Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueMerle

    veterán

    válasz earlyrat #98 üzenetére

    Ugyan... :) Na ne akard azt mondani, hogy nincs ott annyi zseton, hogy ne tudnának legalább egy hivatalos Ginger frissítést kiadni az egy évvel ezelőtti készülékeikre.... :) Vagy legalább VÁLASZOLNI a kérdésekre. Ez utóbbi nem pénz kérdése...

    Amire meg ki is adtak, arra hivatalosan a mai napig sem érhető el. Tehát ott van a weboldalon hogy frissítés, az első két órában le is lehetett tölteni (hála azoknak akik megosztják), de azóta semmi, ha rákattintasz akkor 404 error. Ez röhej, ez vicc. Ez a magasról leszarom a vásárlót effektus. Ehhez nem kell 2000 mérnök hogy egy sz*ros linket kijavítson. Csak én írtam nekik vagy 10 e-mailt (különböző címekre), EGYRE sem válaszoltak. Ezt nevezed Te supportnak? :F A FB falukon CSAK akkor adtak ki egy semmitmondó marketing-közleményt (hogy lépj kapcsolatba a supportal, LOL) amikor több ezer vásárló kérte őket hogy adjanak ki egy GINGERBREAD frissítést egy telefonra (2011-es modell...). Ezt nevezed Te supportnak? :F

    Maradjunk annyiban hogy nincs support (terméktámogatás). Az hogy fel lehet őket hívni és írni lehet nekik, az nagyon nem egyenlő a terméktámogatással. Kevered a fogalmakat ;) Itt nem arról van szó hogy milyen fejlett-fejletlen náluk ez a rendszer. Őket egyszerűen addig érdekli a vásárló, amíg megveszi a telefont, aztán viszlát. Ha pedig panaszkodik akkor nem hallgatjuk meg, nem vesszük figyelembe. Igen, ha ezt jelenti neked a terméktámogatás fogalma, akkor VAN náluk. :U

  • blueMerle

    veterán

    válasz HuaweiU8500 #85 üzenetére

    Nézegetted mostanában a Huawei FB oldalát? A TÖBB EZER elégedetlen vásárló panaszát? Hogy egyáltalán nem frissítik az oprendszert a telefonjaikon? Hogy tojnak rá, hogy a hivatalos download centerjük nem müködik (tehát ha ki is adnak updatet, azt se tudod letölteni, mert 404 error, ez VICC)? Egyszerüen nem érdekli őket a user miután megvette a telefont. Ha ezen változtatnak, akkor majd talán egyszer újra veszek Huaweit. Mert a készülékek bizony nagyon jók :K

    Egyébként nem azt mondtam, hogy nem lehet őket elérni, épp ezért ez a felsorolás nem értem hogy jön ide.

    Az már csak hab a tortán, hogy nekem vagy 10 e-mailre a mai napig nem válaszoltak. Persze, biztos válaszoltak volna, ha nem egy kínos kérdést tettem volna fel. :)

    Persze a Huawei így is sikeres, hiszen a legtöbb vásárlójuknak gondolom fingjuk sincs arról, hogy egyáltalán mi az az Android, nem hogy frissíteni szeretné a készülékét (2.3-ra, LOL, 2012-ben.....)

  • blueMerle

    veterán

    Fentiek miatt a Huawei - amely nem foglalkozik kártyafüggetlen értékesítéssel

    Ez feltételezem csak Magyarországon van így, nálunk függetlenül, hivatalosan gyártói garival lehet Huawei készülékeket vásárolni bármely mobilkereskedésben vagy elektro-szaküzletekben.

    Ami a telefont illeti, ennyiért ez nagyon korrekt :K A Huawei jön fel, mint a talajvíz, csak a megfelelő support hiányzik náluk (konkrétan nincs support :D ). Már csak ezt kell pótolniuk.

    Duliee: Szlovákia (lö adatlap > SK :) )

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés