- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Google Pixel topik
- Együtt mutatkozik be a OnePlus 15 és az Ace 6
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Farmerbe öltözik a Redmi Pro Max
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple iPhone Air - almacsutka
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
Ebből a szempontból én nem is annyira a api low level jellegére gondoltam. Vagy legalábbis nem tudom, hogy mennyire függ össze a low level jelleg és az, hogy jobban skálázódik a cpu magokon. De én utóbbira gondoltam
Igaz, AMD forrású állítás, de a Mantle és a DX12 megjelenésével az AMD azt állította, hogy azok jobban skálázódnak majd a több magon. Eddig DX11-ben az AMD procik jelentős hátrányban voltak, mivel a DX11 inkább csak egy szálon futott és ha a proci tudott biztosítani egy nagyteljesítményú szálat a DX11-nek, akkor az ki tudta hajtani a VGA-t, ha nem, akkor nem.
Amennyire én tudom az AMD FX procijainak többszálú teljesítményével (Throughput) nem volt nagy baj, de két szálból egy magra jutó teljesítményt csak 60%-40% volt képes megosztani. Szemben az intel HT-gel, ahol a két szálra jutó throughput 80%-20%-ban volt osztható. Összességében tehát egy i3 egy 4-6 magos, illetve egy i7 egy 8 magos AMD procival szemben jóval magasabb teljesítményt tudott produkálni DX11 játékokban.
Az állítás itt az, hogy ez a jobb skálázódás miatt változik:
Itt pedig teszt szinten is látható, főleg az alacsonyabb részletességű teszteknél:
DF4 DX11 vs Mantle
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő