Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaga_86

    újonc

    Sziasztok!

    Régóta olvasom a fórum hozzászólásokat, szerintem (remélem) az alábbi problémával eddig - rajtam kívül - még kevesen találkoztatok:

    Lassan 2 hónapja használom a telefont és rendszeresen előforduló hibajelenség, hogy 4G-re állítva a hálózatot bizonyos időközönként elveszti és bontja az éppen folyamatban lévő hívást. Többször láttam, hogy a kijelzőn olyankor a jelerősséget jelző pálcikák (azért írom többes számban, mert a másik SIM kártya esetében is) hirtelen nullára "leesnek", majd pár másodperc után visszaáll az egész úgy, mint amikor bekapcsoláskor sikeresen felcsatlakozott a hálózatra.
    Megkerestem a Meizu Magyarországot FB-on, ők első olvasatra hálózati hibát mondanak, ezért cseréltettem a SIM kártyát annál a szolgáltatónál, amelyiknél a hibajelenség telefonálás közben fennáll (a másiknál érdekes módon egyszer sem jelentkezett).

    ... nem sok sikerrel, ugyanis a hiba nem szűnt meg ezzel....
    Ezt kikerülvén annyi lehetőségem van, hogy a beállításokban a 4G-t átállítom csak 2G-re, na de akkor a hívás és a mobilnet is elég ratyi lesz... 3G-re állítva is volt baj vele....

    Kérdésem a következő lenne: van-e valami praktika/ötlet arra vonatkozóan, hogy a fentiek alapján a hibajelenséget megszüntessem vagy mindenféleképpen szervíz lesz a sorsa a telefonnak???
    Plusz info, hogy a flyme 7 sem hozott megváltást, amire lefrissült a hétvégén...

    Továbbá a mai napon tesztnek beletettem mind2 SIM kártyát egy régebbi Xiaomi telefonomba (nem arcoskodásként írtam), amivel csont nélkül megy a telefon azon a helyen is, ahol a Meizuval sajnos többször megszakadt a hívás!

    Segítségeteket előre is köszi! :))

Új hozzászólás Aktív témák