- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eperfa2017
újonc
Az én tapasztalatom az Erste Banknál:
Az Erste Bank lassú és hanyag ügyintézése okozta édesapám idő előtti halálát:
2017. július 24-én súlyosan beteg édesapámmal kértük a PIN kód újra gyártását és lakcímére történő kiküldését. A bankfiók céges aláírásával vállalta kérésünk teljesítését.
Többszöri panasz és sürgetés ellenére a PIN kód csak két és fél hónappal később, 2017. október 9-én érkezett meg a számlatulajdonos címére. Dacára annak, hogy az általános banki gyakorlat szerint, valamint az ügyintéző szóbeli ígérete szerint is a PIN kódnak 10 nap múlva meg kellett volna érkeznie a számlatulajdonos lakására. Az Erste Bank JOGCÍM NÉLKÜL visszatartotta a PIN kódot!
A tragédia elkerülése érdekében:
- Személyesen is és írásban is sürgettem a PIN kód kiküldését
- Sürgősségi gyámeljárást kezdeményeztem.Az Erste Bank azonban megakadályozott:
- A bankfiók dolgozói hamis és megtévesztő tájékoztatást adtak:
1) Állításuk szerint nem postáznak ki PIN kódot. -Tekintet nélkül a bemutatott okmányra, ahol az Erste Bank cégszerű aláírással vállalta a postázást-
2) Lekezelően és arogánsan beszéltek velem.
- Írásban tett panaszaimra kapott válaszok:
1) Nem vállalnak felelősséget alkalmazottjuk szóbeli tájékoztatásáért.
2) Több mint egy hónap után tájékoztattak, hogy„Technikai ok” miatt nem postázták a PIN kódot. Semmilyen lépést nem tettek annak érdekében, hogy sürgősen orvosolják az elkövetett hibájukat.
3) Bank titokra hivatkozva próbálták eltusolni az elkövetett hibát és kerülték ki a választ a kérdésemre, milyen jogcímen tartják vissza a PIN kódot.
- MEGAKADÁLYOZTÁK A SÜRGŐSSÉGI GYÁMELJÁRÁS LEFOLYTATÁSÁT:
2017. szeptember 8-án a Kormányhivatal Bp. XIV. kerület Gyámügyi Osztálya levélben adategyeztetési kéréssel fordult a bankfiókhoz. Iratbetekintési jogommal élve tudom, hogy a válság helyzetre való tekintettel a Kormányhivatal kétszer is (!) – szeptember 12-én és 14-én is emailben sürgette a választ a bankfiók vezetőjénél. Eredménytelenül.
4) Minden egyes panasz tételnél és reklamációnál felhívtam a t. Erste Bank figyelmét arra, hogy édesapám súlyos beteg. A nyugdíjához és a megtakarításához való hozzáférés jogcím nélküli megtagadása lehetetlenné teszi ápolását és a szükséges gyógyszerek beszerzését. Ennek ellenére minden egyes esetben több hét múlva kaptam választ. Viszont semmilyen intézkedés nem történt a bankfiók által elkövetett hiba kiküszöbölésére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Felforgatná Kína a technológiai világrendet
- Videós, mozgóképes topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vicces képek
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Windows 11
- E-roller topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Új Asus Zenbook Pro Duo 14 OLED QHD 120Hz i7-12700H 16GB 1TB Nvidia RTX 3050Ti Studio Win11 Garancia
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 5455 14 FHD+ üzleti notebook - Qualcomm X Plus X1 16GB DDR5 512GB SSD W11
- BESZÁMÍTÁS! 0 perces Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest