- Netfone
- Légies iPhone halvány színei
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
faster
nagyúr
Ahogy nézem, nem kell ehhez olyan összetett hackelés:
set ASTT_NA to 0 in the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l\Video\{5A61609A-036A-4D32-B447-F0E42DA9714D}\0000
5A61609A-036A-4D32-B447-F0E42DA9714D this number is different for every one , you may have multiple numbers at the location because of multiple driver installation but only one is active. To be sure just change the value in every one.
If you use CCC try icon you will now have a new option in the AA menu
Quote:
I made a litte mistake. To enable adaptive AA you have to create a new entry ASTT and set it to 1. The ASTT_NA entry i mentioned above is only there to make the option visible in the CCC tray icon.
it AA alpha test textures and it works -
faster
nagyúr
Miért? Miben befolyásolja az API a memóriarész felprogramozását? Nehéz elképzelni, hogy a hardver vezérlését kétszer megírták, egyszer DirectX alá, egyszer meg OpenGL alá, legalábbis nem értem, milyen logika alapján lenne külön. Ezek a programrészek feltehetőleg közösek.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Elképzelhető, bár azért várjuk meg a konkrét teszteteket meg a publikus drivert.
Nekem volt egy olyan érzésem mindig, hogy az ATI OpenGL-je csak egy wrapper, és a DirectX-et használja. (Aztán persze lehet, hogy ebből semmi sem igaz)
Ollie: Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor nem csak OpenGL-ben volna teljesítmény növekedés szvsz.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest