mivel túl nagy verseny továbbra sincs a dVGA-k piacán, ezért elkérhet kényelmesen ennyit az nVidia, illetve a gyártók. Ár/értékben szinten van, azonos árért nem ad más sem sokkal jobb teljesítményt...2.: Érdekes, hogy amiatt nyafog egy csomó ember, hogy az Ray-Tracing sok FPS-be kerül, de akkor a 4K miért nem zavar? Meg az 5K, 8K? A Ray-Tracing egy plusz grafikai megvalósítást jelent, ami jobb grafikai minőséget hozhat, ha valaki sok FPS-t akar, akkor játszik 720p-ben meg 1080p-ben, lebutított grafikával. Aki meg szép grafikát akar, az vesz erősebb RTX kártyát, és élvezi annak előnyeit. Ennyi. Miért fáj neked az, hogy nem mindenkinek olyan az értékrendje, mint neked?
3.: Az Aegia Physx a maga módján zseniális dolog lehetett volna, csak nem úgy, ahogy az Aegia akarta, és pláne nem úgy, ahogy végül az nVidia kifordította a dolgot, miután felvásárolta az Aegia-t. Bőven lenne hova fejlődni fizikai modellezés terén is...
4.: Szerintem az a nevetséges, ha nem érted meg, mi a Quake 2 RTX lényege, és értetlenségedet még nagydobra is vered. Ez egy technológiai demó, ennek készült, erre használható. Ha nem érdekel a Q2 RTX eredmény, akkor átugrod és kész...
5.: Az Ray-Tracing-es címek szépen szaporodnak, ha élvezni akarja őket az ember, nincs más opció, mint az nVidia RTX kártyák. Az nVidia megteheti, hogy extra árat kér érte, egyszerűen azért, mert nincs verseny sajnos e téren se. Amíg az AMD és előbb-utóbb az Intel esetleg nem menti meg a játékosokat, addig vagy megszoksz, vagy megszöksz a megoldás. Ha neked az a szívfájdalmad, hogy drága az RTX kártya, akkor drukkolj az AMD-nek és az Intelnek, hogy végre kapják már össze magukat a dVGA-k terén, és törjék meg az nVidia egyeduralmát...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
1.: Sehol nem írtam olyat, hogy nekem tetszik ez az állapot. De ilyen helyzetben nincs olyan, hogy "nem fogadod el". Ha kell a teljesítmény kifizeted, ha nem kell, nem veszed meg. Az nVidia pénzügyi jelentéseiből nekem az jön le, hogy jól kufárkodtak a dologgal, más szóval a vásárlók szavaztak a pénztárcájukkal...
2.: Hogy kinek mi a felesleges, az szintén szubjektív dolog. Az nVidia megtette, hogy a középszinten kihozza a GTX 1650 / 1660 és 1660 Ti kártyákat, ha neked ezen a szinten kell teljesítmény Ray-Tracing nélkül, akkor ott van rá az opció. "Meglepő" módon a Radeon 5700 és 5700XT is hozzávetőleg itt mocorog, illetve kicsivel felette. De ezek felett nincs verseny, az nVidia tehát szabadon döntött, ők meg úgy döntöttek, hogy e felett csak RTX kártyák lesznek...
3.: A PhysX zárt szabvány volt, talán akkor már nem emlékszel arra, hogy anno csak az Aegia gyorsítókártyákon volt elérhető. Az nVidia megvásárolta az Aegia-át, és utána még a kiválasztott nVidia kártyákon lehetett a hardveres gyorsítást bekapcsolni. Talán ha egy nyílt szabványt csinálnak belőle, akkor nem sorvad el, ezt már sose tudjuk meg.
A DXR nyílt szabvány, az AMD is, az Intel is hozhat ki Ray-Tracinget hardveresen támogató GPU-kat. Jelenleg csak az nVidia támogatja ezt, emiatt egyeduralkodók is ezen a piacon. De ha a pletykák igazak, akkor ugye a következő konzolgenerációban már meg fog jeleni a Ray-Tracing, márpedig AMD hardveren.
Szóval a PhysX és az Ray-Tracing korántsem vehető egy kalap alá...
4.: Ha te a Bleeding Edge-re vágysz, akkor ezt kapod, mert a jelen helyzetben az nVidia megteheti, hogy a csúcskategóriában maga döntse el, hogy kell-e a Ray-Tracing, avagy sem. Ő ezzel szépen ki is emelkedik a konkurenciából, mivel nincs ellenfele, csak ők nyújtják ezt a technológiát. Egyértelműen ők állnak az innovációs versenyben az élen.
Ha nem tetszik, nem veszed meg. Ebben a teljesítmény-tartományban (RTX 2060 Super) ott van még a Radeon 5700XT, hardveres Ray-Tracing nélkül. Ezek szerint neked találták ki...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
nagyúr
válasz #00137984 #27 üzenetére
Én várnék az ilyen kijelentésekkel. A 2018-as E3-as demót egy GTX 1080 Ti-vel szerelt gépben promózták, 2160p@30fps sebességgel. Az még nem egy csúcsra optimalizált verzió volt...
Persze ha Ray-Tracinggel akarsz játszani, akkor nincs mese...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.