Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lord Sidious

    senior tag

    válasz maximilien88 #36 üzenetére

    Dehogy nem, csak nem ilyen amatőr módon. Amikor egy levelet továbbítasz az ügyféltől egy belsős kollégának. akkor az nem egy "válasz mindenkinek-ekel" van elcseszve... ez full amatőr és mérhetetlen sötétségről tanúskodik.

    Volt már nem egyszer gari supporttal tech gyártóval telefon és tablet miatt is jogi cicaharcom. Hála istennek, ha kicsit is felkészült vagy, inkább tövig nyalnak, mintsem hogy megrázzák maguknak a pofonfát. Én itthon ezt tapasztaltam Apple-nél, LG-nél (amikor még az első kivonulás előtt volt hazai hivatalos szervíz) és Lenovonál is. (még a telemaxos időszak előtt)

    Amúgy meg ilyen esetben, amikor a gyár helyi supprot kirendeltségére megy egy ügyfél levél, legyen az jótállással, SLA-val, kártérítési igényről szóló, van egy adott országra, régióra érvényes egységes support business policy, ami tartalmazza a kommunikációs elvárásokat, hatásköröket és ismernie kéne az alkalmazottnak is. Ezt pedig alkalmazni. Ha pedig ez nincs így kezelve, akkor a gyártónak nem sunnyognia kell, hanem nagyon gyorsan lépni a megfelelő módon.

    #41-AD4M-: Simán lehet, először napalm repeszkazettának tervezték, de aztán a költségek minimalizálása miatt telefon lett belőle. A napalm is már elég retro, mint az Ass Pen :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák