- Yettel topik
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Pontosabb, erősebb zajszűrést hoz a Sony kényelmesebb formában
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz
KROK640 #28438 üzenetére
Nálunk is hasonló szitu volt. Akkor kb 600 fős cég volt egy nagy központi telephellyel, illetve 14-15 kisebb telephellyel ahol 4-6 PC volt. Én egy ilyen kis telephelyen dolgoztam, 2012-ben kerültem ide. Első napon egy Excel táblát kellett csinálnom amivel kb 10 perc alatt végeztem. A főnök elkönyvelt, hogy értek a számítógéphez mert neki ez legalább fél napjába telt volna
Így minden gonddal engem zaklattak itt helyben, de mivel nem volt admin hozzáférésem mindig a központi 1 szem IT-st lehetett zaklatni aki licence nélküli TeamViewerrel segített
Akkor nem volt még AD se központi szerverre is egyedi VPN-el lehetett csatlakozni és távoli asztallal futtatni a programokat, Volt egy Admin meg egy user minden gépen. Jelszó frappánsan a monitor típusszáma volt, mert azt látta az user
Az IT-s elég hamar levágta, hogy konyítok valamennyire hozzá, ezért megadta a telephelyen az admin jelszót és a saját felhasználóm is az lett, így mindenkinek könnyebb lett az élete, ráadásul ha valamit személyesen kellett intézni nem kellett 2-2 órát utaznia, mert egy nyomtatót be kell üzemelni.
Csináltam lokál megosztást mert ugyan volt központi fájlszerver, de nálunk rádiós net volt hatalmas sebességgel, ne meg volt kb 100 VPN licenc 200 emberre így hó elején/végén mindig "verekedni" kellett. Reggel korán jöttünk, és ha szerencsénk volt nem dobott le.
Aztán elkezdtem mindig papír dokumentációt digitalizálni, mert sokkal könnyebben kereshető volt. Jöttek a megszorítások, az utolsó csavarog mindent meg kellett indokolni miért vettél. Az ügyvezető nem értékelte, hogy havonta 1 db DVD-t kérek backupnak (minek az), ezért nálunk is hasonlóan lett megoldva, hoztam a külső HDD-m és másoltam rá a cuccokat, otthon pedig fel a gépre, hogy legyen 3 példány.
Aztán '15-'16 körül jött az AD, ott megszűnt a jó világ, viszont vettek fel rendes IT-s létszámot.
De a kollégák továbbra is engem kérdeznek állandóan, egy se tudja, hogy kell egy ticketet feladni (kint az asztalon a parancsikon).
Új hozzászólás Aktív témák
lo Sokan találkoztunk már olyan ismerőssel, "üzletféllel", aki minden segítséget ingyen szeretne, és azt is...
- GEFORCE RTX 4070 SUPER WOW EDITION (bontatlan)
- IPhone 14 Pro max 256GB kuriózum! 98% akku 2027.08.28. Jótállás
- IPhone 16e 128GB gyári független 2028.04.17.Apple jótállás
- Apple watch Series 10 46mm Rose Gold GPS bontatlan! 1 év Apple jótállás
- Intel Core i5 12400F / RTX 4060 / 32GB DDR4 RAM / 1TB SSD konfig eladó jó áron
- Samsung Galaxy S24 128GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Gamer / irodai szék noblechairs ICON TX
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest