Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #140 üzenetére

    Azokban a számításokban, amiket tipikusan egy játékfejlesztő át akar rakni simán jobb a GCN. Az Intel esetében alapvetően igaz, hogy ha van függőség az utasítások között, akkor jó eséllyel elveszíti az elméleti teljesítmény felét. Régen alkalmaztak olyan co-issue feldolgozókat, mint az Intel, mert grafikai számításban megéri, de compute-ban sokszor elvérzik. Emellett a parancsátadás sem mindegy. Az Intel órajelenként egy paranccsal etetheti a hardvert. Ha kevés, nem tudnak mit tenni. A Kaveri órajelenként 64 paranccsal etethető.

    Csak az AotS-ről vannak adatok, bár az tényleg speckó, mert ott olyan funkciók lesznek, amit más cég a Mantle és a HSA hiánya miatt nem érhet el. De az AMD által támogatott fejlesztők ezekre általánosan építenek. Alapvetően az exkluzivitás a fő útirány.

Új hozzászólás Aktív témák