- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
válasz
kriszpontaz #176 üzenetére
Valószínűleg simán látnám, de nem játszom ilyen arcade játékokkal
Egy tipp: a tank csöve helyett jobb a tank testét keresni, mert az kicsit nagyobbEgyébként OFP-ben az említett 1024x 768-on, ez is jól ment, tankokkal általános volt hogy 2 km-ről is lőttük(nem hiszem hogy a mai mainstream játékokban 500 méternél több lenne ez) egymást, és nem 1 pixel volt egy tank, hanem jó sok, még zoom nélkül is. Pedig az egy személyes tankok(mert szimulátor révén, 1 ember nem tud egy tankot irányítani, vagy átül a vezetőülésbe és mozog, vagy a lövész pozicióban van) ha nem volt elég player, akkor kis dombok mögé álltak le, úgy hogy szemből éppen hogy kilátszódon a torony hogy tudjon lőni, és úgy is simán észre lehetett venni messziről.
"erre van az a beállítás a menüben aminek az a neve hogy MESH QUALITY, ez szabályozza meddig látsz el az adott pályán, ezt illik ULTRA-n tartani."
Nevéből adódóan ez a LOD-okat szabályozza, hogy milyen távolságban váltson kevésbé részletes modellre. Ha ettől függ hogy egy dolog milyen távolra látszik, akkor abban a játékban valami nagyon el van cseszve. Normális játéknál a látóhatárig minden játék szempontjából lényeges dolognak látszódnia kell, grafikai beállítástól függetlenül.
-
Crucio
aktív tag
válasz
kriszpontaz #176 üzenetére
"ott is bőven láttam az ellenfelet"
ultrán volt.. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
kriszpontaz #149 üzenetére
A hardver oldaláról mindegyiket támogatja, de a PC-s API-k korlátokat szabnak ennek. A grafikus API-kban nincs végtelen UAV/SRV slot, nincs korrekt megoldása a statikus particionálásnak, csak implicit memóriamásolás van, tehát le kell állítani a futószalagot a másolás közben. Az atomi utasítás és az RWBuffer is csak pixel/compute shader lépcsőn van, illetve nincs globális stencil inverzió sem. Attól, hogy a hardver tudja még nem mindig vagy előrébb PC-n.
A GCN-es Radeonok is tudják ezeket a platformszintű fícsőröket kivéve, de nem tudják őket használni, mert nincs rá megoldás az API-ban. -
mzso
veterán
válasz
kriszpontaz #152 üzenetére
Ráadásul olcsóbbnak is kéne lenni egy egyszerűbb portolásnak a teljes motor újraíráshoz képest.
-
mzso
veterán
válasz
kriszpontaz #3 üzenetére
"Az új generációs PC-s APU-k (Kaveri) a konzolokban alkalmazott számításokat ugyanúgy tudják majd kezelni, vagy itt is hátráltató tényező lesz a PC-s API?"
Hát ha HSA-ra portolják akkor nagyrészt mellőzhetik a magasabb színtű PC apikat.
(#15) Abu85:
" Az nem megoldás, hogy kiadnak egy játékot, ami csak az érkező Kaveri APU-n fut. Ezzel az AMD is tisztában van, és ezt az EA is jól mondja. Először terjednie kell ezeknek a hardvereknek."Szerintem meg ezt kéne csinálni. Minimum követelmények egységes memória címteres HSA APU-t megkövetelni és kész. Nagyjából ugynaz mint amikor directx akármilyenes kártya volt a minimum. Én az AMD helyében megfizetném a fejlesztőket a portért.
Aztán az Intel vagy kijön HSA-s APU-val vagy nem és akkor nézi, hogy játékos réteg másfelé vonul. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
kriszpontaz #16 üzenetére
Szerintem a Tiled Resources egy veszett nagy lobbi. Carmack próbálkozott a gyártóknál, hogy milyen cool ez a megatextúrázás, és hogy támogassák már hardveresen. Az AMD-nek ez imponált és építettek rá egy hardvert a next-gen konzolokba. Most mindenki rájött, hogy ez a megatextúrázás tényleg egy nagyon vad dolog, és elkezdték írni az új generációs motorokat erre, hiszen ott az AMD PRT a konzolokban. Az MS pedig ezt meglátta, de a DX-ben semmi lehetőség nincs erre a funkcióra. Terveztek egy Tiled Resources funkciót, aminek a hardverek nagy része csak a szoftveres szintjét tudja futtatni, mert a korlátozott tier1 Keplert, míg a teljes funkcionalitású tier2 GCN-t követel. Kapkodás volt az egész.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
kriszpontaz #3 üzenetére
Hardverben technikailag képes ugyanarra, de nyilván szükség van hozzá egy megfelelő felületre. De a szoftver a legkisebb gond, mert a HSA az ezt a célt szolgálja, ráadásul nyílt és platformfüggetlen. A hardver terjedése a nagyobb gond.
(#5) darky@: Teljesen mindegy, hogy Radeonod van-e. A különálló memória a gond. Egy közös rendszermemória kell az extrák kihasználásához.
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz
kriszpontaz #3 üzenetére
Szerintem igen. Ahogy a cikk is említi, nincs API, ami jelenleg PC-n tudná futtatni biztosan a kódot. Gondolom hamarosan elkészül az API, ami megfelelő lesz, mert elég sokan fognak - jogosan - felháborodni, akik dupla annyit áldoztak egy PC-re, mint egy XBOX vagy PS ára...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- Asztali PC , i7 9700K , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 1TB HDD
- Díszdobozos QHD+ 2,8K 14" Lenovo Ultrabook eladó!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest