Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mjani1172

    addikt

    válasz Somatom #3 üzenetére

    Egyébként a szoftvervállalatoknál szinte mindenhol ez van. Ami fizikailag kézzel fogható, az ha normális helyről veszed nagyobb eséllyel javítják, be tudod bizonyítani ha hiba van.
    A szoftver más. Egy vagyont fizetsz ki, és ha mégsem sül el jól, semmilyen felelősséget nem vállal senki, nincs felelőse.
    Legyen az egy elhibázott win frissítés, (reggelre tégla a gép, éjjel egy update tönkretette, így jártál.) a cég szinte belerokkan. (ha van mentés, akkor is sok idő visszatérni az életbe).
    A mostani autómmal is hasonló a helyzet, de nincs kihez fordulni. A Seat szerint jó, ez van.
    A számlázó szoftver (kulcs szoft) miután lejárt a garancia hibaüzenettel leáll. Más minden működik. Mivel a garancia egy hete lejárt ők nem kívánnak vele foglalkozni.
    Ez a digitális világ amennyire tetszett az elején annyira kezdem utálni most.

Új hozzászólás Aktív témák