Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #135 üzenetére

    Mégis a command buffer közvetlen elérése nélkül hogyan kezelsz PC-n 2000-3000-nél több rajzolási parancsot? Kötegelheted a parancsokat, vagy használhatód a DX11 többszálú támogatását és a parancslistát, de 5000 parancsnál többet nem tudsz kicsiholni, mert az API nem képes többre. Ha okosan dolgozol nagy nehezen eljuthatsz 7000-ig, de a konzolokon a command buffer kezelésével 20000-et is elérhetsz.
    Johan Andersson is felhívta erre a figyelmet a GDC-n a Frostbite 2 és a Battlefield 3 bemutatóján. [link] Nagyjából a dokumentum közepén emeli ki az Instancing fontosságát, különben komoly teljesítményproblémák lesznek hardvertől függetlenül.

    Nem kell imádkozni AA-ért. Ott van a Catalystben az MLAA, ami minden felületen működik. Azért lett bevezetve, mert sok fejlesztő nem érzi fontosnak az élsimítást, így szükséges egy olyan megoldás, ami mindennel kompatibilis és működik. Ha nincs a játékban beépített AA, akkor az MLAA-n kívül nincs más lehetőséged.

    Igen a VGA szegmens haldoklik. A jövő a platform, és nem Intel-AMD-NVIDIA mixelést fogsz csinálni, hanem komplett platformot veszel az Inteltől, az AMD-től, vagy az NVIDIA-tól, és még ki tudja, hogy a Windows 8 megjelenésére ki fog beállni negyediknek-ötödiknek ... Qualcomm? Marvell?
    Mi a probléma ezzel az AMD-nél? Nincs jó CPU-architektúrájuk? Nincs jó GPU-architektúrájuk? Nem támogatják a legfrissebb API-kat?
    Tedd fel ugyanezeket a kérdéseket a többi gyártónál. :)

    A Mjölnir driverekben már van Multi-Threaded Rendering támogatás. A Civilization V-re engedélyezve is van. Ezért gyorsult a program 70%-ot a 11.4-es Preview driverrel.
    Megint? Mikor estek utoljára pofára? Jobb lenne megbarátkoznod azzal a ténnyel, hogy a 16 darab DX11-es játékból 11-et az AMD tett le az asztalra. Ezenkívül még három játék biztosan érkezik. A Shogun 2 május elején megkapja a DX11-es patch-et. Azt sem érdemes elfelejteni, hogy legutóbb az NVIDIA nem nyújtott támogatást a Dragon Age 2-höz, pedig a csúcsszuper NVIDIA Parrallel Nsight szoftverrel debugolták a programot. A tényeket nézd a régmúltból nem lehet megélni. :)

Új hozzászólás Aktív témák