- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Akciófigyelő: Elindult az Ulefone nyári promóciója
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
válasz
Firestormhun #393 üzenetére
Jogos.
Elnéztem, mi maradt a vágólapon.
De valóban ott is megtárgyalták.
[Szerkesztve] -
Raymond
titán
válasz
Firestormhun #389 üzenetére
''Jelen állás szerint mindkét hardver unified shader működésű lesz.''
Hmm...a G80 az NV szerint nem US, kulon feldogozo egysegek vannak benne VS, GS es PS-re is.
''Az ok ,hogy DX10-nek nem feltétele unified shaderes hardver, csak az érdekel hogy....''
Igen, az API-nak az a lenyege hogy az aplikacionak mindegy legyen milyen vason fut. Csak az API altal elerheto funkciokat hivja. A DX fuggetlenseg pedig annyiban igaz hogy vannak funkciok amiket hardverileg megkovetel az API (mert mashogy nem lehetne biztositani), de a shader egysegek szama es tipusa nem tartozik ide. A DX-nek mindegy hogy egy kartya mondjuk 48 shader-ebol 8 allandoan VS-ken, 8 GS-ken es a maradek 32 PS-kent dolgozik vagy hogy barmelyik elvegezheti mindegyik funkciot. Az a lenyeg neki hogy visszakapja a kartyatol azt amit ker. Es ezt a meghajtotol keri nem a vastol. -
Foglalt név
addikt
válasz
Firestormhun #387 üzenetére
Nekem 2 hete ilyen van
Elég kellemetlen úgy használni, hogy kb. 0 a támogatottság
[Szerkesztve] -
Raymond
titán
válasz
Firestormhun #383 üzenetére
''Unified shader egységek működése API független? Tehát DX9 alatt is tudni fogja-e a kártya hogy abban a jelenetben épp több vertex kapacitás kell mint pixel és fodítva?''
A mukodesuk fuggetlen az API-tol, de nem ugy ahogy leirtad. Pont azert amit utanna irtal - nem az API hatarozza meg a hardver felosztast. Az aplikacio megmondja az API-nak mit akar, az API megmondja a drivereknek es a driverek + hardver dolga azt visszaadni amit az API ker tole. Hogy hogyan csinalja az az o dolga. Tehat az API-nak mindegy hogy milyen vas fut alatta mindaddig amig azt kapja vissza amit kell. Egy jo pelda az R600 es a G80 - mindket kartyahoz lesz DX10 meghajto de az egyik hardver Unified Shader a masik nem. A DX10 alatt nem a hardver shader egysegeknek kell egyesitve lenniuk, hanem a shader programoknak amiket a kartya kap elvegzesre. Remelem erthetoen irtam. -
Foglalt név
addikt
válasz
Firestormhun #383 üzenetére
Hogy hogyan kéne müködnie az érdekes kérdés, ahogy jelenleg áll az pedig siralmas. Mondjuk engem az azért érdekelne, hogy hogyan kerül forgalomba egy olyan hw, amihez nincs oprendszer, api és driver. Ettől függetlenül én örülök a dx10-nek, meg a us-nek. Remélem pár hónap múlva már használni is tudom a ''modern'' gépem
-
FireGL
aktív tag
válasz
Firestormhun #330 üzenetére
Shader 2.0 is tud HDR-t. Az első R9700 is tudta már, igaz a játékfejlesztők nem nagyon foglalkoztak vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÖRÖK GARANCIÁVAL - OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - LicencAruhaz.hu
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest