- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Sidious
senior tag
A Samu levelezése az ügyféllel és a supportal, ami a Samu kolléga helyet az ügyfélnek ment vissza véletlenül szabad fordításba: "Megpróbálhatom lelassítani a dolgot, ha az segít, vagy hagyhatjuk, hogy megtegye, amivel fenyegetőzik, aztán meglátjuk, mire megy vele"
Kapásból kirúgnám az embert az állásából...
A Samu meg már vicc kategória..."milyen korrektek, hogy egyből cserélnek" " de jófejek, hogy kártalanítanak, bezzeg más gyártók" "szép gesztus" típusú a probléma kezdeténél lévő hsz.-ek is elég elrugaszkodottak, és álomvilágba élő emberektől származtak szvsz. A modellt ennyi eset után kapásból vissza kellett volna hívni és nem ezt a kálváriát bejárni. Ezzel sikeresen sikerült a Galaxy brandet, amire dollár százmilliókat költöttek jó alaposan megtépázni. Grat Samu! A gyártást már rég, nem most kellett volna leállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Lord Sidious
senior tag
válasz maximilien88 #36 üzenetére
Dehogy nem, csak nem ilyen amatőr módon. Amikor egy levelet továbbítasz az ügyféltől egy belsős kollégának. akkor az nem egy "válasz mindenkinek-ekel" van elcseszve... ez full amatőr és mérhetetlen sötétségről tanúskodik.
Volt már nem egyszer gari supporttal tech gyártóval telefon és tablet miatt is jogi cicaharcom. Hála istennek, ha kicsit is felkészült vagy, inkább tövig nyalnak, mintsem hogy megrázzák maguknak a pofonfát. Én itthon ezt tapasztaltam Apple-nél, LG-nél (amikor még az első kivonulás előtt volt hazai hivatalos szervíz) és Lenovonál is. (még a telemaxos időszak előtt)
Amúgy meg ilyen esetben, amikor a gyár helyi supprot kirendeltségére megy egy ügyfél levél, legyen az jótállással, SLA-val, kártérítési igényről szóló, van egy adott országra, régióra érvényes egységes support business policy, ami tartalmazza a kommunikációs elvárásokat, hatásköröket és ismernie kéne az alkalmazottnak is. Ezt pedig alkalmazni. Ha pedig ez nincs így kezelve, akkor a gyártónak nem sunnyognia kell, hanem nagyon gyorsan lépni a megfelelő módon.
#41-AD4M-: Simán lehet, először napalm repeszkazettának tervezték, de aztán a költségek minimalizálása miatt telefon lett belőle. A napalm is már elég retro, mint az Ass Pen
[ Szerkesztve ]