Új hozzászólás Aktív témák
-
Eperfa2017
újonc
Az én tapasztalatom az Erste Banknál:
Az Erste Bank lassú és hanyag ügyintézése okozta édesapám idő előtti halálát:
2017. július 24-én súlyosan beteg édesapámmal kértük a PIN kód újra gyártását és lakcímére történő kiküldését. A bankfiók céges aláírásával vállalta kérésünk teljesítését.
Többszöri panasz és sürgetés ellenére a PIN kód csak két és fél hónappal később, 2017. október 9-én érkezett meg a számlatulajdonos címére. Dacára annak, hogy az általános banki gyakorlat szerint, valamint az ügyintéző szóbeli ígérete szerint is a PIN kódnak 10 nap múlva meg kellett volna érkeznie a számlatulajdonos lakására. Az Erste Bank JOGCÍM NÉLKÜL visszatartotta a PIN kódot!
A tragédia elkerülése érdekében:
- Személyesen is és írásban is sürgettem a PIN kód kiküldését
- Sürgősségi gyámeljárást kezdeményeztem.Az Erste Bank azonban megakadályozott:
- A bankfiók dolgozói hamis és megtévesztő tájékoztatást adtak:
1) Állításuk szerint nem postáznak ki PIN kódot. -Tekintet nélkül a bemutatott okmányra, ahol az Erste Bank cégszerű aláírással vállalta a postázást-
2) Lekezelően és arogánsan beszéltek velem.
- Írásban tett panaszaimra kapott válaszok:
1) Nem vállalnak felelősséget alkalmazottjuk szóbeli tájékoztatásáért.
2) Több mint egy hónap után tájékoztattak, hogy„Technikai ok” miatt nem postázták a PIN kódot. Semmilyen lépést nem tettek annak érdekében, hogy sürgősen orvosolják az elkövetett hibájukat.
3) Bank titokra hivatkozva próbálták eltusolni az elkövetett hibát és kerülték ki a választ a kérdésemre, milyen jogcímen tartják vissza a PIN kódot.
- MEGAKADÁLYOZTÁK A SÜRGŐSSÉGI GYÁMELJÁRÁS LEFOLYTATÁSÁT:
2017. szeptember 8-án a Kormányhivatal Bp. XIV. kerület Gyámügyi Osztálya levélben adategyeztetési kéréssel fordult a bankfiókhoz. Iratbetekintési jogommal élve tudom, hogy a válság helyzetre való tekintettel a Kormányhivatal kétszer is (!) – szeptember 12-én és 14-én is emailben sürgette a választ a bankfiók vezetőjénél. Eredménytelenül.
4) Minden egyes panasz tételnél és reklamációnál felhívtam a t. Erste Bank figyelmét arra, hogy édesapám súlyos beteg. A nyugdíjához és a megtakarításához való hozzáférés jogcím nélküli megtagadása lehetetlenné teszi ápolását és a szükséges gyógyszerek beszerzését. Ennek ellenére minden egyes esetben több hét múlva kaptam választ. Viszont semmilyen intézkedés nem történt a bankfiók által elkövetett hiba kiküszöbölésére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Esport PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -60% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol - Lemezes verzió, dobozában!
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- Apple iPhone 14 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Apple iPhone SE 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest