Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #149 üzenetére

    Persze. Nyilván ebben vastagon benne vannak a gyártók. Teljesen jogos a meglátás.
    Én csak arra akarok utalni, hogy ezt a sajtónak nem a Skyrimen kell "leverni". Szerintem felháborító, ahogy ki vannak forgatva a nyilatkozat szavai.

    Megtalálják a módját, ebben az egyben nem kételkedek. ;]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #147 üzenetére

    Én ezt tudom, de a júzerek nem. Jelenleg a követelmény az agyontesszellált játék, és minden megjelenéssel egyre csak nő a csalódottság. Nyilván nem várható el, hogy megértsék a miérteket, de ebben a csalódottságban a VGA-gyártók vastagon benne vannak. El kellene magyarázni, hogy a tesszelláció nem a grafikus megjelenítés Szent Grálja. Persze amíg marketingértéke van addig ez nem történik meg. Az AMD próbált erről magyarázatot adni, de marketinganyag cukormázas lett, míg a sajtóanyag túl nyers egy informatikával nem foglalkozó személy számára. Azt meg nyilván az AMD sem fogja kimondani, hogy az API ebben a formában durván korlátozza a tesszellálás lehetőségeit, és a hardverek rasztermotorja sem erre az igénybevételre lett tervezve.

    Van a DX9-ben az SM 3.0. Azzal alapvetően majdnem mindent meg tudsz oldani. A shader működhet úgy ahogy DX9-ben, de amint belerakod a Gather4 utasítást a mintavételezésre, rögtön négyszer több adatot olvasol ki a textúrából egyszerre, ami átlagosan 15-25%-os tempónövekedést hoz. Ez már önmagában jó, és ez csak egy kiragadott példa a sok közül. :) Nem tudom, hogy Todd Howard mondandóját miért forgatták ki ennyire. Ez már több, mint az alapvető szaktudás hiánya. Itt elkezdett elegük lenni az újságíróknak is. Valószínűleg a Crysis 2-nek ebben a keserűségben nagy szerepe volt, de azért a Crytek felel, és nem Todd Howardon és a Skyrimen kell leverni a csalódottságot. Nekem legalábbis ez a véleményem. A Bethesda tehet a legkevésbé arról, hogy a VGA-gyártók hazudnak, és a Crysis 2 ilyen lett.

Új hozzászólás Aktív témák