Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #138 üzenetére

    Ebből a szempontból én nem is annyira a api low level jellegére gondoltam. Vagy legalábbis nem tudom, hogy mennyire függ össze a low level jelleg és az, hogy jobban skálázódik a cpu magokon. De én utóbbira gondoltam

    Igaz, AMD forrású állítás, de a Mantle és a DX12 megjelenésével az AMD azt állította, hogy azok jobban skálázódnak majd a több magon. Eddig DX11-ben az AMD procik jelentős hátrányban voltak, mivel a DX11 inkább csak egy szálon futott és ha a proci tudott biztosítani egy nagyteljesítményú szálat a DX11-nek, akkor az ki tudta hajtani a VGA-t, ha nem, akkor nem.

    Amennyire én tudom az AMD FX procijainak többszálú teljesítményével (Throughput) nem volt nagy baj, de két szálból egy magra jutó teljesítményt csak 60%-40% volt képes megosztani. Szemben az intel HT-gel, ahol a két szálra jutó throughput 80%-20%-ban volt osztható. Összességében tehát egy i3 egy 4-6 magos, illetve egy i7 egy 8 magos AMD procival szemben jóval magasabb teljesítményt tudott produkálni DX11 játékokban.

    Az állítás itt az, hogy ez a jobb skálázódás miatt változik:

    DX11
    DX12

    Itt pedig teszt szinten is látható, főleg az alacsonyabb részletességű teszteknél:
    DF4 DX11 vs Mantle

Új hozzászólás Aktív témák