- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Egyes Galaxy A mobilokon is gombnyomásra indulhat az AI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeryFlash
veterán
Ne mond ilyeneket
2018-ra szerintem már jön egy újabb konzolgeneráció, nem sokáig fogják ezt a balfaszkodást tűrni a játékosok (már most biztos, hogy rengeteg 2015-ös játék nem fog futni FHD-ben 60 fpsel még ps4-gyel sem nemhogy xboxon, sőt sok esetben 960p lesz 30 fpssel.)
Amúgy én csak azt nem értem, hogy még mielőtt kijött már mindenki temette a konzolokat, hogy ugye csak egy átlag pc szintjén van, de sokan köztük én se ezt hülyeségnek tartottuk, hogy az xbox is egy átlag 2005ös pc, kb egy radeox x800-as (talán még gyengébb is) grafikai teljesítményével. A mostaniak ugye kb 7750 szintjén vannak, alsó hangon 4szer erősebb mint ami anno a ps3-ban vagy az xbox360ban van.
Nem értem, hova tűnt ez a sebesség többlet, a régi generáció API-ja ennyivel többet hozott ki a hardverből vagy hogy? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen reálisnak tűnik ez az igény, ha az izomszimulációt és egyéb dolgokat beleveszed. Ezek pont úgy zabálják a TFLOPS-okat, mint a grafika számítása.
A fejlesztők szemében a konzol lesz a széles körben elterjedt. Ahhoz vagy igazodik a PC, vagy kapjuk a butított portokat. Egyik stúdiót sem fogja meghatni, hogy ez melyik PC-snek nem tetszik.
(#97) GeryFlash: Mert nem olyan egyszerű ezt az integrációt megcsinálni. Az IGP gyorsul valamennyit a Broadwellben.
Pesszimistaként én inkább FIFA19-et mondanék, mivel 2018-ig fejlesztik a régi motort. -
GeryFlash
veterán
Mi a francért nem támogatja ?
De ezt leszámítva kb hány tflops lesz, nem lesz olyan jelentős ugrás mint a haswell és az ivy között? (grafikus teljesítményben).
De ha jól értem, az EA leghamarabb a fifa 17-nél adja ki a next gen fiát pcre is ugye? (Ha 2016ban jön csak az az átok Skylake). -
Loha
veterán
fél TFLOPS számítási kapacitás
Az EA pont az a cég, akinek lehet a szavára adni.Olyan rendszer kell a játékfejlesztőknek, ami széles körben elterjedt, az AVX is csak a Sandy Bridge óta van, talán most fog elérni arra az elterjedtségi szintre, hogy érdemes minimum követelménynek venni egy játékhoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #94 üzenetére
A Broadwell nem támogat majd hardveres SVM és SA funkciókat. Ezek kellenének a FIFA14-nek és ezeket támogató APU-ból kell a megfelelő számítási teljesítmény. Másképp ez az egész nem működik.
A Skylake jó lehet, de az 2015 vége/2016 eleje körül jelenik meg. Úgy nem adhat ki játékot az EA Sports, hogy most vegyétek meg a Kaveri APU-t hozzá, aztán 2015 vége felé talán a Skylake is jó lesz. Így nem lehet ezt bevezetni. -
GeryFlash
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt az EA Sports sem tagadja. Igen világosan fogalmaztak, hogy a Kaveri APU-ra át tudják hozni, de ettől még a potenciális vásárlóbázis 99%-ának ez a megoldás nem jó. Más hardverben pedig nincs meg a szükséges fél TFLOPS számítási kapacitás a mozgásanimációnak.
Az AVX-nél is kezdhetjük, mert azt is alig használják. Egyszerűen túl nehéz a programozása. Volt aki elindult ezen az úton, amiért respect, de az AVX2-ig nem mentek el, az már egy átlagos játékfejlesztéshez vállalhatatlanul nehéz. Olyan rendszer kell a fejlesztőknek, ami könnyű. Esetleg OpenCL-ből lehet itt AVX2. Az úgy már nem olyan nehéz.
-
Loha
veterán
Át lehet hozni, csak dolgozni kellene vele. Ha a FIFA13-ból elment volna 3M+ PC-re, és az EA ennek ellenére azt nyilatkozná, hogy sorry, de nem lehet, akkor az már lehetne egy érv.
Igen az AVX2 megint remek példa, mert ugye minden proci támogatja évek óta... ja nem csak a Haswell, amit nincs egy éve, hogy bemutattak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annak csak a mozgásanimációért felelős algoritmust kellene futtatni. Ez a Fifa14 egyetlen része, amit nem lehet áthozni. A grafika még mindig jól elkülöníthető. Egy VGA megoldja. De akár az IGP is, ha akarod, hiszen lehet játszani az eszközparticionálással is.
Processzorra nehezebb megoldani ezeket. Jól jelzi a helyzetet, hogy az Intel a Havok tulajdonosa és PC-re még mindig nincs AVX2 optimalizálás, miközben konzolokra már ott a GPGPU-s integrációt kihasználó middleware verzió. Ezt sem tudod PC-n használni, mert lemaradt a PC-s opció fejlesztése. És az Intel egy PC-s cég, csak hát nagyon nehéz programozni AVX2-re.
-
Loha
veterán
Igen a Kaveri elméletben képes lenne a konzolos kódot futtatni különösebb portolás nélkül, ha nem lenne jóval gyengébb a konzolos APU-knál, így meg sajnos agyon kéne butítani, és nem maradna semmi a "nextgen"-ből.
Én arról beszélek, hogy az a pár "nextgen" cucc (AI, physics) ami a konzol GPU-ján fut, jórészt kényszerből (erős CPU hiányában), szépen elfutna egy erősebb PC-s CPU-n is, ha rászánnák a pénzt a portolásra, de 3% vásárlóért nem fognak egyhamar szórakozni vele. A PC-sek pont ugyan azt kapják, mint a többi jelentéktelen eladással rendelkező platform.
-
Lomha 8V
addikt
Csak legyen jó. A többi nem érdekel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Neovenator #71 üzenetére
De a korszakok között fejlődik a hardver. Tehát nem azért térünk valamihez vissza, mert az milyen jó, hanem azért, hogy a fejlettebb hardvert jobban lehessen használni. Régen a grafikus vezérlőre úgy tekintettünk, hogy egy végtelenül bedrótozott hardver, ami jóval gyorsabban kiszámolja a pixeleket, mint a proci. Tökéletes volt rá az a három-négy API, ami akkor létezett. Ma a GPU egy heterogén módon programozható processzor. De a régimódi API-kkal se heterogén módon, se hatékonyan nem lehet ezeket programozni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem éppen. Mondta az EA Sports a GDC-n is, hogy a Kaveri APU képes lenne megcsinálni, de a többi PC-s hardver nem. Ez nem pusztán pénzügyi probléma, hanem nincs a piacon annyi új generációs hardver, aminek az Ignite motor algoritmusai fekszenek. Ha leportolnák, akkor a legtöbb potenciális felhasználó gépén nem futna.
-
TaylorXIII
őstag
válasz
cskamacska #84 üzenetére
Ezt most nem egészen értem. DX 11-gyel nem kompatibilis a 8800GT így semennyire sem kompatibilis. Itt most a GCN teljesen a Kepler, Maxwell meg részben kompatibilis és a Fermi meg még éppen az. Majd a játékok fejlesztői döntik el, hogy mennyi dologra építenek a sok opcionális dolog közül. Az AMD GCN tudja a legtöbbet de ettől még nem feltétlen lesznek kihasználva a benne rejlő lehetőségek ha az NVIDIA-n múlik.
-
cskamacska
addikt
válasz
TaylorXIII #82 üzenetére
Ha szigorúan vesszük, akkor DX12 sem lesz semmilyen mostani kártyán.
DX11 is visszafelé kompatibilis, de egy 8800GT vajon hogy boldogul az ízig-vérig DX11 effektekkel?
-
csiki_89
csendes tag
ati 5970-es videokarin akkor ez sem lesz ,mint a mantle, nem?
-
SityiSXT
őstag
És ebben a statisztikában nincsenek benne a digitális eladások. Ugyan biztosan nem tudom, de van egy olyan erős gyanúm, hogy mostanra a digitális értékesítés bőven túlszárnyalta már a fizikai eladásokat - csak hiteles statisztikák híján ezt sajna pontosan nem tudni. És noha a Steam a piacvezető ezen a területen, azért az Origin piaci részesedése sem olyan kicsi.
-
válasz
Neovenator #71 üzenetére
a raszterizációs pipeline addig jó volt, amíg meg nem jelentek a programozható shaderek, onnantól kezdve egyre csökkentek az előnyei. a DX11-ben bemutatott compute shader ilyen szempontból a hülyeség netovábbja, persze nyilván igyekeztek a kompatibilitást és a befolyást megőrizni, ezért nyitottak egy ilyen kényszeredett irányba. remélhetőleg ennek most már vége lesz...
-
-
jam1991
tag
most akkor összesítve kb még másfél évig nem kell kapkodni a dx12 után és nyugodtan rákölthetem az életem egy gtx780m-el ellátott notira + még az is lehet, hogy majd támogatni fogja??
-
Neovenator
senior tag
Igen, de nem újdonság ez, csak megint visszatértünk oda, ahonnan egyszer elindultunk, véget ért egy ciklus. Anno többek közt azért indult meg a "vastagítás" a DX-ben, hogy minél problémamentesebben és minél egységesítettebben működjön a megjelenítés, erre ma ott tartunk, hogy túl sok erőforrást visz el a fene nagy stabilitás (szerintük), így "visszavékonyítják" az API-t. Újból és újból ugyanazt a hülyeséget gyömöszölik le a piac torkán...de tehetik, az ember rendkívül gyorsan felejt.
A következő "nagy újítás" majd a teljes visszatérés lesz a szoftver renderhez...hogy aztán majd ismét, újra elkezdődjön a fix, hardveres elemekre épülő megjelenítés, végül megint vissza. Nekik jó játék, sok pénzt hoz. -
ÁdiBá
veterán
válasz
janos1988 #67 üzenetére
Valószínű.
Ez egy ilyen piac... Bár azt még mindig nem értem, hogy a MS mit nyer azzal hogy ha a PC iparban található hardverek gyorsabbak lesznek az új APi-val.
Nekem kicsit sántít a dolog, mert az írás alapján én úgy értem, értelmezem, hogy a gyártók (nvidia, radeon) joga majd eldönteni hogy az új APi a kártyáján aktiválják-e.
Az MS meg mindig a konzol, mobil platform érdekli szerintem, és nem is foglalkozik a PC iparral már úgy mint régen. -
Z10N
veterán
Valahol lemaradtal. Pont a hw van elonyben tudas teren a dx-szel szemben jelenleg. Illetve 8870 mar letezik mint OEM ("ujracsomagolt" 7870), amirol te beszelsz az a 270/270X ami mar szinten letezik (es szinten 7870-ra epul). Az utolso mondatod meg ertelmetlen, ugyan ugy lesz dx11 render mod.
-
ÁdiBá
veterán
válasz
oraihunter #62 üzenetére
2015 végére futhatnak be az első DX12 játékok.
Úgy hogy ráérünk mi még azzal.
GTX990 is itt lesz addigra meg a Radeon R3xx -
kpal
nagyúr
GTX580 is kuka mire lesz DX12.
-
kpal
nagyúr
Ha normális sebességű Dx12 kell meg kell várni az arra kihegyeztet karikat ,ennyi röviden. Vagy nem jól értelmezem
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
antikomcsi #45 üzenetére
Fura nekem ez sokadik amd kártyám és semmi ilyesmivel nem találkoztam. Nincs asztalra dobálás meg grafikai anomàlia, pedig jàtszom új játékokat. Mondjuk biztos van aki tapasztalja. Tarthatom magam szerencsésnek, hogy nincs semmilyen színü halál meg anomália.
De ugyanígy ha most felvetem, hogy a gtx780 használók közül hányan tértek vissza W7-re W8-ról, mert utóbbi alatt szinte az összes játék szarakodott, akkor biztos lesz aki elmondja hogy neki semmi baja vele.
-
Én azt hallottam hogy akinek Nvidia kártyája van azoknál állandóan AMD driver problémák vannak
DDD
-
ÁdiBá
veterán
Most ehhez a DX12-hőz a Kepler, nálam a GK110-ben van egy olyan memória rész amit belehet fogni a Microsoft DX12 számára?!
Vagy itt arra gondolnak hogy a gpu képes kelezni de ez a memória mennyiség ami szükséges a APi futtatásához lejön a VGA memóriájából? -
RyanGiggs
őstag
válasz
antikomcsi #49 üzenetére
Pont ezért a két játékért minek próbálkozzak?!
Thief - a türelem rózsát terem, pontosabban magyarítást.
Pl.: a Borderlands 2-öt is már megvárom magyarul.
Persze legtöbb esetben nem vártam meg a magyarítást, pl. Metro, Bio Inf.(#53) Abu85: Na akkor most már tudom miért látok ilyen sok AMD logót.
(#55) gtamate2: Felesleges? Mert akkor kezdem!!
(Outlast után!)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
dergander #52 üzenetére
Ez a játékstílustól függ. Az NVIDIA elsősorban az MMO-kra koncentrál, míg az AMD pont arra nem. Ergo aki MMO-zik több NV logóval találkozik, míg aki nem MMO-zik több AMD logót fog látni.
(#50) Egon: Nem pont ez a lényeg, hanem hogy értsék mit szabad és mit nem. Ezt konzolon már megtanulták. A több hardver innentől már csak optimalizálás kérdése, mert az alap kód gondot nem okozhat.
-
AusWolf
őstag
Szóval teljesen a fejlesztőn múlik majd a DX12-es játékok sebessége... Már látom is a lelki szemeim előtt azt a temérdek pénzt, amivel az nVidia "szponzorálja" majd a fejlesztőket, hogy jobban fussanak a játékaik GeForce kártyával.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A GDC-n meglehetősen kevés adat került elő erről, de az elmúlt egy hétben sok apró részletre fény derült.
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix X570-F Gaming alaplap garanciával hibátlan működéssel
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest