Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Chapel #12 üzenetére

    Höhh... Ha azt hiszed, hogy a 2. rész fizikája volt szar, nézd meg mit csinált ugyanaz a csapat The Crew néven...

    Az 1300-ra tuningolt Fiat 500 eszi az 1100-ra tuningolt LaFerrari-t... :C

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz BiP #14 üzenetére

    Kb mindent kihagytak belőle, ami a TDU-ba jó volt és kaptál mellé egy halom bugot. A tuning egy vicc. A kocsiknak addig vannak stat-jaik (sebesség, gyorsulás, stb) amíg full stock. Amint akármilyen tuning rámegy, minden adat leredukálódik 4db 4-jegyű számmá és egy ezeket összegző újabb 4-jegyű számmá. Onnantól csak ez számít. Akié nagyobb, az nyer. Pont.

    TDU-ba (főleg az első részbe) mennyire jó volt, hogy lehetett látni és érezni a tuningot? Akár ki is mérhetted, mert annyi volt. Crew-ba semmi számonkérhetőség! A tuningolt Audid nem 8mp alatt gyorsul százra, hanem 2386-os gyorsulása van, míg a végsebessége 3638. Fékezni 2591-el tud, míg a kanyarokat 3719-el veszi.

    A másik vicc a tuninggal kapcsolatban, hogy kitalálták ezt a szétszedett nézetet, ahol képes lehettél a kocsi hajtásláncát nézni, ami azonban nem volt összhangban a kasztnival. Feltettél egy fasza oldalkipufogót? Heh, az a kasztnin van! Ha lemész hajtás-nézetbe, ugyanúgy ott durrog a gép hátul...

    TDU-ba működtek a visszapillantók, Crew első részében blank textúra volt a tükrökön. Úgy néztek ki, mint a régi kikapcsolt LCD-k.

    A térkép nagy volt (USA) de mivel nem 1:1-es arányú, így a sebességérzettel is voltak gondok. TDU egyik legnagyobb előnye, hogy a Street Legal óta először adott reális sebességérzetet utcán. Ott a 300 az 300, ha elkurtál valamit, esélyed nem volt megfogni, olyan gyorsan suhantak a dolgok.

    Még arra is emlékszem, hogy kb 340-nél volt az elnéptelenedési határ. Ez azt jelentette, hogy a kirajzolási- és a spawn- távolság is limitált volt. Emiatt 340 fölött nem spawn-olt forgalom, mert gyakorlatilag az arcodba vágta volna a kocsikat. Ha valaki ez alá csökkent egy picit, annak néha kellett ügyeskedni, mert a határon elég jó reflexek kellettek.

    Na meg a bajnoksáok... Az is ugrutt a Crew-val... Nem volt mód saját kijelölt pályát/versenyt feltölteni, hogy mások elérjék...

    Maradt a régi 8 játékos / instance limit, amit szétszedtek 2x4 főre, vagyis egyszerre max 4-en mehettetek közösen, mikor már a 8 is kevés volt az elődökben...

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    Ha tényleg az eredeti TDU kreatívja csinálja az egészet, csak annyi a dolga, hogy hallgat az emberekre és összeollózza az első két rész jó dolgait, nyakonkeni egy a második részbe félkészen betolt social résszel és kész is. Éveken át fejegethetik a népet a DLC-s kocsikkal. Esküszöm az égre játék nem volt még a kategóriában, ami akkora kihagyott ziccer lenne, mint a TDU. Annyi de annyi potenciál lenne benne, hogy évekig lehetne fejni a felhasználókat különböző DLC-kkel. -> Ezügyben leshentétek 1-2 tippet a PayDay2-től.

    Egyedi festéshez paintshop, mellé egyedi festéses DLC a legjobb erre a célre nevezett rajongói festésekből összeválogatva + profi művészek tematikus munkái, a közösségből beszavazottak alkotóinak jutalmazása játékon belüli kredittel, wall of fame-mel a múzeumban, stb...

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz rdt89 #18 üzenetére

    Megvan, és a válasz: Nem. :(

    Főleg a fizika nem. A Horizon még a TDU-nál is jóval árkádabb. Nem megy el a The Crew szintjéig, ami már-már a Trackmania-t súrolja, de közelít.

    A hatalmas pályával meg az a gond, hogy ha nincs meg, akkor nincs sebességélmény. Érdemes utánaszámolni. Egy átlag sportautó kb 5 méter. Ha mész mondjuk 180-al, az 50m/s, ami 10 autó/s. Vagyis másodpercenként az autód hosszának 10x-esét kéne megtenned.

    A Bugatti Chiron ha 400-zal megy, akkor saját hosszának 25x-ösét teszi meg másodpercenként. Ez nem megy méret nélkül. Ettől érződött a TDU szimulátorabbnak a konkurenciánál. Az 1:1-es méretarány miatt nem kellett csalni a sebességgel.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz rdt89 #20 üzenetére

    Nyilván az emlékek megszépítik az egészet, nekem a Horizon nem adta azt az élményt, amit a TDU 10+ évvel előtte.

    Maguk a TDU-k is csak szándékukban voltak AAA címek, egyik rész se volt befejezve. A második részben kiadás után legalább 4x nyúltak bele elég keményen a fizikába, ami nem is tetszett.

    TDU egyetlen előnbye, amibe veri a konkurenciát, az az, hogy nem tolja a szádba a versenyzést. A többi játékba nem lehet csak úgy krúzolgatni. Horizon fizikája is arra van gyúrva, hogy találkozz a haverokkal, aztán toljadnei, ki a jobb. Crew meg méginkább.

    Én akkor lennék igazán boldog, ha egyszer egy ilyen openworld cucc alá odavágnának pl egy Asetto Corsa szintű fizikát. Nem kellenek azok a beállítások, de a fizika legyen ott. Büntessen rendesen. Az már csak hab a tortán, ha lehet indexelni, van elakadásjelző meg több fokozatban kapcsolhatók a fényszórók.

    Én se számítok tökéletes TDU folytatásra. Ha előrendelem, az is inkább csak szentimentális gesztus lesz, mintsem a tényleges bizalom melletti szavazat.

    Egyetlen reményem, hogy az eredeti első rész kreatív igazgatója bábáskodik a rész felett.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Integrale #29 üzenetére

    És ha nincs az Atari olyan helyzetben, amilyenben van, éveken át fejegethették volna a népet autó-DLC-kkel...

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák