- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ProEvoFan
nagyúr
Abu85!
Válaszaidat végigolvasva nagyon az jön le, h pár év (talán a következő generációs konzolok elterjedésének utáni években?) a PC HC játékosokat nem fogják kiszolgálni a majdani PCk.Egyfolytában a vgak halálát vizionálod.Persze a szigorú tényekből kiindulva, nem hasra ütés szerűen.Akkor rövid távon mégis csak halott a PC, mint játék?...és itt most nem a szaros casual játékokra gondolok.
Vagy ezek a "paltformok" majd elbírják a HC játékosok igényeit?Tudom, nem vagy jós... -
MaUser
addikt
Miért írod le más szavakkal amit leírtam? Op. inc. 54m$ a teljes cégre és ez a lényeg. A grafikus részleget érdekességként írtam.
Jelenleg az AMD (az első negyedéves adatból kiindulva) 3.3% körüli hasznot tud realizálni működésből. Ez tőzsdei cégnél éppen csak elmegy kategória az USA-ban, de legalább termel hasznot. Remélhetőleg a második negyedévre összeszedik magukat, mert ilyet profit rátával és konkurenciával (csak jelzésként az op. income/revenue 30%-os az Intelnél) nem egy befektetésre érdemes célpont pusztán pénzügyi szempontból. (Esetleg Kína vagy egy másik arab állam számára politikai okokból.)
-
Dare2Live
félisten
"Nem minden konzolport."
Minden nem. De a lényeg, ami nem is annak a nagyja is kijön konzolra."Nagyon lényeges szempont, hogy hány rajzolási parancsot tudsz kiadni. Kevés parancs masszívan limitálja a teljesítményt. Már csak abba gondolj bele, hogy a combosabb PC-k lassan 10-szer gyorsabbak a konzoloknál, ez persze a játékok grafikáján nem látszik meg. Kritikus fontosságú, hogy kötegelj, mert rossz lesz a teljesítményed, és ez alapvetően az API korlátozása."
Ettől még a kompatibilitás miatt ahogy írtad is nem fog eltünni az API. És megint ugyanott vagyunk: Baromi fölösleges az a 7000 vagy 600.
-
TomiLi
addikt
"Hamarosan" akkor kiderül, hogy alakul a vga piac. Egyelőre nem látszik nagyon, hogy meg akarna szűnni a felsőkategóriás vga. (vagy ez az utolsó bőr lehúzása?)
Ha teljesen integrált lesz a gpu, akkor mi lesz a játékokkal? Ma még nagyon elképzelhetetlen, hogy helyettesítse egy prociba épített gpu a diszkrét vga(k)-t.
Vagy minden játékost át akarnak terelni a konzol ágra? Viszont az jelenleg minhárom pc-s gyártónak kiesés lenne - mármint vásárló - bevétel.... -
Giot
addikt
Abu jól gondolom hogy a 7XXX VGA-kban a Cayman GPU ránc felvarrott 28nm-esített változata lesz?
Ez az egész CpGpu nekem nagyon érdekes főleg teljesítmény kérdésben, mert rendben hogy vannak előnyei, ami a teljesítményre is jótékony hatással lesz. De ha a mostani helyzetet vesszük alapul amikor egy felső kategóriás játékhoz azért kell, legalább egy 40e ft környéki VGA hogy FullHD-ban élvezhetően játszható legyen (az 5850Xtreme-et nem számolom ide, ott valakinek a Sapphire-nál elgurult a gyógyszere) Szóval ha minimum ilyen értékű/teljesítményű VGA kell, hogyan fogja ezt egy APU megoldani, létezik hogy ekkorát fognak gyorsulni az APU-k pár éven belül, hogy ilyen magas igényeknek is megfelelnek majd?
A DX11-es hype al kapcsolatban pedig. Nem hiszem hogy csak a tessz. az ami ennyire lényeges lenne benne, főleg hogy micsoda bakik vannak a kivitelezésben. Láttam D.A.2-t tessz on/off al szinte nevetséges volt bekapcsolt állapotban belesüllyed a lába a szereplőknek a talajba. Jelen állapotában értelmetlen egy feature, főleg ha hülyén használják.
De a dirt2 ben nagyon tetszett a DX11 jelenléte. Láttam képeket 9ben és 11ben is. 11ben sokkal jobban tetszett, élethűbb volt ami köszönhető a fény árnyék leképzésnek, az élénkebb színeknek. [link]
DX9ben pedig pasztellesebb, elmosódottabb a játék.
Az igazat megvallva már abba sem vagyok biztos hogy ez a DX11 érdeme. -
DraXoN
addikt
Szerintem azzal van elrontva az egész, hogy 176féle (na jó talán annyi nem, de nagyon sok.. túl sok) féle kategóriájú kártyát készítenek...
Régen volt 2 féle majd 3 (és persze így növekedett a gyártó kínálata házon belül).
Szerintem elég lenne 3 VGA per generáció és az előző generáció mellette míg ki nem fut.
Ezt a sok különféle chippet is meg kell tervezni, és legyártani... Az ilyen széles választék szerintem önmaguk kinyírása mert sok többletköltséget hoz a sokféle chip gyártása, reklámköltség az egyes verziókra meg egyebek...Persze lehet én tévedek... csak azt nem értem miért is kell minden 5%nyi teljesítménykülönbségre egy új kártyát kiadni? ... szerintem lehetne ezt máshogy is.
-
Ringman
félisten
Féloff
Arm-re fognak fejleszteni cad/fem programokat (+3dstudio/c4d)?
Nemetschek allplan 2011 verziója állt át opengl 2.0 alapú megjelenítésre [link] (+nem profi [quadro/firepro] kártyáknál nem garantálják, hogy mindent láthatósági számítás helyesen jelenik meg más kártyáknál)
más:
ha nyáron megjelenik a 7xxx széria, továbbra is biztos, hogy lesz 6xxx alapú firepro család? workstation vonalon nem sűrű az éves váltás?
-
TomiLi
addikt
Akkor az intel jár rosszul, ha nem lesz vga-ja, mert akkor csak olyan gépeket tud nyújtani, ami kisebb feladatokra alkalmas. Konkrétan játékra nem lesz megoldása?
Az amd már most készen áll, és nagy valószínűséggel az nv is ezen mesterkedik....
Gondolom ennél a két gyártónál maradnak a brutális vga megoldások is... -
Dare2Live
félisten
Ez csak egy ok. És nem is lényeges. Nem azért nincs fejlődés mert api, hanem mert "minden" konzol port. Ha épp bevezetnek (nem fogják) akkor se történne semmi. "Minden" konzol port. Továbbra se lenne értelme új VGAt venni. Visszatértem az eredeti állításhoz.
sppeedr: "Hogyhogy minek? Mindkét cég piaci elven működik, tehát mindkettő célja a profit növelése."
Könyörgöm a felhasználó szempontjából. Nekünk minek. Kiadhatják a 8000et is cserélni baromi felesleges. -
TTomax
félisten
Nem csak a tesszellálásról szól a DX11... a fejlesztő ezt nyilatkozzta akkor nem értem mi lehet még kérdés....
"Ha azt nézzük, hogy miképpen működnek benne a shaderek, úgy alapvetően leginkább egy DirectX9-es játékról beszélhetünk"Pont annyira lesz ez DX11-es játék mint amennyire Crysis a patch után...
Gyakorlatilag ugyanazt fogjuk látni DX9-ben és 11-ben is.. max az élsimítástól nem harmadolódik hanem feleződik az fps... és akkor még nagyon optimista voltam... -
TomiLi
addikt
Ez a nagy plattformosodás mikorra várható? És hogy kell majd ezt elképzelni?
Vehetek egy intel "ps3"-at? Vagy esetleg egy AMD "Xbox"-ot?Vagy megmarad a pc azon a szinten, hogy össze tudom válogatni a hardvereket, csak házon belül? (egy márkán belül)
Nekem az a fura, hogy manapság brutális vga-kat gyártanak, egy számítógép a számítógépben szinte... Ezért fura azt elképzelni, hogy egy cpu-ba integrálva ugyanazt a szintet fogja tudni valaha is....
Vagy a plattform jellegű pc-re írt szoftverek nem lesznek olyan "gépigényesek"? (mint a konzolok jelenleg)
A játékok is plattformosodni fognak?
Akkor lehet majd számítógépekből hifi - tornyot építeni....
-
priti
addikt
Szerintem kizárt, hogy csak 3 van. Józan paraszti ésszel ha végiggondolod mekkora kapacitással gyártják az elektronikát és ehhez képest mekkora a felvevő piac szinte kizárt, hogy ilyen sokféle elektronikával legyenek szerelve a projektorok. Egyszerűen nem adnak el annyi projit hogy ilyen sok gyártónak megérje. Valaki ha rááll egy éven belül akkora raktárkészletet gyárt le, hogy árat csökkent csak vigyék. Szóval ha hárommal megy szinte biztos, hogy másik tízzel ugyanúgy megy, mert szinte teljesen ugyanaz ebben a vonatkozásban mindegyik. Meg igazából egy DLP projinál nincs is nagyon mit variálni. Max hogy megegye a natívjánál jóval magasabb felbontást is a bemenetén és lekonvertálja magának.
-
rocket
nagyúr
Jo nagy baromsag, hogy az API limitalja a PC-s jatekokat.
2011-ben meg mindig ott tartunk, hogy imadkozni kell AA-ert legyen normalisan mukodo DX9-es jatekokban, amik a megjeleno jatekok 95%-at teszik ki meg mindig.Huddy teljesen elvesztette a realitas erzeket, latszik az AMD nagy KK-ban van, mert rossz lora tettek, hogy tobb mas nagy leptekben erosodo piacot felaldoztak a haldoklo diszkret VGA szegmensert.
Jobban tenne inkabb a sajat haza taja nezne korbe, sajat magukat limitaljak, pl. nincsen DX11 alatt Multi-Threaded Rendering tamogatas, ezert lassu a Civilization 5 az AMD kartyain, es ugye a Battlefield 3 is erre epul, igy meglehet kezdeni az imadkozast vajon elkeszulnek-e addig a tamogatassal, vagy majd jol pofara esnek megint a felhasznaloik.
-
priti
addikt
...de nem volt egy ember az AMD-nél aki megcsinál egy weblapot a 3D-nek? Te érted ezt? Nézd meg mit csinált az NV, kiírt egy weblapra tizendarab projit és azt mondta ezekkel megy a vision. Kééész, azt jó van. Nesze, támogatás. Meddig tartott volna letesztelni pár projival majd dobni egy lapot, hogy 5xxx VGA-val nesze neked bluray itt van, működik, ez az én testem vegyétek és egyétek. Ettől még a hatost ugyanúgy fel lehetett volna dobni erre a weblapra hogy ezzel meg aztán minden támogatott. Értesz, tök jó szuri volt az ötös , rengeteg embernek eladták és most amikor feltut a 3D piac egy csomóan anyáznak majd, mert le kell cserélniük és az egész egy weblap meg egy lejátszó és máris egy rakás projektoros felhasználó még évekig dícséri az AMD-t és legközelebb is tutira azt vesz. Ennyit nem ért meg? Fura.
-
priti
addikt
Ez a része vili, de a 120Hz-es projektorokat támogatni lehetett volna teljes biztossággal. Azok között semmi érdemi különbség nincs, sőt zömmel 1.3-as HDMI-vel vannak még szerelve. Azért a projikat nem váltogatják úgy, mint az alsógatyát, így szerintem butaság volt kihagyni. Mindegy, mosmá' tökmindegy. Ez van. Jött a hatos oszt jó lett.
-
priti
addikt
120Hz-es projektora volt a srácnak.
Persze, nyilván nem garantál ez semmit TV-k esetén, csak nem értettem, hogy ha valamit meg lehet csinálni, akkor azt miért nem csinálták meg az ötöshöz. Szerintem belefért volna a terméktámogatásba. Most már tökmindegy, nyilván akinek fontos az hatost vesz. A két sorozat között teljesítménykülönbség csak olyan tessék-lássék szinten van. Az kevés volt önmagában érvként a hatos mellett és akkor már legyen csak azon 3D? Ezt tudom esetleg elképzelni... de fura. -
-
KKaresz45
senior tag
OK, értem, köszi.
Csak azért kérdeztem, mert az utóbbi idők PC-s grafikai feljődése nekem eléggé fail-gyanús. Talán még a 4-es szériának volt valami értelme, de ami azóta történik, érthetetlen. Először ugyebár jött az 5XXX széria (AMD terminológiával, lehetne nvidiával is ugyanúgy), be volt harangozva, hogy a DX11 mekkora királyság lesz. Aztán csak nem akart akkorát szólni, amekkorát kellett volna. Aztán jött a 6XXX széria, amiben meg az 5-öshöz képest alig jött valami újdonság. (Ja, persze, volt újdonság, az árcédulán.
) Közben meg azt látjuk, hogy az 5 éves konzolokon a játékok ugyanúgy néznek ki, mint PC-n, és a boxosok meg a PS3-asok körberöhögik a PC-seket, hogy az akcióban 40K-ért vett konzoljuk ugyanazt tudja, mint a 250K-s csúcs PC. Néhéz ilyenkor elhitetni az egyszeri PC-ssel, hogy nem ültették bele a hintába... és ezek után vegyek még 7-es szériás radeont? Engem nagyon meg kell győzniük valamivel ...
jockas: OK, de a sebességet is mire használják? Nincs már olyan VGA-gyilkos játék, mint a Crysis volt. Miért? Mert úgy írják a játékokat, hogy a konzolokon is menjen. Ne értsetek félre, egyáltalán nem akarok konzol flame-et indítani, de ugyebár ez már eleve meghatározza a textúrák felbontását, tehát minőségi korlátba ütköztünk (hacsak nem csinálnak külön textúrákat PC-re, de az rengeteg pénz, nem éri meg a fejlesztőknek). Akkor hová gyorsítsák a kártyákat? Arra semmi szükség, hogy 200 Fps-sel menjen a Crysis 2.
-
siriq
őstag
Tisztaban vagyok azzal amit irsz. Egyebkent kifejezetten orulok az XFX tavozasanak es nem vagyok egyedul ezzel. Csak a javara vallt az NV-nek. Ha mar ennyire platformosodik az AMD , akkor gondolom szeretne normalis profitot is. Amibol lehet fejleszteseket tamogatni. Ezt meg lehetne hosszasan folytatni .......
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / ÚJ AKKU / 12 hónap jótállás
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Corsair 750W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest