- iPhone topik
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Mobil flották
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagit
veterán
Honnan tudom hogy dx12 ben fut a játék? Rx 480 van a gépemben, azon automatikusan azon indul el ha felraktam a frissítést? Csak mert a grafikus opcioknal nem látok ilyen opciót.
-
Departed
őstag
válasz
#32839680 #124 üzenetére
Két mondatban össze lehet foglalni a mai helyzetet:
-DX12 gyerekcipőben jár, 1-2 játékban nyer vele kimutatható fps-t 1-2 AMD kártya, látványjavulást viszont nem, esetleg több laggolást hozhat.
- Intelből 4-8, AMD-ből 6-8 magos CPU-k ~4GHz körültől nem viszik látható fps vesztésbe a rendszert FullHD és fölötte, eddig is és egyre jobban a GPU a szűk keresztmetszet a mai játékgrafikáknál.
Tessék, megkíméltem a ph team-et egy csomó melótól.
-
Reggie0
félisten
Az, hogy elvi hibas a teszt. Nem azt mondja meg, hogy melyik jatek melyik kartyaval megy a legjobban, hanem azt, hogy melyik jatek melyik kartyaval megy a legjobban DX12-vel. Marpedig a jatek es a kartya erdekes, az API csak egy lenyegtelen eszkoz a juzer szempontjabol ami megteremti a kapcsolatot a jatek es a HW kozott.
Sot arra sem lesz alkalmas, hogy a kartya tudasat felmerje, csak az alkalmazasok egy szuk szeleteben.
Sarkitva ahhoz tudnam hasonlitani, mint ha a totalcar innentol csak marsi korulmenyek kozott tesztelne az autokat, mert az a jovo, es szarnanak ra, hogy a jelenben a foldon elunk.(101) gabor.79: Nem. Szerintem teljesen jok es tanulsagosak a technikai leirasai, csak az eredmenyekbol le kell vonni az AMD fan faktort.
-
gabor.79
tag
"A Firaxis nem most használ először explicit API-t, hiszen a Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth című játék Mantle API-t vetette be"
"A Civilization VI a DirectX 12-t egyrészt arra használja, amire a Mantle-t használta a Civilization: Beyond Earth. Biztosít a piacnak egy ténylegesen működő több GPU-s módot, mivel DirectX 11 alatt ez szinte megoldhatatlan."
Mivel a két mondat erősen összefügg, vesszővel vagy kettősponttal választanám el őket.
"de az biztos, hogy egy extra VGA-t nem ekkora extráért vásárolnak"
Harmadik bekezdés, szóismétlés: feladatfelosztás, mód.
Negyedik bekezdés: "100%-os gyorsulásra így sem lehet számítani, tehát ne várjuk azt" - számítani, várni, itt ez is szóismétlésnek számít.
Ötödik bekezdés, szóismétlés: aszinkron, compute.
A harmadik bekezdés első tagmondatában az is-nek nem látom értelmét, hisz az előző bekezdés utolsó mondatában az AFR-ről volt szó.
Sok az idegen szó, a nyelvünk elég gazdag, hogy ezek helyett magyarul írjuk le az adott kifejezést: extra, explicit, implementáció és társaik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Rosszul számolod: 11 címből kettő független, hat AMD-s és három NV-s. De ha az NV dobna több DX12-es címet, akkor nagyon szívesen berakunk többet, csak ez a három cím a teljes felhozataluk.
(#115) Egon: Ezt be tudnád linkelni?
(#116) Szaby59: Nem is érdekel minket, hogy van-e benne benchmark. Kaptunk egy parancsopciót, amivel mérhetjük a BF1-et. Kérje más is, ha kell.
GOW4-et hiába mondjátok. Egyszerűen két VGA csere után kiírja, hogy 24 óra múlva találkozunk. Ha lejárt és akkor cserélsz még egy VGA-t, akkor három napot kell várni, és így tovább. Minden limit után van egy csereidő, és egy lehűlési idő, vagyis két napos kiesésekkel mérhető a program.
-
#85552128
törölt tag
Belső benchmark meg nincs egyikben sem ami min/avg FPS-t adna, szóval "érdekes" még a monitorozó is bugos néha...
"Szakmai titok a miképp, mert sokat kutattam utána."
Teszteknél azt nem szokás feltüntetni, hogy mit/hogyan/min mérsz ? Főleg ha azt állítod, hogy a többi oldal hülyeséget mér ? Egyre jobb lesz ez a "next-gen" tesztcsomag
(#114) Egon: jah, a GOW4 az idei legjobban összerakott (DX12-es) PC-s port, még beépített bench is van, egyszerűbb tesztelni, új is, de az nem kell mert jól fut mindenen... Bezzeg az AOTS-ből vulkan/dx12 is.
-
Egon
nagyúr
Mindig a konkrétumokat hiányolod - amikor kiemelésre kerülnek, vagy terelsz, vagy figyelmen kívül hagyod. Pl. a 1070 kapcsán írt cikkedben érdekes módon csak a (drágább) FE edition kártyák várható árai szerepeltek. Erre rá is mutattam az első háeszek egyikében. Nem követtem sokáig a topicot, de ameddig igen, addig nem igazán született rá reakció.
Ez elég konkrét volt? -
Egon
nagyúr
Jah, hát végülis így kell: ha jól számolom, egy nV-s cím jut 10 AMD-sre, kiegyenlített a verseny...
Nem mintha számítana: már jóideje meg sem nézem a ph-s teszeredményeket (van millió más tesztoldal, ahol általában hasonló eredmények születnek - a ph által mértek nem egyszer erősen eltérnek ettől, érdekes mód mindig az AMD javára...), max. az utolsó oldalt olvasom el, mert a konklúziókon sokszór jókat lehet röhögni: "ezmárbiztostutinépkártyalesz-minereklegalábbtivegyétekpls!"... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gabor.79 #109 üzenetére
Konkrét példát is hozhatnál fel erre. Mondjuk itt ez a cikk. Emeld ki a problémás részeket.
A PH-n van olyan, hogy vélemény cikk. Amikor ez a címben van, akkor az véleményt tükröz. Amikor nincs a címben, akkor nincs a cikkben sem vélemény, hanem csak tényre épül. Kivétel a pletyka, de az mindig ki van emelve. Szóval annyira nem nehéz eligazodni, hogy mi a tény és mi a vélemény.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #97 üzenetére
Nem úgy volt. Azt írtam, hogy a BF1 és a Doom nem mérhető hitelesen külső programból. Nagy különbség van aközött, hogy egy program akadályozza a hiteles mérést, vagy magával a játékkal van a baj. Ugyanakkor én egész hétvégén azzal voltam elfoglalva, hogy ezen a gondon felülemelkedjünk, és a BF1 esetében találtunk megoldást. Persze el kellett menni a Frostbite Teamig, hogy segítsenek, de a lényeg a megoldás. A Doomhoz is találtunk lehetséges megoldást, de az ID-vel még levelezünk.
Szóval kopp-kopp még, de megoldottuk azt, hogy GPU frame-et mérjünk a két program alatt. Szakmai titok a miképp, mert sokat kutattam utána.(#98) schawo: Csak az egyikkel. De nem tudom most, hogy melyik lesz a jobb.
(#100) schawo: A VR opció.
-
kisbalázs
tag
válasz
gabor.79 #109 üzenetére
értem mit szerettél volna mondani nem is az a baj csak szerintem az a mondat kicsit durva volt, hogy idézem:
"Kérném a tisztelt főszerkesztőt, hogy beszélgessen el vele, milyen a jó újságírás, mert a kollegáival nincs ilyen jellegű probléma."
Olyan kicsit magyar iskolarendszer szaga van. Ha neked kifejezetten ellenszenves a stílusa van teljesen más megoldás is ennek orvoslására mint egy nyilvános fórumon szólni a főnöknek hogy regulázza meg az alkalmazottait. Ez kb olyan mintha idegesítene Lázár és grafitivel kiírnád a falra, hogy OV szólj már neki hogy ésszel. Lehet hogy a nép meglátja és akár tetszik is nekik csak épp a célját nem éri el. Szerintem akármilyen is Abu85 ennél többet érdemel. Ráadásul nem hinném hogy létezik ember részrehajlás nélkül.De ez persze az egyéni véleményem és kéretik fenntartással kezelni.
-
gabor.79
tag
válasz
kisbalázs #107 üzenetére
Félreértettél, egyáltalán nem vagyok ideges, csak értetlen. Több mint egy évtizede olvasom a lapcsalád tagjait, azért, mert képviselnek egy bizonyos színvonalat – amihez képest Abu85 szerintem alulteljesít. Még a Mobilaréna nagyjából egy kaptafára készülő cikkeit is szívesebben lapozgatom, mint a prohardvert, pedig az utóbbi sokkal jobban érdekel.
És ha már itt tartunk: kell-e, hogy egy újságíró véleményt nyilvánítson? Tud-e szakmai alapossággal kommentálni? Hisz – valószínűnek tartom, hogy – nem gyakorló programozó/hardveres, azaz legfeljebb arra tud támaszkodni, amit ő maga is mástól olvas. Ezek után kérdés, hogy mennyire torzítja az információt?
Vagy ha már leírja, mit gondol, nem kéne inkább különvenni az eredeti hírtől? Mert így eléggé zajos a mondanivaló. Bocsánat, de nekem nincs mindig időm visszafejteni, hogy mi a valós helyzet és mit tett hozzá a tisztelt szerző.
-
-
Departed
őstag
válasz
darkhorse #93 üzenetére
Egyrészt igazad van. Másrészt remélem senki sem egyetlen oldal teszteredményei alapján vásárol vga-t. Meg kell nézni legalább 3-4-et vagy többet és levonni a következtetéseket.
Így akkor nem számít hogy melyik site milyen elgondoláshalmazzal tesztel, vonsz egy átlagot teljesítményben, fogyasztásban stb. és "mész" vásárolni.Ja azért szóljatok ha mondjuk TPU oldal részrehajló vagy hiteltelen, mert évek óta az ő tesztjeik az etalonok a döntéseknél.
-
gabor.79
tag
Rajtam kívül senki mást nem zavarnak Abu85 bő lére eresztett, fontoskodó írásai? Már amikor megnyitok egyet, és látom a szerzőt, elmegy a kedvem, ha az ő neve virít az oldal tetején, mert tudni lehet, hogy a fele mellébeszélés, rengeteg a szóismétlés, a fórumokban utána nemegyszer kiderül, hogy nem jól tud dolgokat, ráadásul az évek során nem lett jobb.
Kérném a tisztelt főszerkesztőt, hogy beszélgessen el vele, milyen a jó újságírás, mert a kollegáival nincs ilyen jellegű probléma.
-
nemlehet
őstag
válasz
darkhorse #93 üzenetére
Szerintem elve a játéktesztek körülötti őrjöngés egy baromság. Mindenkinél máshogy fog futni, még azonos GPU mellett is lehet szignifikáns különbség attól függően, hogy kinek milyen gyártótól származik a VGA, milyenhűtéssel, mennyire szellőzik jól a ház, milyen overlayt használ, mennyire friss a gép driver/szoftver ügyileg, hogy van beállítva az antivirus, éppen melyik program szokott befagyni nála stb stb....
Rengetegen sírnak a mikrolagg miatt, de én pl a büdös életben nem találkoztam vele, valahogy ez nálam sose gond. Szóval az, hogy DX11-en mondjuk 10%-al jobb a játék nálad vagy a tesztkonfigon valójában nem releváns, mert másnál meg 30%-al rosszabb lesz, mert neki mondjuk nincs i5 a gépében csak egy FX8XXX. Az egész tesztelősdi egy nagyjábóli képet kell adjon, nem szentírás, nem abszolut igazság. Néha én is felvonom a szemöldököm, mert mást tapaszalatok, de kit érdekel? Trendet kell leolvasni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a jelenlegi tervezet egyébként:
Ashes of the Singularity (DirectX 12/Vulkan)
Battlefield 1 (DirectX 12)
Deus Ex: Mankind Divided (DirectX 12)
Doom (Vulkan)
Hitman (DirectX 12)
Rise of the Tomb Raider (DirectX 12)
Sid Meier's Civilization VI (DirectX 12)
Sniper Elite 4 (DirectX 12)
Tom Clancy's The Division (DirectX 12)
Total War: Warhammer (DirectX 12)
Watch Dogs 2 (DirectX 12) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
darkhorse #93 üzenetére
Azt hozzátenném, hogy minden esetben csak kiforrott DX12/Vulkan implementációkkal fogunk tesztelni, tehát preview és béta szóba sem jöhet. A Thiefben is csak az 1.8-cal váltottunk Mantle-re, amikor már nagyon stabil és gyors volt. A Rise of the Tomb Raiderben is megvártuk a nyári frissítést, amivel szintén nagyon sokat javult a játék. A Deus Ex: MD-nál is a végleges implementációra vártunk, ezért nem tettük még be a tesztbe. A preview és a béta kód nagyrészt kellemetlenségeket hoz, de ezeket mi elkerüljük. A többi pedig már hardveres hiányosságból eredő gond, ezért jobbak az új hardverek.
-
jocomen
aktív tag
"Jövőre meglátjuk hogy alakul az erősorrend, úgyis átváltunk csak DX12/Vulkan játékokra a tesztekben."
Stephen Elop --> Microsoft's trojan at Nokia
Abu85 --> AMD's trojan at Prohardver! -
darkhorse
tag
Az a baj, hogy a tesztek a modernebb API-val lesznek tolva annak ellenére, hogy lehet, hogy a korábbival esetleg stabilabban/jobban fut a játék. Nekem személy szerint eddig nincs jó tapasztalatom az új API-kkal, sem AMD sem nvidia oldalon. Thief, mantle (7870 xt): valamivel lassabb volt a DX11 módnál és néhány másodpercenként megakadt egy picit. Rise of the tomb raider mindkét kártyámmal (gtx 1070/7870 xt) picivel lassabb volt DX12 alatt. DX:MD mindkét kártyámmal egy picivel lassabb volt DX12 alatt, ráadásul rendszeresen hibával le is állt a játék, úgyhogy maradtam DX11-nél.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mint írtam, nem eldobni akarjuk, hanem egyszerűen jönnek a játékok, amelyeknek van DX12 vagy Vulkan módja. Nyilvánvaló, hogy ezekkel tesztelünk és nem a lefutó API-kkal. Ez a fejlődés rendes menete.
Azt nem tudom neked megmondani, hogy az AAA játékok hány százaléka lesz explicit API-s. Azt tudom megmondani, hogy amelyik AAA játékról érdeklődtünk, azokra mind azt mondták a fejlesztők, hogy a DX11-es fallback mellett kap DX12/Vulkan portot.(#89) .LnB: A legjobban működő az gépfüggő. Mi nyolcmagos és 16 szálas szörnyprocival nyomjuk, tehát nálunk biztos, hogy az explicit API fog jobban működni. Már csak a sok szál miatt is, ahova a DX11 nem, míg a DX12/Vulkan skálázódik. Ez eléggé tipikus volt az eddigi játékokban is. Hogy otthon a két-/négymagoson mi működik jobban? Valószínűleg a explicit API, de nem biztos.
-
.LnB
titán
"minden játékot a lehető legjobb API alatt tesztelünk"
El kellene gondolkodni a legjobban működő API-val való tesztelésen.
És mielőtt megvádolnátok NV fansággal, előre leszögezném, hogy AMD kártyákra is értem. Mert attól, hogy a Ashes of Singularity jól fut, még körül kellene nézni más játékoknál is AMD + DX12 fronton.
-
Reggie0
félisten
Nyilvan ami csak uj API-val megy, azt nem lehet a regin tesztelni. Itt az elvrol van szo, hogy ti a valosag egy szeletet akarjatok kimetszeni hurraoptimizmusbol(es/vagy az kenyelmes). Fel ev alatt nem lesz semmi, legjobb esetben is egy ev, de jelenleg a ket API atfedesben egyszerre van jelen. Eldobni csak akkor erdemes a regit, ha mar jelentektelen lesz, de ezt alabecsulitek idoben, ahogy eddig mindig alabecsultetek az idointervallumokat. A 2017-re beharangozott jatekok listajat gyorsan vegigfutva sacc. 50% lesz a DX12 API.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem akarom túl bő lére ereszteni, de vannak és jönnek játékok a következő 4-5 hónapban. Ezek támogatnak valamilyen explicit API-t. Mi mással tesztelnénk őket? Nyilvánvaló, hogy minden játékot a lehető legjobb API alatt tesztelünk. Egyszerűen ezek terjednek, így természetesen ahogy a DX11 is teljesen átvette a DX10 szerepét, úgy a DX12/Vulkan is megteszi ezt a DX11-gyel szemben. Nyilván a mikor az nem rajtunk múlik, de fél éven belül ez a váltás megtörténik, mert fél tucat DX12 játékot várunk még, amelyekre fel vagyunk írva, hogy kapunk kódot. Az NV már beígérte a legközelebb érkezőre.
-
Reggie0
félisten
Meg jo, hogy azt nem ti akarjatok eldonteni. De legalabb ertelmetlen teszteket csinaltok, amivel le lehet merni, hogy 5 ev mulva melyik 5 eves kartyat erdemes megvenni. A jelenre viszont semmilyen tampontot nem ad, mert nem a lehetosegek kozott keresi a legjobbat. De ti tudjatok, hogy megeri-e a PH GPU tesztek hihetoseget tovabb rontani, hajra.
-
Reggie0
félisten
Bizony. Nehogy azt teszteljetek, hogy mivel erdemes jatszani, a vasarloi szempontok nem szamitanak. Esetleg lehetne olyan tesztet is futtatni, hogy egy adott utasitast melyik hajtja vegre a legtobbszor egy masodpercben es akkor ki lehet zarni azokat a kartyakat, amelyek azt nem is ismerik. (Az igy sporolt penz fele az enyem az otletert cserebe.)
-
Bundyta
tag
A Firaxis több compute eljárást és effektek## futtat a grafikai számításokkal párhuzamosan
-
TTomax
félisten
Azigen..,
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
Skynet258
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nem, hanem a Microsoft szabványos AFR-je került végül bele. Ott a VRAM nem adódik össze.
NV esetén ez a modell semennyire sem működik, mert nagyon lassan fejlesztik hozzá a meghajtót. De amúgy, ha egyszer lesz hozzá tényleg működő implementáció a driverben, akkor 90-100% körüli skálázódása lehet, ahogy az AMD-nek. -
FLATRONW
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A VRAM-igény szabályozható a textúrabeállításokkal. De egyébként DX12 alatt erre nincs szükség, mert azzal az explicit multiadapter megoldással, amit használnak kvázi összeadódik a kártyákon a VRAM.
(#67) ribizly: Azok a specifikus függvények kiterjesztésekhez vannak kötve. Ezek a kiterjesztések csak AMD-n futnak. De amúgy a Vulkan és a SPIR-V úgy van felépítve, hogy ha más gyártó is támogatja a szükséges kiterjesztéseket, akkor nyilván lefuthat az ezekre írt kód más gyártó hardverén is, de ezek a SPIR-V kiterjesztések annyira AMD-re vannak írva, hogy kizárt az erre vonatkozó támogatás.
Szerencsére a gyártói Vulkan kiterjesztések sokkal általánosabbak, de azokat még nem használják. -
torma1981
veterán
A töltési idő mindig nagyon hosszú. 1 perc mire betölti a mentést. Vicc. Több idő megy el mint a játékkal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Firaxis a multi GPU-t a hardcore játékosainak csinálja, ők 4K-s nagy kijelzőn játszanak, így nekik fontos a két GPU-s támogatás. De ez amúgy jön a Vulkan 1.1-ben.
(#62) TTomax: Azért nem volt jó a sebesség, mert a Doom motorja nem fekszik annyira a GCN-nek. Van amiben nagyon jó, mint a megatextúra kikódolása, de másban nem igazán jeleskedik. Éppen ezeken segített a Vulkan a SPIR-V kiterjesztések által, így az olyan algoritmusokat, mint a préselése másképp oldották meg a GCN-en. Nem kell a problémás sok atomicos shadert futtatni, amiben amúgy jobbak az NV hardverek, hanem kapott az AMD egy külön függvényt használó shadert, ami egyrészt sokkal jobb a GCN-nek, másrészt sokszor gyorsabban fut, mint a szabványos shader. Ehhez hasonló optimalizálások vannak a játékban, szóval az OpenGL-nek semmi köze az AMD gyorsulásához.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek már urban legendek. Az AMD windowsos OpenGL driveré nagyon gyors. Főleg a Doomban, mert az nem klasszikus módon irt játék, hanem minden gyártónak külön OpenGL le lekepézője van. Emiatt csináltak Vulkan portot, mert nagyon rossz három nagyon eltérő kódutat karban tartani, viszont Vulkannal csak kettőre kell koncentrálni.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ezt már egyszer kérdeztem, csak nem beszéltük végig, a mai világban mennyi jelentőségbe van a több GPU-s módnak? Valahogy nem látom jellemzőnek, hogy ez túl sok embert izgatna.
Ennek a játéknak a grafikája meg pláne nem indokolja, hogy több GPU erejét kellene igénybe venni a megjelenítéshez.
schawo: nem biztos. Akinek nem fontos az MS store és az Xbox mint platform, annak jobban megéri a Vulkan, mert több vásárlót tud lefedni vele és pár téren fejlettebb is, mint a DX12, mivel később is jelent meg.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Attól félek, hogyha más platformon nem Vulkan lesz a játék alatt, akkor nem lesz túl sok értelme futtatni játékot. Most nálam pl. Win10-en az alap játék rosszabb FPS-eket produkált minimál grafikán a benchmarkban, mint mikor felraktam a dolgokat high-ra. Sok mindent láttam már játékoknál, de ilyet még nem. Remélem a DX12 dolog megoldja ezt, de ma még nem volt időm kipróbálni.
Szóval attól tartok, hogyha ezt viszik tovább így ahogy van pl. OpenGL alá, akkor legalább is mi Radeon tulajok szívni fogunk... Szép grafikája van a játéknak, de az előző civ rész grafikája is teljesen rendben volt és annak nem kellett DX12.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Mert PC-n Windows10 only, azért.
Nem kifejezetten látom az értelmét, hogy miért a Dx12-t adták hozzá utólag a játékhoz, mikor ott a multiplatform Vulkan, már egy jó ideje használható.
Nem kifejezetten a Linux miatt érdekel a Vulkan, de mivel később valszeg ezt a játékot is kiadják Linux alá mint az elődjét, így valszeg az is egyszerűbb lehetett volna.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Arról lehet tudni valamit, hogy idővel kap-e a játék Vulkan támogatást?
-
Raysen623
addikt
Jóideje olvasom a cikkeket a DX12-vel kapcsolatban, de sehol nem volt leírva a 10x-es gyorsulás AMD oldalon! Mi lenne ha nem menne át a topic hazudozásba?! Időközben egyébként a drága nvidia is lépett azért ebbe az irányba a pascal-al, gondolom csak hülyeségből csinálták ugye?! Nyugtass meg, hogy ez még továbbra is egy szakmai portál akar lenni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A jó hatásfokhoz kell. De ez nyilván egyéni döntés a LORE motorban. Már a Beyond Earthben is így működött, mert a Civ5-höz hasonló működés káros a kétmagosokra. Mivel ilyenből még elég sok van, így a DX11-es módban korlátozzák a többszálú végrehajtást. Alapvetően igazuk van, mert így a vásárlók többségének gépén jobb lesz a program. A kisebbség majd használ DX12-t.
(#41) hokuszla: Jövőre meglátjuk hogy alakul az erősorrend, úgyis átváltunk csak DX12/Vulkan játékokra a tesztekben.
-
hokuszla
senior tag
Itt van már az Abu által beígért majd dx12 alatt az amd 10x gyorsul az vidia meg szopik időszak.
Hiszen az 1070 alig verte agyon a 290cf-et.
Abu én hiszek benned, a mentlét is jól megjósoltad. -
Cathulhu
addikt
-
nejad
aktív tag
Kipróbáltam, a bench érezhetően gyorsult, viszont dx 12 alatt nekem nem ment a AB vagy nem is kompatibilis vele? 11 alatt megy.
-
Z10N
veterán
"Emiatt a DirectX 12-be épített explicit multiadapter mód nem is ilye
nt használ"Nah, ezt ki is probalom kaveri+tonga komboval majd. Amugy ebbol johetne egy teszt.
-
Kolbi_30
őstag
válasz
#85552128 #26 üzenetére
Ezert irtam hogy nem szamit..mert kurvara mindeggy hogy dx11 vagy 12 grafika szempontbol..az elhuzodo jateknal meg szamit a tized mp is. Bár nem fogok ezzel sem jatszani, de lehet valaki 1000+ vagy 2k+ köröket fog letolni egy mapon ott meg lehet a vegen nem 20 perc lesz amig az AI jatszik..hanem cask 10/kor, ami nem mindeggy
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az explicit API adja meg a párhuzamosítás lehetőségét.
A LORE régen támogatta a DirectX 11-ben a deferred contextet, de utoljára a Civilization 5-ben alkalmazták ezt. A Beyond Earth óta kivették, mert a kétmagosokon szabályosan lassult tőle a játék.
A Civilization 6-ban már nincs értelme ezekkel a DX11-es technikákkal törődni, mert a DX12-es megoldások minden konfiguráción előnyösebbek, és nem mellesleg jóval egyszerűbben leprogramozhatók. A DX11 itt már csak egy menekülő API a Windows 7/8-ra. -
ribizly
veterán
Most tényleg egy ilyen game-nek szükséges a DX12 support? Minek? Kinek?
Vagy azt gondolják, hogy aki a Civ-el játszik, az nem vásárol erős, dedikált VGA-t?
Nem igazán értem hol van ennek létjogosúltsága még ma. Ami tesztet eddig láttam DX12-ről, ott alig volt olyan eset, ahol a DX12 megverte volna ugyanazon a config-on a DX11-et.
Tudom, hogy tök jó az innováció, de ez eddig engem nem győzött meg... -
gaba32
csendes tag
Dx12-es módban tényleg gyorsabban számolja az AI-it?
Valaki talált már erről tesztet? -
mikk2000
őstag
válasz
Kronos3000 #13 üzenetére
Pedig igaza van, sok értelme nem volt annak amit írtál. Kb mint egy dedós.
-
Kronos3000
senior tag
A tiedet látva egy betűt nem találtam ami a témával függene össze,mégsem tetted off-ba.A hozzászólásom vélemény nyilvánítás az általam szánalmasnak tartott dx12-ről.Mivel ezt te láthatólag nem értetted,a tükrödtől kérj magyarázatot,többet illene beszélgetned vele,mielőtt mást fikázol.
-
A Civilization játék sorozat valahol a Civ4-nél érte el a csúcsát. Arra azt mondom hogy a civ szériában a best of. Azóta viszont csak egyre gázabb amit csinálnak.
Az a grafika, amit a civ6 ad (no meg az 5 is), nevetséges ahhoz képest, amilyen erőforrás igénye van. Kb. a 386-os élményeimet eleveníti fel, de egy web böngészős játék is lazán megeszi. Noha más típusú, de vegyük példának a HeroesMight and Magic webes verzióját. Hát kb. 3x körberohanja.
Szóval az egész szutyokhoz egy 2d grafika is bőven beérte volna. Csak egy érdekesség. Anno még a Pentium3-ak idején jött ki a caesar4 játék, ami játékként hatalmas bukás, de grafikájában kb. már ezt hozta ennek töredék erőforrás igényén.
Nem tudom mi a frászt csinálnak a játék fejlesztők, de a civ-nél ez az irány nagyon nem tetszik. -
lm83
őstag
Most akkor ez jó lesz nekem vagy?
-
TTomax
félisten
Valaki tolhatna egy tesztet...vagy még nem lehetséges?
-
R9DEON
senior tag
válasz
Kronos3000 #4 üzenetére
Nagyon tanulságos hozzászólás de kár volt koptatni a billentyűzetet.
-
Kronos3000
senior tag
dx12
-
Manbal
senior tag
és mi van a directx 12 azon funkciójával hogy dedikált GPU + integrált GPU együtt dolgozzon?! engem speciel ez érdekelne, nem az SLI meg a Crossfire...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AliExpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Érkezik az OpenAI saját böngészője
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Windows 10
- Egyre jobban hisz az AI-képes szemüvegekben a Meta
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E6430 - i5-3GEN I 8GB I 320GB I HDMI I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470M - i5-3GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- Gombászkönyvek egyben
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest