- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Magisk
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- iPhone topik
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firestormhun
senior tag
válasz
Foglalt név #391 üzenetére
Erre gondoltam.
[link] -
Firestormhun
senior tag
Jelen állás szerint mindkét hardver unified shader működésű lesz.
Az ok ,hogy DX10-nek nem feltétele unified shaderes hardver, csak az érdekel hogy maga az unified shaderes hardver hogyan működik. Akkor ezek szerint DX függetlenül, és csak is a driver és a hardver határozza meg, hogy az x. shader processzoral vertex vagy pixel shadert számoltat. -
Firestormhun
senior tag
válasz
Foglalt név #384 üzenetére
Hónap múlva elvileg már lesz ilyen kártya a piacon.
2002-ben is volt már ilyen, hogy egy kártya tudása megelőzte az adott API megjelenését. -
Firestormhun
senior tag
Pár kérdés.
Unified shader egységek működése API független? Tehát DX9 alatt is tudni fogja-e a kártya hogy abban a jelenetben épp több vertex kapacitás kell mint pixel és fodítva?
Ha nem, akkor egy unified shaderes kártya, hogy működik DX9 alatt? Driverből lockololnak x shader egységet vertex/pixel számolásra? -
Firestormhun
senior tag
válasz
Komplikato #329 üzenetére
Ezek a DX10-es patchek is kb annyival fognak felérni mint FarCry-hoz az SM 3.0. Max lesz pár százalék teljesítmény javulás és kész.
Én meg még várom az első igazán SM 3.0-ás játékot. Mostanában tetszetős, hogy a next gen játékok be vannak harangozva SM 3.0-nak, közben amikor megjelenik, a shader cacheben ott virít a 2.0a, és az SM 3.0 mód nem más mint HDR és egy kis soft shadow.
Sehol semmi dynamic branching és társai.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- GAINWARD RTX 4070 Ghost OC 12GB - ÚJ! 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest