Új hozzászólás Aktív témák
-
rollins
őstag
nem értek hozzá, de tényleg lehet ogl hívásokkal dx10 effekteket előhúzni? ogl -t azért hanyagolták mert ms érdeke, meg nehezebb programozni? meg itt felcsillant szemem hogy esetleg linux alatt is lehetne valami ilyesmit? az elég izgi lenne
(linux alatt eddig mindeféle emulátorok nélkül a régi q3 -as játékok mennek szépen, doom3 és quake4 demo is minden gond nélkül fut , főleg nvidia vga-n)
-
Komplikato
veterán
-
rudi
nagyúr
Szerintem azért ez egy kicsit meredek így nagy hirtelenjében, hogy még a DX10-zel sem barátkoztunk/ismerkedtünk meg úgy istenigazából. Mindenesetre az elkövetkező 2-3 év menetrendje fel van vázolva, lehetmegvalósítani. Kicsit olyan ez mint a hasonlat a #285-ös hozzászólásomban [link]
-
Komplikato
veterán
Bocs, csak mint Ex-Aureal tulaj fújok a Creativere, egyrészt mert az EAX4 már majdnem eléri az A3D 2.0 szintjét (hány évvel is késöbb?), másrészt meg azért mert konkurencia híján egyre gyászosabb driverekt írnak. (CMedia, ADI és Realtek audio driver support veri őket és ez szégyen.)
Amúgy jogos, az összes 3D szabvány valmilyen kibővített DirectSound3D ... csak hát a VIA is megcsinálta az Envy24-et, de kenheti a hajára az A3D és EAX szabványok is a Creative karmai közt van, egyszeri usert meg nem örvendezteti meg a HW gyorsítás ezek nélkül ...
Geometriai shaderes sódert meg felejtsd el, nagyjából hasonló rásegítést írtak abban a Dx10 marketing rizsában is, amiből kihámoztam ... Eye-Candy szinten meg a Crysis féle M.B.-t értem, mert valjuk be eddigi M.B. megvalósítások fényévekre mögötte vannak élethűségben.
OpenAL meg jól induló dolog volt mikor elkezdték, de hát Creative arra is rátette a kezét, nesze neked GNU és társai ...
Hangkártya ügyben van valami sejtésed milyen lehet az ATI R600-ban lévő 7.1-es HD Audio (Azalia) megvalósítás?
[Szerkesztve] -
Firestormhun
senior tag
Jelen állás szerint mindkét hardver unified shader működésű lesz.
Az ok ,hogy DX10-nek nem feltétele unified shaderes hardver, csak az érdekel hogy maga az unified shaderes hardver hogyan működik. Akkor ezek szerint DX függetlenül, és csak is a driver és a hardver határozza meg, hogy az x. shader processzoral vertex vagy pixel shadert számoltat. -
-
Komplikato
veterán
És tegyük hozzá, hogy ha sikeres egy PC játék, akkor (legalább is német/osztrák részen) 4-6 hónap után feleződik az ára, ha ''futott még'' kategóriás, akkor 2-3 havonta, ha meg bukta, akkor megjelenést követő 1-2 hónapban 5-10-20 euroért utánad dobják. Konzoloknál sajnos sokkal lasabban esnek az árak.
-
rudi
nagyúr
Azért vegyük bele azt is, hogy ma egy A-s játék kiprodukálása sokkal költségesebb mint korábban volt (még ha nem is érezzük jobban a korábbi játékoknál). Pl. egy NFS:MW-hez egész komoly filmes bandát kellhetett szerződtetni. Megy ugye az is elég izmos kiadás, hogy az Xbox 360-at annyiért adják, amennyiért.
-
MUŁĐER
addikt
erre megoldás hogy nem kell mindennel ész nélkül játszani, hanem tényleg csak a jókat megvenni, vagy nem kiadáskor megvenni hanem használtan, stb.... meg külföldön lehet kölcsönözni játékot mint itthon a dvd-ket, ez nagyon jó dolog, örülnék ha lenne nálunk is ilyen..( vagyis pesten tuti van, de ahol én lakom ott nincs sajna...) van egy csomó játék amit egyszer végigtol az ember 2-3 nap alatt ,és annyi...nem rakja el a gyűjteménybe, erre tökéletes a kölcsönzés
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gombászkönyvek egyben
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Felújított számítógépek/merevlemezek Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest