- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Ismét a Honoré a legvékonyabb hajlítható
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
-
Mobilarena
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
OldSonyES #8598 üzenetére
Szia,
Megoldódott a 131-es frissítéssel az említett Telenoros 4G probléma.
Az ilyen komolyabb problémákat és azok javítását megpróbálom naprakészen tartani az összefoglalóban, ha információra van szükséged és nincs időd/lehetőséged elolvasni a sok kapcsolódó hozzászólást, akkor nézz be a topik összefoglalójába, hátha megtalálod ott a választ a kérdésedre. (Ne értsd félre, ez csak segítő szándékú megjegyzés!)
A szolgáltatós ügyintézők jelentős része nem naprakész az ilyen információkkal kapcsolatban.bigrock: A képek alapján nekem is tetszik a színe, élőben nem láttam még sajnos.
-
válasz
OldSonyES #6866 üzenetére
Nem tudom akkor, hogy nálad mi lehet a gond, én már két Mate 10 Pro-t is belaktam a Google címtárból történő szinkronizálással és sosem volt gond ezzel sem, de még utólag is engedi módosítani a sorrendet és el is menti, majd megtartja a módosításokat, bár ahogy többen is írták, náluk sincs gond ezzel.
Esetleg a névjegyek megjelenítési beállításaira nézz még rá, a SIM kártyáé ne legyen aktív, illetve csak a Google legyen kijelölve. -
Ti^Em
aktív tag
-
-
válasz
OldSonyES #6754 üzenetére
A Google címtárba lépj be a webes felületen, ott névjegyeken belül a csillagozottakra, azt szinkronizálja a telefonra, bár nekem attól függetlenül is engedi külön a telefonon állítani a sorrendet, de a Google felületen az nem változik, mert ott ABC sorrend van beállítva és később is azt szinkronizálja le minden más telefonra, azokon állítom át utána tetszés szerint.
-
válasz
OldSonyES #6739 üzenetére
Elhiszem, nem is mindenkinél okoz problémát, de sokaknál igen, nálam is elég sok telefont járt anno például azzal a problémával, hogy nem ment 4G, aztán sokszor kiderült, hogy a (nem megfelelően) vágott SIM kártya volt az oka.
Mivel vastagságban is van eltérés a Nano-SIM (4FF) esetén a korábbiakhoz képest, így elvből sem tennék vágott SIM kártyát adott telefonjaimba.morzsola: Nálam a gyéri naptár mutat minden lényegi információt (Google naptár, névnapok, ünnepnapok), így nem is kerestem másikat.
OldSonyES: A híváskor megjelenített kép mérete sok más telefonnál is rendre téma, például a akinek Google fiókban van a címtár (én is onnan szinkronizálom le) és ott van társítva hozzá kép, ott lehet/kell módosítani, mert néha átméretezi.
A kedvenceknél tudom módosítani és elmenti a sorrendet, de korábbi telefonon beállítottam és onnan is megfelelően áthozta.
Attól függően is változhat, hogy korábban miként lett mentve, hol van tárolva, illetve külsős téma is befolyásolhatja. -
-
válasz
OldSonyES #6605 üzenetére
Szerintem pedig ez alap lenne , mármint , hogy van , és az is , hogy ilyenért nem kell szólni
(#6606) Buckey Hosszú évek elteltével váltottam vissza Iphone-ról , ott is megvásároltam az appokat amikre szükség volt , ezzel úgy vagyok , ami kel az kell , meg kell venni és nem nyavajogni , buherálni stb..
Ha jó egy app akkor megéri megvenni , ennyi , de javíts ki ha nincs igazam .Amúgy eddig kellemesen csalódtam a készülékben , pár apró dolog van , amire feltehetően még csak én nem jöttem rá , de amúgy tényleg össze van rakva rendesen .
De most azt veszem észre , hogy kicsit eszi az akkumulátort , tudom még nem állt be rendesen , idő kell neki .
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
OldSonyES #6570 üzenetére
Nekem ilyen gondom nem volt a szolgáltatóval mert korábban Black berryt használtam amiket telenor nem forgalmazott. Passport, Priv... reggel 11 kor ért be a szervizbe és már a technikusnál van az üzletkötőm mindenről kért tájékoztatást és eddig ennyit küldött el. Én elégedett vagyok a munkájával, nem ő tehet erről
Nálatok viszont erősen javasolt egy értelmes üzletkötőt keresni a telenornál ha maradni akarsz, mert valami idiótát fogtál kiNem tudom melyik régió, de ha megírod kérhetek az én üzletkötőmtől tippeket kihez érdemes ott fordulni, ha maradni szeretnél.
13:56: a szervizes ezt írta az üzletkötőmnek:
"Rossz hirem van
A keszuleknek semmi baja
A szolgáltató rossz.
Nem tudnak vele mit kezdeni
Egy szoftver frissites fogja csak megoldani
Az meg nem tudni mikor jon ki"Független szakszervizbe került a telefon, tehát nem a telenor szervizese vizsgálta át.
-
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
OldSonyES #6564 üzenetére
Ejha, azt gondoltam az ügyfélszolgálat küldte a levelet. Nekem a panaszom telefonon történik felé mindig, mondjuk nálunk 3 éve ugyan az az üzletkötőnk. Nekem az a válasz jött, hogy mindent elkövet érte hogy a készülékem a lehető leghamarabb visszaérkezzen hozzám, minden alkalommal felajánlást kapok hogy ugyan a 3 nap letelt, de ha úgy érzem elállnék a készülék vásárlásától akkor eltudja intézni így is, mert szerinte sem korrekt az eljárás. Részleteket állítása szerint nem tud és nem is kapnak részletesebb tájékoztatást a telenortól, szerinte ha a hiba náluk van, ami nem kizárt, akkor nem is küldenének erről részletesebb infót az értékesítőknek, és az ügyfélszolgálatoknak. Én megértem őt, nem ő tehet róla, nektek is egy segítőkészebb üzletkötőre lenne szükségetek, nyilván a probléma meg nem oldódik tőle
Mondjuk ha ilyen választ kaptam volna én is fontolgatnám a váltást, konkrétan semmibe vették a panaszt
Én említettem neki, hogy ha tudjátok hogy 3gn megy akkor miért nem szóltak átállítom és nem szarakodom vele, de azt mondta, ő nem tud részleteket erről, fogalma sincs róla nem szervizes de megkérdezi a szervizes kollégáját, hogy mi az eljárás, mit tesznek a telefonnal. Hátha előrébb jutunk... bár van egy elképzelésem, hogy érdemi infót nem fog kiadni a szerviz... A kötbért nem kell kifizetned, hiszen létező probléma miatt hagyod ott őket, amit panaszlevéllel alá is tudsz támasztani
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
OldSonyES #6556 üzenetére
Valóban nagy számok törvénye... de azért ne felejtsük el, hogy sokan céges ügyfelek vagyunk, és egy üzletkötőn keresztül vásárolunk nem pedig bebattyogunk a telenorhoz, nekem 1 arc adja el a termékeket aki felé bizalmam van. Neki jelzem a problémámat és őt basztatom vele, ő pedig mivel jutalékot kap nem akar téged elveszíteni, és basztatja a rangsorban fölötte lévőt, hogy ismét panasz érkezett bla bla bla... neki nem tisztje tudni mi a gond, hogy a hálózat vagy a telefon, neki 1 lényeg, te legyél elégedett és sok készüléket sok előfizetést és minél drágábbat vásárolj tőle, mert ő ez alapján lépeget felfelé a ranglistán. Nem fogja szó nélkül hagyni, hogy neked szar, mert az neki is szar, ő is többet akar keresni. A telenor ügyfélszolgálat ezzel szemben azt sem tudja ki vagy, nem is érdekli nincs személyes kontaktod velük, nem ő adta el neked a terméket, ő bármennyi panaszt lekezelhet neki a felfelé vezető út rögösebb, teljesíti a protokolban előírtakat, se több fizetést nem kap érte se kevesebbet ha a te telefonod szar marad. És mivel a mate 10 pro jelenleg ( mielőtt lekerült az árlistáról) már csak üzleti előfizetőknek volt elérhető, így van üzletkötő partnered is. Akinek érdeke, hogy te a partnere maradj, és aki biztos hogy továbbítani fogja a panaszod a feletteseknek, mert ez az ő panasza is. Én úgy gondolom náluk van értelme a reklamációnak, normális hangnemben persze mert üzletfelek vagyunk, e mellett ha lenne petíció és azt kellő mennyiségben alá is írjuk, esetleg 1 sajtónyilvánosság mellett egy nyomon követhető fórumon láthatja a telenor is, hogy képben vannak a hibáról és csoportosan beszélgetnek róla, és minket szidnak, akkor az valóban lehet egy sorsfordító pillanat.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
OldSonyES #6537 üzenetére
Egy petíciót én is támogatnék, többet nem tehetek, mint hogy felhívom naponta a telenort, hogy mi a helyzet a hibát javították már, mikorra várható a készülékem vissza.. nyilván kurva idegesítő vagyok nekik, de ha veszek 1 készüléket 224 k ért és másnap vihetem vissza az még idegesítőbb. Mivel céges flottám van náluk, rengeteg kártyával és temérdek korlátlan mobilnetes kártyával, ami a munkánkhoz elengedhetetlen nem igen ugrálhatok a szolgáltatóváltással...
-
-
theooracy
aktív tag
válasz
OldSonyES #6500 üzenetére
Gondolom kali-nak szántad a választ...
De akkor elmondom a tapasztalatomat 4G ügyben. Van egy telenoros Hello Data kártyám, ami most jelenleg egy Huawei tabletben csücsül. Kipróbáltam hívni a tabletet úgy, hogy a 4G aktív volt. Nos minden probléma nélkül fogadta a hívást, szépen leváltott a 4G-ről... Többszöri próba után is tökéletes volt. Kíváncsi leszek holnap, mi lesz a helyzet a telefonnal....
-
válasz
OldSonyES #6278 üzenetére
A Gmail alkalmazásé külön már nem, más oprendszereken régebben is így volt (iOS-en például), itt csak mostanság vezette be a Google.
Nekem Runtastic van, de nem GPS-es, támogatásnak a telefon van kiválasztva hozzá, augusztus óta használom különböző telefonokkal (Mate 9, Nokia 8, egykártyás és kétkártyás Mate 10 Pro) és azóta sem volt vele problémám.
-
válasz
OldSonyES #6073 üzenetére
Az 'AOD" értesítési része még csak az alap dolgokat mutatja (hívás, SMS), de csak alakul később az is, mivel most vezette be a gyártó.
dns86: Szia, Hirtelen manoka ugrik be.
p2pp: Ahol elég jó a 3G, ott csak idegesítő a Telenor 4G probléma, de járok olyan helyen vidéken, ahol csak 4G és 2G van, ott már más lenne a helyzet, ha Telenoros lennék, így még Telekomos előfizetéssel is megértem a dolgot, illetve a "cégesem" Vodás.
-
thebeegee
tag
-
-
válasz
OldSonyES #5926 üzenetére
Részint szakmai ártalom is a korábbi munkáim kapcsán, de ilyen esetekben illene kiküldeni egy körlevelet a dolgozók részére, hogy képben legyenek és ne mondjanak ellent egymásnak, legyen szó bármilyen szintű beosztásról, mert jelen esetben ez cégre nézve rossz, negatívum.
A Mate 10 Pro-t hivatalosan forgalmazza a Telenor, mint aktuális csúcstelefon, szerintem jól is fogy, így ezzel kiemelten kellene foglalkozniuk. -
válasz
OldSonyES #5923 üzenetére
A tapasztalatok alapján mindegy, hogy szolgáltatóról vagy gyártói képviseletről van szó, az első vonalas ügyfélszolgálatosok jellemzően nem tudnak azon problémák egy részéről, amiken a hibaelhárítási, vagy műszaki kollégáik már jó ideje dolgoznak...
A Tenoros ügyintézők egy része is a mai napig simán benyögi, hogy nem tudnak ilyen problémáról, közben meg: Link
Mivel voltam már több helyen is a telefonommal olyan 4G hálózaton, amit a Telekom és a Telenor összevontan használ (800 MHz B20) és a Telekomos előfizetésemmel nem volt gond, ezért talán nem felelőtlenség kijelentenem, hogy a Telenornál van valami gond, még ha gyártói frissítés formájában is fogják az javítani. -
válasz
OldSonyES #5857 üzenetére
Igen, a szolgáltatóknál nem jellemző a trükközés - bár az általam korábban linkelt csalás sem csak és kizárólag az MM-ben történhetett, hanem utána a PPP átvételig bárhol, csak kiderül majd, hogy hol.
Megszüntette a gyártó a VIP garanciát.
Itt a topikban is írtuk a megjelenéskor, hogy a Telenornál spéci 64 GB verzió van, pedig hivatalosan csak 128 GB-os van forgalmazva ebben az országban, szerencsére elírás csak és náluk is 128 GB-os van. -
válasz
OldSonyES #5847 üzenetére
Szia,
Papíron csak 1 dB eltérés van a csengés hangereje tekintetében a Mate 10 Pro és a Mate 9 között (84 kontra 85 dB), de az valóban az előd javára.
Arra viszont érdemes figyelni, hogy a gyári csengőhangok és jelzések sem azonos hangerejűek a telefonon.levberta: Hidd el, én örültem volna a legjobban, ha nem erre ment volna el több napom és az első néhány MM üzlet egyikében a nincs készleten kiírás ellenére is lett volna, de nem így volt sajnos, pedig vagy nyolc üzletben néztem.
Mindegy, sikerült végül beszerezni, de nem volt egyszerű. -
OldSonyES
tag
válasz
OldSonyES #5783 üzenetére
Van egy gondom... A Gmail, ha üzenetet kezdek írni és belekattintok a címzett mezőbe, automatikusan feldobálta a címtárakból a lehetőségeket, ahogy gépeltem, úgy szűkített... Ez a Mate 10 Pro-nál nem megy
Mindent csekkoltam, de nem találom, hogy mit kell beállítani...
Hívtam a Huawei-t, próbáltak segíteni, de az lett a vége, hogy keressem meg a Google-t..
-
nylacika
aktív tag
válasz
OldSonyES #5787 üzenetére
sajnos az ügyfélszolgálatok is már olyanok, hogy nem mindig hozzáértők válaszolnak... IT Services... nagyjából az előttük lévő infokból tájékozódnak, de aztán ne tovább... kivéve, ha netán olyan fehér hollót találsz, aki régebb óta ott van és tud is bizonyos dolgokról... De ez sajnos általános probléma, legalábbis az utóbbi évek tapasztalatai alapján...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra (Új, Független, 256 GB, 12 GB RAM, titánium fehér-ezüst)
- Xiaomi Redmi A1 32 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- iPhone 14 Pro Max 128GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 84%/p4337
- iPhone 14 Pro Max 128GB Függetelen/1-3 hónap gar./Akku 86%/p4336
- új Pitaka Fusion Weaving MagEZ 4 MagSafe 600D iPhone 15 Pro és Pro Max aramid hátlap tok - overture
- AKCIÓ! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Phanteks NV5 MK2 White (PH-NV523TG DMW02)
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged