- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
Kb mindent kihagytak belőle, ami a TDU-ba jó volt és kaptál mellé egy halom bugot. A tuning egy vicc. A kocsiknak addig vannak stat-jaik (sebesség, gyorsulás, stb) amíg full stock. Amint akármilyen tuning rámegy, minden adat leredukálódik 4db 4-jegyű számmá és egy ezeket összegző újabb 4-jegyű számmá. Onnantól csak ez számít. Akié nagyobb, az nyer. Pont.
TDU-ba (főleg az első részbe) mennyire jó volt, hogy lehetett látni és érezni a tuningot? Akár ki is mérhetted, mert annyi volt. Crew-ba semmi számonkérhetőség! A tuningolt Audid nem 8mp alatt gyorsul százra, hanem 2386-os gyorsulása van, míg a végsebessége 3638. Fékezni 2591-el tud, míg a kanyarokat 3719-el veszi.
A másik vicc a tuninggal kapcsolatban, hogy kitalálták ezt a szétszedett nézetet, ahol képes lehettél a kocsi hajtásláncát nézni, ami azonban nem volt összhangban a kasztnival. Feltettél egy fasza oldalkipufogót? Heh, az a kasztnin van! Ha lemész hajtás-nézetbe, ugyanúgy ott durrog a gép hátul...
TDU-ba működtek a visszapillantók, Crew első részében blank textúra volt a tükrökön. Úgy néztek ki, mint a régi kikapcsolt LCD-k.
A térkép nagy volt (USA) de mivel nem 1:1-es arányú, így a sebességérzettel is voltak gondok. TDU egyik legnagyobb előnye, hogy a Street Legal óta először adott reális sebességérzetet utcán. Ott a 300 az 300, ha elkurtál valamit, esélyed nem volt megfogni, olyan gyorsan suhantak a dolgok.
Még arra is emlékszem, hogy kb 340-nél volt az elnéptelenedési határ. Ez azt jelentette, hogy a kirajzolási- és a spawn- távolság is limitált volt. Emiatt 340 fölött nem spawn-olt forgalom, mert gyakorlatilag az arcodba vágta volna a kocsikat. Ha valaki ez alá csökkent egy picit, annak néha kellett ügyeskedni, mert a határon elég jó reflexek kellettek.
Na meg a bajnoksáok... Az is ugrutt a Crew-val... Nem volt mód saját kijelölt pályát/versenyt feltölteni, hogy mások elérjék...
Maradt a régi 8 játékos / instance limit, amit szétszedtek 2x4 főre, vagyis egyszerre max 4-en mehettetek közösen, mikor már a 8 is kevés volt az elődökben...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen routert?
- CNC topik
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Villanyszerelés
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel ES Core i5-3470 4-Core 3.2GHz LGA1155
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest