-
Mobilarena
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Undoroid
őstag
válasz
janos1988 #26187 üzenetére
Köszi a választ!
A lerakással nem volt gondom, de a felszedéssel igen! Végül kisi válaszából indultam ki és az lett a nyerő! Leírom inkább, hátha más is belefut ebbe:
Lerakás: Block Placer (Industrial Foregoing)
Kitermelés: Mechanikal Miner (Extra Utilities2) ez utóbbit időzítve működtetem egy Hourglas-al (Botania) és abba pedig 2db Soul Sand (Minecraft) kell késleltetésnek.Mindkét gépen napelemmel táplálom meg: A Block Placert RF-el, míg a Mechanikal Minert Solar/Lunar Panel használatával!
Ismételten köszönöm a segítségeteket!
-
kisi
aktív tag
válasz
janos1988 #26187 üzenetére
A mekás digital minerben a filterben be lehet állítani, hogy csak livingrockot/livingwoodot szedje ki.
redstone jellel tudod indítani, amit meg már millió módon lehet időzíteni.Lerakást esetleg az rf tool builderrel is el lehet végezni, pattern másolással. csak előtte egyszer le kell raknod, amit lemásolsz vele.
-
kisi
aktív tag
válasz
janos1988 #26183 üzenetére
tök egyszerűeket építek, és odafent bővítem.
A gond az volt, hogy kellett a merkúr, a dim. shard ore miatt.
Az meg csak warppal megy...
A chip cserét szúrhattam el... a merkúr volt az aktív..
Na mindegy, a luna misszóknak vége, egy builder-quarry a holdon megoldotta a gondomat, van vagy 1000 db titánom. az csak elég lesz. -
PeL
addikt
válasz
janos1988 #26166 üzenetére
Deep dark elvileg nem generálja, JEI szerint 3 bolygó + random jöhet industrial foregoing-os laser drill-ből és void ore miner-ből de utóbbinál csak T5-től.
Tegnap beröffentettem egy darab chargerrel, kb 2 óra alatt ki is adott 4 dimensional shard ore-t ami elég volt a chemical infuser-hez
Rohantam is építeni a setupot az End-be
A lézert feltölteni volt elég hosszadalmas, többször átnéztem mindent jól állítottam be, nehogy meglövés után kezdhessem elölről a töltést. Éjjel fél 3 körül már a reaktorból jött az energia a bázisomra. Építettem hozzá kezdetnek egy 32 GRF-es energiatároló mátrixot hogy legyen egy kis buffer is
-
kisi
aktív tag
válasz
janos1988 #26149 üzenetére
Mármint nálad hiba, vagy a modpackban?
Szóval liqiud starlighttal ne is kisérletezzek?Milyen reactorral?
Amit a képen látsz, az a rocket assembly machine.
Még nem építettem reactort..
kb 35 db szélerőmű termeli most az energiát nekem, egy 210 blokk magas platform tetején.(Kb olyan 15k rf /tick hatékonysággal) -
apatyas
Korrektor
válasz
janos1988 #26042 üzenetére
Nekem most már integrálton is hozza a 60-70 fps-t mióta visszatértem a bevált linuxra. Akkor esik szét, amikor Kisiéknél kimarad a szolgáltatói hálózat. Tegnap monitorozták a srácok, sajnos előfordul néhány másodpercekre.
#Undoroid: a konfigoddal nincs semmi probléma.
Attól hogy több memót adsz neki, még nem fogja feltétlen be is lakni, ha nincs annyi adatra szüksége.
Ha jól értem, integrálton vagy? Olyan java verziód van, amit még rendesen támogat? Bár egyáltalán nem olyan régi, illetve szerveroldalon nem kéne hogy ez befolyásolja, akkor lenne gubanc ha ezen menne a kliens is a grafikával. Csak szerver és csak cpu-ra mehet a legfrissebb java szerintem. Többiek, szerintetek? -
#89309696
törölt tag
válasz
janos1988 #26027 üzenetére
Nálam kezdett jó lenni, már volt 20-30FPS és elmentem az építkezési helyemre is, de 10 perc játék után kidob a szeró mindenkit. Olyan lassan kommunikál a kliens a szerverrel, hogy az valami botrány, ledob a szerver, a kliens tök jól fut még 1-2 percig mire kidob, a dynmapon látom csak, hogy quit én meg még vígan játszom. Aztán 5 perc kilépési képernyő, majd csatlakozás, 5 perc loading terrain, de már bent vagyok a szerón, megölnek a mobok, majd még 3 perc loading terrain és tudok újra játszani.
Na a második, harmadik ilyen esetnél letöröltem a francba az egészet. A betöltési idő AT launchertől számolva meg 10 perc felett van.Nem tudom, hogy a gépem kevés vagy ez a modpack ilyen, ezért egy másik modolt szerót még kipróbálok mielőtt végleg feladom, úgyhogy legyen feltéve valami a HGN szeróra, ami azon van az úgy is kihalt már.
Nekem mindegy mi, ne legyen őrülten grindelős mazochista valami, meg jó lenne, ha 300 alatt lenne a modok száma és nem 300 felett. -
apatyas
Korrektor
válasz
janos1988 #26006 üzenetére
Tegnap összekapartam ugyanazon az asztali gépen linux alatt, és sokkal simábban megy, mint win10-en, nem lassul be időnként. Átlag fps-ben is talán-talán jobb lett. Nem először tapasztalom ezt, ha a winen java garbage collection szerű nyűg van. (Graphics fast, mipmap 0 mellett az integrált Vega11 hoz 50-70 fps-t). Asszem proprietary video driver van az Ubuntun.
Viszont, az alt-tabolást mindkét oprendszer alatt nehezen viseli, nemnagyon reagál rá, be van ragadva a kijelzőre a mc, pedig korábban hosszabb töltések alatt szépen el lehetett küldeni háttérbe, hadd dolgozzon. -
#89309696
törölt tag
válasz
janos1988 #26006 üzenetére
Most nem is megy amúgy, cant connect.
Nem tudom most mi a helyzet a gépigénnyel, de nekem 2-3x lassabban tölt be, mint szokott anno az 1.10 időszakban. Igaz utoljára 2 éve játszottam vagy 3 és akkor 200 modos pakkok voltak, ez meg 300 modos és sokkal gépigényesebb a vanilla is alatta, lehet az én gépem szar és el kell ezt felejtenem inkább.
Aztán lehet csak ez a modpack rossz, de nekem vagy 20 perc mire játszani tudok, hát én ennyit nem fogok várogatni egy játék betöltésére amit egy nap többször is végig kellene várni. Borzalmas, az AT launcher is vakarózik rajta, a Mojang betöltő is, majd utána még 5-7 percig loading terrain aztán vagy beléptet vagy kidob. Mondjuk utána tudok játszani és jól fut, de ez egy cirkusz így. Többi modpack is ilyen 300+os manapság? Mert akkor nem is erőlködöm vele.
Ráadásul semmi nem fut a háttérben csak linux, anno meg a ramzabáló W7 mellett még mentek monitorozó programok, zene, dynmap, böngésző, telegram, skype, messenger és kényelmesen ment a Minecraft is. Én ezt nem vágom, hogy most a játék igénye nőtt ekkorát az elmúlt években vagy csak ez a pakk ilyen szar vagy a linux hülye ahogy van.
Megörültem neki, hogy végre futnak a modoltak nálam, de ez nagy pofára esés lett. -
PeL
addikt
válasz
janos1988 #25880 üzenetére
Én személy szerint nem Minecraft-ozom mostanság, inkább 7 Days to Die megy, meg miegymás. Annyira nem is jött be nekem a PO3, volt 1-2 jó pillanata de túl sok benne a számomra ismeretlen vagy épp nem annyira tetsző mod. Túlságosan összehánytnak tűnik, pláne egy Gregtech New Horizons után. Ott azért jóval átgondoltabb minden. Kár hogy az csak 1.7.10-re van...
-
haverkulum
aktív tag
válasz
janos1988 #25537 üzenetére
Nem, sajnos a ticktime mindenképp magas lesz mert ennyit bír a CPU egy szálon és amint pár komolyabb gép megépül vagy hurkok kerülnek a kábelekbe/csövekbe ott elkezd nőni a ticktime
Ha az idézett beállítást visszakapcsolnám akkor csak azt érnénk el vele, hogy amint átlépi a határt kilőné magát a szerver (és újraindulna ha nem lennék lusta megírni hozzá a scriptet) viszont akkor lenne, hogy indulás után egyből újra akarna indulni.
-
-
haverkulum
aktív tag
válasz
janos1988 #25526 üzenetére
Max fél óra és elérhető lesz a szerver
1.35 millió fájl, ~17GB volt a dynmap mérete, az kajálta meg a tárhelyet
Most egyelőre limitáltam csak overworld-re, abból is csak flat és surface (mint vanilla szerveren), ha valamelyik világ nagyon kellene még bele írjatok és beteszem majd azt is
-
PeL
addikt
válasz
janos1988 #25526 üzenetére
Ha nincs limitálva a backupok száma, akkor gyorsan megeszi a tárhelyet.
Szerk.: ftbbackups.cfg-ben asszem 6-ra van limitálva a backupok száma alapból, ha nem lett állítva. Meg meg lehet adni pluszban hogy max mekkora tárhelyet foglalhatnak a mentések (ez a cfg-ben alapból 50GB ha jól láttam), persze ha a max mentések száma limitálva van, akkor teljesen mindegy.
-
haverkulum
aktív tag
válasz
janos1988 #25524 üzenetére
Lesz hely. Az a gond, hogy az összes játékszerver két darab 512-es NVMe SSD-ből épített raid tömbön van (ha már tech fórum: ZFS mirror poolban, ~5.4GB/s szekvenciális olvasás, 2.2-2.4GB/s szekvenciális írás) amiből 80GB-ot kapott a MC szervereket befogadó konténer (LXC konténerek vannak így szeparálom a játékszervereket egymástól), eddig nem volt komolyabb gond a tárhellyel de vagy a Vanilla szerveren vagy a PH-s szerveren túl nagy lett már a térkép (worldborder hiánya miatt) és igazából nem is a map fájlok mérete a gond, hanem, hogy csesztem rendesen beállítani a dynmap felbontást és szerintem több 10GB dynmap képfájl van valamelyikben, ezeket tervezem ma lenullázni és beállítani rendesen a felbontást, hogy ne szálljon el. Végső esetben a régi SAS disk tömbből felcsatolok egy 50-100GB-ot csak a dynmap csempéknek, annak nem gáz, ha lassan tölt be (főleg, hogy van előtte egy nginx-es proxy ami cache-elni tud)
-
PeL
addikt
válasz
janos1988 #25520 üzenetére
Nem tudom én sem, de elég frusztráló egyébként. Ha nem adtál volna cuccokat valszeg tovább sem tudtam volna haladni a progressben. Egyébként úgy veszem észre hogy csak a melee attackja halálos a legtöbb mobnak, legalábbis a skeleton nyílja, vagy a blaze lövése sem volt vészes. Viszont meleevel egy ütéssel ölt a blaze is (sekeletont nem próbáltam, amúgy is nehéz hozzájuk közel menni már mert folyton hátrálnak).
Egyébként nem tudom tudjátok vagy sem, de nem megy a szerver!
-
PeL
addikt
válasz
janos1988 #25517 üzenetére
Az ender pearles dolgot jó tudni, kösz.
Most pedig kis sírás következik
Elkezdeném a Twilight Forest progresst mert az kéne a továbbhaladáshoz. A probléma annyi hogy szinte minden mob one shotol a játékban full hp-ról. Ez még nem is lenne probléma annyira, de a Twilight első bossa, a Naga szintén one hitel ha hozzám ér. Tegnap kb. a 6 halál után fel is adtam, mert 800 blokkokról kellett visszafutkosnom a hullámért. Tengernyi hp-ja van, teljesen kiszámíthatatlan a mozgása, blokkokkal sem tudom magam elbarikádozni előle mert az a boss konkrétan összetör minden blokkot amihez hozzáér. Hypnotizd videót néztem, ott az emberre kb 1,5 - 2 szívet sebzett rá ha véletlen megütötte a boss, ugyanabban az armorban vagyok én is mint ő a videóban. Szóval ez így nem igazán reális, csak abban a modban még 3-4 boss van amit muszáj megölni hogy tovább tudjak haladni a progressben ahogy néztem, és lesz ami lődözni is fog, és ha eltalál vagy mellettem robban a projectile gondolom ugyanúgy halál lesz. Tehát lesz ennél sokkal nagyobb szívás is valszeg.
Redditen meg ezt találtam ezzel kapcsolatban, nem túl bíztató előjel számomra: [link]
Itt konkrétan azt írják lejjebb a kommentekben hogy minél több bosst ölsz meg a játékban, annál erősebbek lesznek a mobok és bossok a játékban. Tehát ha OldYano már megölt nem tudom hány bosst, meg tán farmolta is őket, érthető hogy nekem pl. miért lesz rohadt szívás átjutni ugyanott ahol ő még kb vajsimán végighaladt. Ráadásul ezek szerint az egész szerverre kihat a nehézségi szint emelés, mert a sima vanilla mobok is one hitelnek. A progress limit miatt meg nem is tudok nagyon jobb cuccokat készíteni magamnak amivel könnyebbé válna a dolog...
-
Amur
addikt
-
kisi
aktív tag
válasz
janos1988 #25436 üzenetére
Egy darabig haladtam rajta.
A füves blokkot sem szabad elcseszni, mert ha nincs egyetlen füves blokk sem, game over...Aztán lehet kérlelni Haverkulumot, hogy csináljon valamit
A hunting world összejött, de instant halál...
Ha túléled az első 5 Másodpercet, amíg betölti a gép, mázlista vagy. onnantól csak egy magas olszlopot kell építeni, hogy ne lőjön le a csonti, és lehet kezdeni taktikázni....
Ott leszenek faluk.. kb 60 blokk magas oszlopok tetején.
A fémre is rájöttem közben , hogyan lehet majd szerezni, de az sem lesz könnyű....(Lost cityes)
Ami nagy szívás, mert nem egyszerű oda jutni sem, de nincs visszaút... Csak oda működik a portal, ha meghalsz, is ott éledsz. egyszerűen Nem lehet visszajutni onnan...
wtf???? -
kisi
aktív tag
válasz
janos1988 #25432 üzenetére
Nekem 8 . Lehet Void kezdés is, bár az tényleg jóval nehezebb lesz. (Kipróbáltam a sky gardent egyszemélyesen)
Hmm, a wooden hopper recije le van tiltva, vagy csak nálam volt valami gixer?
Akartam egy mob farmot összerakni, de fém hiányában a wooden lett volnaElsőnek a quest a hunting worldot ajánlja fel.. amihez toll kell. azt hogy lehet szerezni?
Gondolkodtam azon, hogy a füves blokkot szaporítani egy nagyobb, min 8x8 területre, kicsit messzebb, és azon talán spawnolnának állatok.. Működhet?
Egy biztos: Fa hiányunk nem lesz az elején Void játéknál
D
-
PeL
addikt
válasz
janos1988 #25333 üzenetére
Ennek az alap ötlete tényleg baró, viszont kihagytak egy csomó alap tech modot, pl. nincs benne Ender IO, Mekanism, Applied Energistics 2, RFTools és még lehetne sorolni, ezeket rengeteg modpack használja... Ebből a szempontból lehet jobb lenne az Enigmatica 2 (normal verzió, nem Enigmatica 2: Expert), vagy esetleg ha megnézték az FTB Academy-t, kövinek mindenképpen ezt ajánlanám.
-
PeL
addikt
válasz
janos1988 #25292 üzenetére
Hordozható terminálom van már régóta, de az infinity boostertől még messze vagyok, kell hozzá millió cucc.
Igazából most jutottam el odáig hogy kéne nagy mennyiségű Calcium Sulfate már nem tudom mihez, de így néz ki az előállítási folyamat diagramja: [link]
Ezt is rakhatom majd Compact Machine-be mert lesz vagy 6-7 folyamatosan dolgozó gép...
-
PeL
addikt
válasz
janos1988 #25186 üzenetére
Hypnotizd videóiba tekergettem bele az elmúlt napokban két modpackkal kapcsolatban: E2E és PO3 Kappa.
Valószínűleg az E2E-nek fogok nekiállni ha maradok az 1.12-es packoknál, mert ahogy láttam a PO3-ban rengeteg olyan mod van amit nem ismerek, köztük csomó magic mod is amiket amúgy sem nagyon szeretek, meg úgy vettem észre hogy iszonyatos mértékű grindolás van benne.
Egyébként mi a véleményetek, jobbak ezek az újabb 1.12-es packok mint a régebbi 1.7.10-esek? Azon is gondolkodtam hogy feldobom valamelyik régebbit ezek közül, a PO2 Kappa-t vagy az Infinity Expertet, mert ezeket játszottam anno és imádtam is őket, nincsenek tele számomra ismeretlen modokkal mint az újabbak.
-
PeL
addikt
válasz
janos1988 #25184 üzenetére
Ez egy jó hasonlítási alap
PO2 kappa módban játszottam viszonylag sokat, már eljutottam több másik bolygóra meg ilyenek, asszem pont akkor hagytam abba mikor jött volna a leg grindolósabb rész. Igazából nem volt rossz, az Erebus dimenziót viszont rühelltem nagyon benne...
-
kisi
aktív tag
válasz
janos1988 #25019 üzenetére
Most nem igazán engedhetem meg...
Igaz, mondták, hogy itt a kormány segíti majd az SE-ket, de csak 3 hónap múlva kapjuk, visszamenőlegesen a pénzt, addig abból kell élnünk, ami van.. Az meg nem sokViszont, érdekes, hogy az enigmatica 4 egész más.. Azt hittem az előd nyomdokait követi és egy hard nehéz modpack lesz...
Vagy csak még nincs annyi mod az 1.14 ághoz, hogy normális legyen? -
kisi
aktív tag
-
csoki
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Esport PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -60% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol - Lemezes verzió, dobozában!
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Keresünk dokkolókat
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest