Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Borote

    addikt

    válasz cucka #42 üzenetére

    Valóban totálisan értelmetlen. Mivel nem írunk száz oldalakat, sokkal értelmesebb lenne a kézírás milyenségére fektetni a hangsúlyt - nem baj, ha nem túl gyors, de legalább szép legyen - mert nem írok gyorsan, de legalább csúnyán, így amikor kellene, se megyek vele sokra :D És rengeteg ismerősömnek van pocsék írásképe.
    Gyorsaságra amúgy is ott a billentyűzet.

    Változnak az idők, már háttérbe szorul a kézírás - ÉS? A kőtáblára való írás is háttérbe szorult, mégis túléltük :P

  • Borote

    addikt

    válasz qfm #26 üzenetére

    Jogos, elsiklottam azon tény felett, hogy főleg arról van szó, hogy milyen eszköz van a diáknál :DDD

    stifi: nálam más egy picit a helyzet :( az általános iskola + gimnázium diktálásrengetegei inkább bántották a kézírásom - a folyamatos gyorsulás miatt a végére nagyjából olvashatatlanul írtam. Ezért is hagytam abba egyetemen - sosem olvastam el a saját jegyzeteimet :D
    (Mondjuk ahova én járok, oda rengeteg anyag érhető el könyvben illetve elektronikus jegyzetek formájában, Alleluja! :) )

  • Borote

    addikt

    válasz buherton #19 üzenetére

    Nahát, és ennek mi értelme van? :B én ezt hívom erőforrás pazarlásnak és a kreativitás gyilkosságának. (Na, nem minden Neked szól, bocsi :D )

    Világ életemben rühelltem az olyan órákat, ahol jegyzetelni kell (sok kapkodás miatt olyan ótvar a kézírásom, hogy az csak na :D ). Most harmadéves egyetemista vagyok, nagyjából 2 éve hagytam abba a jegyzetelést.
    Ha valaki jól szeretne tanítani (figyelem, kedves tanárok!), akkor készítsen jegyzetet a tanár, ossza ki (így van miből tanulni), és tartson érdekes órát - projektorral, vagy anélkül, de érdekes legyen! :) Tudok példát is mondani, ha kíváncsiak vagytok :) (bár aláírom, néhány tantárgy esetében ez nem kivitelezhető, pl a matematika pont ilyen, de ott nem is a jegyzetelésen van a hangsúly - világ életemben szerettem is :) )

    Mondandóm: amit csak pusztán leírni kell, azt megkaphatják a diákok nyomtatva is, nem kell arra kényszeríteni őket, hogy körmöljenek. Gondolkozásra kell sarkallni, kisiskolás kortól kezdve!

    u.i.: volt osztályfőnökömmel beszéltem, most harmadik (tán már negyedikes) osztálya van, akiket kb elsőtől kezdve elektronikus táblával tanít. Első, kísérleti osztálya, és a gyerekek imádják. Belejött, hogy kell vele tanítani, és a gyerekeknek is fenntartják az érdeklődését.

Új hozzászólás Aktív témák