- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- iPhone topik
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Z Flip6 - színt lép
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Sidious
senior tag
válasz
maximilien88 #36 üzenetére
Dehogy nem, csak nem ilyen amatőr módon. Amikor egy levelet továbbítasz az ügyféltől egy belsős kollégának. akkor az nem egy "válasz mindenkinek-ekel" van elcseszve... ez full amatőr és mérhetetlen sötétségről tanúskodik.
Volt már nem egyszer gari supporttal tech gyártóval telefon és tablet miatt is jogi cicaharcom. Hála istennek, ha kicsit is felkészült vagy, inkább tövig nyalnak, mintsem hogy megrázzák maguknak a pofonfát. Én itthon ezt tapasztaltam Apple-nél, LG-nél (amikor még az első kivonulás előtt volt hazai hivatalos szervíz) és Lenovonál is. (még a telemaxos időszak előtt)
Amúgy meg ilyen esetben, amikor a gyár helyi supprot kirendeltségére megy egy ügyfél levél, legyen az jótállással, SLA-val, kártérítési igényről szóló, van egy adott országra, régióra érvényes egységes support business policy, ami tartalmazza a kommunikációs elvárásokat, hatásköröket és ismernie kéne az alkalmazottnak is. Ezt pedig alkalmazni. Ha pedig ez nincs így kezelve, akkor a gyártónak nem sunnyognia kell, hanem nagyon gyorsan lépni a megfelelő módon.
#41-AD4M-: Simán lehet, először napalm repeszkazettának tervezték, de aztán a költségek minimalizálása miatt telefon lett belőle. A napalm is már elég retro, mint az Ass Pen
-
Lord Sidious
senior tag
A Samu levelezése az ügyféllel és a supportal, ami a Samu kolléga helyet az ügyfélnek ment vissza véletlenül szabad fordításba: "Megpróbálhatom lelassítani a dolgot, ha az segít, vagy hagyhatjuk, hogy megtegye, amivel fenyegetőzik, aztán meglátjuk, mire megy vele"
Kapásból kirúgnám az embert az állásából...
A Samu meg már vicc kategória..."milyen korrektek, hogy egyből cserélnek" " de jófejek, hogy kártalanítanak, bezzeg más gyártók" "szép gesztus" típusú a probléma kezdeténél lévő hsz.-ek is elég elrugaszkodottak, és álomvilágba élő emberektől származtak szvsz. A modellt ennyi eset után kapásból vissza kellett volna hívni és nem ezt a kálváriát bejárni. Ezzel sikeresen sikerült a Galaxy brandet, amire dollár százmilliókat költöttek jó alaposan megtépázni. Grat Samu! A gyártást már rég, nem most kellett volna leállítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Társasjáték topic
- OLED monitor topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Goddess of Victory: Nikke
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LEGO klub
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16GB) Kingston FURY Beast RGB 6000MHz DDR5 CL30 memória 27% 3 év garancia
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest