Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueMerle

    veterán

    válasz earlyrat #98 üzenetére

    Ugyan... :) Na ne akard azt mondani, hogy nincs ott annyi zseton, hogy ne tudnának legalább egy hivatalos Ginger frissítést kiadni az egy évvel ezelőtti készülékeikre.... :) Vagy legalább VÁLASZOLNI a kérdésekre. Ez utóbbi nem pénz kérdése...

    Amire meg ki is adtak, arra hivatalosan a mai napig sem érhető el. Tehát ott van a weboldalon hogy frissítés, az első két órában le is lehetett tölteni (hála azoknak akik megosztják), de azóta semmi, ha rákattintasz akkor 404 error. Ez röhej, ez vicc. Ez a magasról leszarom a vásárlót effektus. Ehhez nem kell 2000 mérnök hogy egy sz*ros linket kijavítson. Csak én írtam nekik vagy 10 e-mailt (különböző címekre), EGYRE sem válaszoltak. Ezt nevezed Te supportnak? :F A FB falukon CSAK akkor adtak ki egy semmitmondó marketing-közleményt (hogy lépj kapcsolatba a supportal, LOL) amikor több ezer vásárló kérte őket hogy adjanak ki egy GINGERBREAD frissítést egy telefonra (2011-es modell...). Ezt nevezed Te supportnak? :F

    Maradjunk annyiban hogy nincs support (terméktámogatás). Az hogy fel lehet őket hívni és írni lehet nekik, az nagyon nem egyenlő a terméktámogatással. Kevered a fogalmakat ;) Itt nem arról van szó hogy milyen fejlett-fejletlen náluk ez a rendszer. Őket egyszerűen addig érdekli a vásárló, amíg megveszi a telefont, aztán viszlát. Ha pedig panaszkodik akkor nem hallgatjuk meg, nem vesszük figyelembe. Igen, ha ezt jelenti neked a terméktámogatás fogalma, akkor VAN náluk. :U

Új hozzászólás Aktív témák