Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
A villamosáramot nem lehet egykönnyen importálni, exportálni, raktározni.
Exportálni-importálni lehet, része a mindennapjainknak. Tárolni nehéz, ez igaz.
Az autók hőskorában ugyanez volt, amikor mindenki lóval járt, akkor se voltak benzinkutak meg olajfinomítók meg semmi egyéb.Másik probléma, hogy egyszerűen nem tudnak annyi nyersanyagot bányászni
Ha a lítiumra gondolsz, ez egy kicsit tévedés. A lítium az egyik leggyakoribb elem, annyi van belőle mint a szar, sose fog elfogyni. Az egyetlen baja, hogy a kínai lítium eddig annyira olcsó volt, hogy nem érte meg kitermelni a fejlett világban. (Elég drága és környezetszennyező dolog). Ha fogyóban lesz, a termelői kapacitás ki fog épülni, pont úgy, ahogy olajtankerek sem léteztek az autók elterjedése előtt.Harmadik probléma, hogy az elektromos autózás egyáltalán nem környezetkímélő. Csak a szűk környezetet kíméli.
Mivel a nyugati világban az emberek 60-70%-a városban él, a szűk környezet kimélése eléggé nagyon fontos dolog. Ha nem hiszed, tölts el negyed órát a Blaha Lujza téren a 7-es busz megállójában, szippants jó mélyeket ahogy elhaladnak az Euro nullás Ikarusok, rövid időn belül elektromosautó-párti leszel.
Ami tény, az a gondolat, hogy napi 40-50-80 kilométert vezetsz egy 2 tonnás autót egyedül pusztán azért hogy bejárj dologzni, na ez nagyon környezetszennyező, mindegy, mi hajtja az autót.Ezek alapján én gyors felfutásra nem számítanék (gyors= 10-20 év).
Ha jól emlékszem, a VW már bejelentette, hogy bele sem kezd a következő generációs belsőégésű motorok fejlesztésébe. Minden jel arra mutat, hogy a személyautóknál elég gyors lesz ez a felfutás. -
Máté94
addikt
Mert az üzemanyagcellához nem kell akkumulátor, ugye?
Oh, és egyáltalán nem földgáz lepárlásával nyerik a hidrogént, ami egy igen CO2 igényes feladat, borzalmas hatásfokkal. Ja, hogy ezt még dízel kamionokkal teríteni kellene... Aha.
Környezetkímélő. Ja, nem.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
" jelenleg nincs olyan hálózat, mely megengedné a nagy mértékű kapacitásbővítést egy országos töltőhálózat kiépítéséhez. Itt ugye nem lehet tartálykocsikban vinni a delejt minden városba a kutakhoz"
Cserebe lehet kiseromuvekkel kvazi-helyben megtermelni. A tarolas az lehet gond, de ha pl. egy ingazasra hasznalt auto akkuja tud egy hetet, akkor a hetvegi megujuloval toltes is eletkepesse teszi (mar most is). Mas tarolasi modok meg barmikor johetnek (pl. ha mar hidrogenes az auto, mert vizbontas es egetes, ezek alapjan nem tunik lehetetlennek egy hidrogen alapu tarolas a nappali napsutestol az ejszakai toltesig, szigetuzemmel aka'r - nem, gozom sincs hogy hol all a technologia ehhez, csak mondtam egy out of the box otletet).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB RAM,SSD,jó akku, jó állapot
- Dell Latitude 7480 14" FHD IPS - i7 7600U / 8-16GB RAM / szép állapot - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen