Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz athomi #62 üzenetére

    Nem biztos, bár nem ismerek minden egyes játékot. Egyes szimulátorok már közel álltak hozzá. Láttam működés közben egy vonat/vasút szimulátort pár hónapja, és bár azt nem kifejezetten játéknak szánták, hanem professzionális célokra, mégis meggyőző volt.

    De az egészben nem ez a lényeg, hanem hogy amíg egy ideig mindenki azon dolgozott hogy a játékok egyre "élethűbbek" legyenek, vagy legalábbis filmszerű látványt nyújtsanak, egyszer csak átléptek egy vonalat és a mégszebb végeredmény érdekében mostmár rengeteg olyan effekt is be van vetve, amivel a valóságban ritkán, vagy soha nem találkozunk. Hogy ezen mit nem lehet megérteni, vagy miért van ezen mindenki fennakadva, azt nem tudom.

    Devid_81
    Igazad van abban hogy amíg a következő konzolgeneráció be nem jön a ddig bestagnál a grafika. De mégis mit lehet még kitalálni? A füst már gomolyog, a fény effektek is elég jók, az árnyékok dinamikusak, eljön lassan az idő amikor a játékélményt látványelemekkel nem lehet már tovább fokozni. Ha két év alatt legalább oda eljutottunk volna, hogy a Crysis normálisan elfutna egy singleGPU-s kártyán 4X élsimítással maximumon, akkor most mit várnának még az emberek? Még szebb grafikát? Mert ha igen akkor csalódni fognak a Cryengine 3-ban ami maximum gyorsabb lesz, de szebb már nem... legalábbis nem számottevően.

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz athomi #60 üzenetére

    Mondjuk a Colin McRae Rally 1 és 2... ott még annak is örültek, ha a pixelrengetegből kivetted hogy az egy autó, vagy a sárga foltot az égen napnak nézted, te kis ph kedvence... :))

Új hozzászólás Aktív témák