- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Hat ja, az autogyartok es a fenntarthato fejlodes egymas ellen szol, de valljuk be azert, az autogyartasban siman johetnek olyan ujitasok, ami miatt erkolcsileg (biztonsagilag!) is elavul a regi auto, es inkabb egy ujabbat kell venni, a regit meg ujrahasznositani (pl. a 14.2 ev felettiekbol vajon mennyi amelyikben van ABS meg legzsak? Es orulsz-e hogy ilyenek johetnek veled szembe az uton?)
[Egyebkent az atlag az nagyon csaloka, jo lenne ha sulyozva lenne az uton toltott idovel. Peldaul a ket muszaki kozott megtett km-ekkel. A regi, olcso kocsik nemritkan tartalekban vannak, mert eladni mar nem eri meg, de alig hasznaljak. Vagy kivancsi lennek, volt-e eszuk kivenni a veteranokat...]
Ja az autogyarto hogyan tudja "nem engedni"? Bukod a garit? En segedkeztem a prius akkucserenel, kb. ket dolgot kell betartani, a tobbi sima betanitott munka.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
" Kicsit régebbiek az adatok, azóta öregedett a járműpark"
Ketlem Az elmult 2-3 ev inkabb arrol szolt, hogy mennyi autot csereltek le. Szerintem most jobb az adat. Persze nem drasztikusan, de ha van az embereknek penzuk, akkor szivesen cserelnek ujabbra (pl. nalunk mind a ket auto lecserelodott, es a csaladban is ujult egy auto a kozremukodesunkkel). Talan ott lehet "oregedes", ahol eddig nem volt vagy nem volt masodik auto, es most valami regit vettek, na ilyen meg van szinten a kornyezetemben. -
axioma
veterán
1. a megujulobol azert van ami egyenaramot termel, tehat eleg a tarolas _elott_ nem atalakitani (napelem)
2. miert is kene este hazaerve radugva a toltore tusket okozni? mar masik topikban is irtam: szerencsere itthon van ra muszaki lehetoseg es van hasonlo jogi szabalyozas, egyszeruen kell adni egy tarifat az e-autosoknak - vagy a vezerelt egy uj csoportjakent, mas jogi eloirasokkal, vagy akar tok mas tarifaneven (en egyebkent mar egy ideje onkentes alapon 00:05-tol toltok)
[Pakssal nem az a baj hogy bovitik, hanem hogy milyen szerzodessel... en zold vagyok de megis atomeromu-parti] -
Nekton
aktív tag
A villamosáramot nem lehet egykönnyen importálni, exportálni, raktározni.
Exportálni-importálni lehet, része a mindennapjainknak. Tárolni nehéz, ez igaz. - Ebben a pillanatban 2GW az import és ez növekvő tendenciát mutat. Szerinted mennyi importot bír el a hálózat egy 6,3GW csúcsfogyasztású hálózaton? Szerinted mennyi idő alatt fejlesztik, hogy pótolják a növekményt?
Másik probléma, hogy egyszerűen nem tudnak annyi nyersanyagot bányászni
Ha a lítiumra gondolsz, ez egy kicsit tévedés. - Nem csak a lítiumra gondolok.
Harmadik probléma, hogy az elektromos autózás egyáltalán nem környezetkímélő. Csak a szűk környezetet kíméli.
Mivel a nyugati világban az emberek 60-70%-a városban él, a szűk környezet kimélése eléggé nagyon fontos dolog. Ha nem hiszed, tölts el negyed órát a Blaha Lujza téren a 7-es busz megállójában, szippants jó mélyeket ahogy elhaladnak az Euro nullás Ikarusok, rövid időn belül elektromosautó-párti leszel.
Ami tény, az a gondolat, hogy napi 40-50-80 kilométert vezetsz egy 2 tonnás autót egyedül pusztán azért hogy bejárj dologzni, na ez nagyon környezetszennyező, mindegy, mi hajtja az autót. - Pont ezért írtam, hogy "csak a szűk környezetet kíméli".Ezek alapján én gyors felfutásra nem számítanék (gyors= 10-20 év).
Ha jól emlékszem, a VW már bejelentette, hogy bele sem kezd a következő generációs belsőégésű motorok fejlesztésébe. Minden jel arra mutat, hogy a személyautóknál elég gyors lesz ez a felfutás. - Mi lenne az a következő generációs belsőégésű motor? Gazdaságosan a belsőégésű motor már nem fejleszthető tovább. Ez a technológia elérte a korlátait. Mit tudnának még fejleszteni? Kvótát csökkenteni egyértelmúen csak a zéró emissziójú autók részesedésének növelésével lehet. -
Man0gatya
aktív tag
Cucka a vw márkaszervízek most sem a 10 15 éves kocsikból élnek meg itt látszik meg mennyire nem vagy képben... magán autószerelők.... azt csinálnak a kocsikkal, amit nem szégyellnek... ez lesz villanyautóknál is megveszik az utángyártott cellákat belerakják a mostanik helyére akár egy újabb technológiával és lesz egy használható kocsid mert a villanymotornak nem lesz kismillió meghibásodási lehetősége, mert a felépítése teljesen más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5