Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
" jelenleg nincs olyan hálózat, mely megengedné a nagy mértékű kapacitásbővítést egy országos töltőhálózat kiépítéséhez. Itt ugye nem lehet tartálykocsikban vinni a delejt minden városba a kutakhoz"
Cserebe lehet kiseromuvekkel kvazi-helyben megtermelni. A tarolas az lehet gond, de ha pl. egy ingazasra hasznalt auto akkuja tud egy hetet, akkor a hetvegi megujuloval toltes is eletkepesse teszi (mar most is). Mas tarolasi modok meg barmikor johetnek (pl. ha mar hidrogenes az auto, mert vizbontas es egetes, ezek alapjan nem tunik lehetetlennek egy hidrogen alapu tarolas a nappali napsutestol az ejszakai toltesig, szigetuzemmel aka'r - nem, gozom sincs hogy hol all a technologia ehhez, csak mondtam egy out of the box otletet). -
Máté94
addikt
-
cucka
addikt
A villamosáramot nem lehet egykönnyen importálni, exportálni, raktározni.
Exportálni-importálni lehet, része a mindennapjainknak. Tárolni nehéz, ez igaz.
Az autók hőskorában ugyanez volt, amikor mindenki lóval járt, akkor se voltak benzinkutak meg olajfinomítók meg semmi egyéb.Másik probléma, hogy egyszerűen nem tudnak annyi nyersanyagot bányászni
Ha a lítiumra gondolsz, ez egy kicsit tévedés. A lítium az egyik leggyakoribb elem, annyi van belőle mint a szar, sose fog elfogyni. Az egyetlen baja, hogy a kínai lítium eddig annyira olcsó volt, hogy nem érte meg kitermelni a fejlett világban. (Elég drága és környezetszennyező dolog). Ha fogyóban lesz, a termelői kapacitás ki fog épülni, pont úgy, ahogy olajtankerek sem léteztek az autók elterjedése előtt.Harmadik probléma, hogy az elektromos autózás egyáltalán nem környezetkímélő. Csak a szűk környezetet kíméli.
Mivel a nyugati világban az emberek 60-70%-a városban él, a szűk környezet kimélése eléggé nagyon fontos dolog. Ha nem hiszed, tölts el negyed órát a Blaha Lujza téren a 7-es busz megállójában, szippants jó mélyeket ahogy elhaladnak az Euro nullás Ikarusok, rövid időn belül elektromosautó-párti leszel.
Ami tény, az a gondolat, hogy napi 40-50-80 kilométert vezetsz egy 2 tonnás autót egyedül pusztán azért hogy bejárj dologzni, na ez nagyon környezetszennyező, mindegy, mi hajtja az autót.Ezek alapján én gyors felfutásra nem számítanék (gyors= 10-20 év).
Ha jól emlékszem, a VW már bejelentette, hogy bele sem kezd a következő generációs belsőégésű motorok fejlesztésébe. Minden jel arra mutat, hogy a személyautóknál elég gyors lesz ez a felfutás.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Járt már nálunk korábban egy Niro, ám a teljesen elektromos változat minden szempontból tartogat újdonságokat. Kipróbáltuk, leteszteltük.
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Lenovo Thinkpad x1 carbon 6 i7-8650u 8. gen 4 mag 8 szál. 16GB a legjobb üzleti.
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest