- iPhone topik
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
LordX
veterán
válasz
FlasH-BacK #60 üzenetére
1. Q3 -> OGl -> nVidia játéktér
2. Csinálj egy clean installt, nem létezik, hogy csak 80FPS.. -
válasz
FlasH-BacK #53 üzenetére
Kár, hoyg nem tűnt fel, hogy a 16 bites mód lassabb, mint a 32 bites.
-
rocket
nagyúr
Kiforratlan meg mindig, sok memoriat hasznal es a mai gepek stagnalnak memoria szinten, majd ha eljon a ''2gb ram ajanlott'' korszak akkor mar nem lesz ennyire gaz.
Szerencsere nem kotelezo hasznalni, van control panel, vagy akinek az a par + dolog kell ami a ccc-ben van a cp-hez kepest, annak ott az ati tray tools -
Torry
addikt
Ez a CC valami hihetetlen trágya dolog.
Lassu mint az állat. -
RpPRO
őstag
válasz
FlasH-BacK #53 üzenetére
User error.
-
FlasH-BacK
senior tag
Az egy dolog, hogy lehet használni mindenféle AA optimalizációt, de ez még nem fog teljesítmény növekedést hozni a játékokban. Inkább csökkenést. Erre tudok is 1-2 példát hozni: Catalyst 5.2-m volt fent, leszedtem az 5.8-asat. A Call of Duty az előzővel 125fps volt stabilan. Az 5.8-assal kb ha 1 textúránál több volt a képen akkor 10fps-re lecsökkent. Nem csináltam semmit, csak visszaraktam az 5.2-es drivert és láss csodát megint stabil 125fps-em volt. Mindez egy 9500@9700 kártyán. Régebbi példát is tudok hozni, a Radeon(7200)-omon csak a gyári driverrel futott rendesen a Quake2 (
), kb 130fps-t mért a timedemo. Bármilyen netről letöltött driverrel 70-80fps volt. És igaz hogy még az is játszható, de a lassulás szemmel látható volt. És ami nagyon érdekes, hogy a mostani kártyámon is akármilyen catalyst drivert használok, nem megy 80-90fps fölé a timedemo és néha idegesítően beszaggat. Mindez 1024 és 16bit mellett. Azért elég idegesítő, hogy egy '98-ban kiadott játék így kifog egy 2002-es csúcskártyán.
-
nRu3
addikt
Igazad van
Bővebben: link mert én 120DPI nagy betü méretel használom és ha normál méretre rakom 96DPI akkor minden látható
na igen a kiss betüket nem szeretem igy ezért bénáztam a progival
sorry.
[Szerkesztve] -
nRu3
addikt
nem csak hogy más betü tipus hiányoznak a betük szavak, de mondom nálam ez az angol hivatalos ccc-vel is igy volt Bővebben: link
-
rocket
nagyúr
Aki nem tud angolul, annak felreertheto a topic cime a cikk elolvasasa utan, es akar oda is olvashat az utolso szoba egy ''ok'' kombot, es akkor mar ugye mindjart mas a jelenetese
-
nRu3
addikt
Bővebben: linknálam már magyar a ccc.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Ahogy nézem, nem kell ehhez olyan összetett hackelés:
set ASTT_NA to 0 in the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l\Video\{5A61609A-036A-4D32-B447-F0E42DA9714D}\0000
5A61609A-036A-4D32-B447-F0E42DA9714D this number is different for every one , you may have multiple numbers at the location because of multiple driver installation but only one is active. To be sure just change the value in every one.
If you use CCC try icon you will now have a new option in the AA menu
Quote:
I made a litte mistake. To enable adaptive AA you have to create a new entry ASTT and set it to 1. The ASTT_NA entry i mentioned above is only there to make the option visible in the CCC tray icon.
it AA alpha test textures and it works -
LordX
veterán
Nem tudom, hogy az 5.4, 5.5 vagy 5.6-ban jött elő, hogy minden max 128MB-s kártya kapott egy jókora rúgást sebességben.. Haverom R8500-al HL2-ben kapott +20%-ot.. Én nem az FPS-re élvezek, nem szoktam mérni, de észrevehető volt a javulás, gyorsan feljebb is kapcsoltam az AF-et, nehogymár mindig 30 FPS felett legyen, úgyse látszik ellenben az AF igen
Szerintem ha stabil >25 FPS, nem látod szaggatni (Gyakorlatilag engedélyezték az ilyen kártyákra is a HyperMemoryt)
-
Sub-S
senior tag
-
kovsol
titán
még jó hogy támogatja a driver a régieket csak nem lesz tőle jobb semmivel a régi vas ennyi az egésznek a lényege
nekem speciál van egy R8500 karim otthon a másik gépben és az új driverekkel egyre kevesebb pontot kapok pl 3dmarkban régen kaptam majdnem 5e pontot most meg 3600 pont a 3dm 2001 ben (persze a CPU limit miatt a64 el 12,5e pontot kaptam) és ha a 3dmark enyire lecsökken akkor a játékok is tutira szarabbak -
Én is! Akkor ezek szerint nem kell majd új videokarit vennem még egy ideig, mert csak visszakapcsolok 2x-re, és mehet az adaptive AA. Gondolom jóval gyorsabb az Adaptive 2xAA, mint a sima 4xAA.
És még valami. Melyik Catalystben ígérik az adaptive AA megjelenését?
[Szerkesztve] -
LordX
veterán
Jó, akkor még kérd számon a Gf5200-ason is a PS 2.0-t..
Kaptál egy új fícsört, nem? JajjderosszatcsináltazAtiBTW, a TAA-t az első pillanattól kezdve használom, mert nem ad teljesítmény-csökkenést, ellentétben a MSAA/SSAA-val, és ugyanaz a hatása. (hátulütő, hogy kell a 60FPS). Egy R9600-ason ez majdnem a megváltás kategória..
-
LordX
veterán
Adaptive AA, a Transparency az nVidiáé, énkérekelnézést.
Unlike NVIDIA's Transparency AA, ATI's Adaptive AA will be available to all ATI hardware owners. How's that for value-add!. Forrás: Anandtech. Bővebben: link -
LordX
veterán
Van.
R7x00: Catalyst 5.10
R8500: Catalyst 5.10
R9xx0: Catalyst 5.10
RXxx0: Catalyst 5.10
RX1x00: Catalyst 5.10
A lista persze módosulni fog, amint kijön az 5.11. Találd ki hogyan
Az Ati nem nVidia, hogy csak a legújabb sorozatra fejleszti a drivereit, és mellesleg működik a régiekkel is.
Látsd:
- TemporalAA: Xx00-nál jött be, de visszamenőlegesen minden Dx9-esen is működik attól a drivertől.
- TransparencyAA: Következő driverrel jön, de visszamenőlegesen minden Dx9-es kártyán működni fog. -
-
faster
nagyúr
Miért? Miben befolyásolja az API a memóriarész felprogramozását? Nehéz elképzelni, hogy a hardver vezérlését kétszer megírták, egyszer DirectX alá, egyszer meg OpenGL alá, legalábbis nem értem, milyen logika alapján lenne külön. Ezek a programrészek feltehetőleg közösek.
[Szerkesztve] -
khalox
őstag
Nem tudom ti hogyan vagytok vele, de nekem az az érzésem, hogy ilyenkor a ''régi'' ATI kártya tulajdonosok jobban járnak egy régebbi verziójú Catalyst-tal, mert nemhogy nem lesz gyorsabb / szebb valami, hanem egyenesen fordítva... az újjal.
Van olyan lista, hogy melyik Radeon-hoz melyik Catalyst verzió a legjobb? -
_cirmos_
őstag
''ATI szakemberei minden olyan médiumnak elküldtek a héten, ahol korábban az X1000 széria valamelyik tagját tesztelték''
azaz nektek is? nagyon kivancsi vagyok, mar az x800 idejen felroppent hogy az ati ujrairja az ogl driveret. -
-
faster
nagyúr
Elképzelhető, bár azért várjuk meg a konkrét teszteteket meg a publikus drivert.
Nekem volt egy olyan érzésem mindig, hogy az ATI OpenGL-je csak egy wrapper, és a DirectX-et használja. (Aztán persze lehet, hogy ebből semmi sem igaz)
Ollie: Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor nem csak OpenGL-ben volna teljesítmény növekedés szvsz.
[Szerkesztve] -
anulu
félisten
erre az OGL javításra kiváncsi lennék. nehezen hiszem, h csak úgy hipp-hopp +30-35%-ot találtak 2 tranzisztor között...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest