Hirdetés
- Kamerában erősíthet a Pixel 10
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
- Snapdragon 695 és 120 Hz-es kijelző a Motorola G34-ben
- Google Pixel topik
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz
KROK640 #28438 üzenetére
Nálunk is hasonló szitu volt. Akkor kb 600 fős cég volt egy nagy központi telephellyel, illetve 14-15 kisebb telephellyel ahol 4-6 PC volt. Én egy ilyen kis telephelyen dolgoztam, 2012-ben kerültem ide. Első napon egy Excel táblát kellett csinálnom amivel kb 10 perc alatt végeztem. A főnök elkönyvelt, hogy értek a számítógéphez mert neki ez legalább fél napjába telt volna
Így minden gonddal engem zaklattak itt helyben, de mivel nem volt admin hozzáférésem mindig a központi 1 szem IT-st lehetett zaklatni aki licence nélküli TeamViewerrel segített
Akkor nem volt még AD se központi szerverre is egyedi VPN-el lehetett csatlakozni és távoli asztallal futtatni a programokat, Volt egy Admin meg egy user minden gépen. Jelszó frappánsan a monitor típusszáma volt, mert azt látta az user
Az IT-s elég hamar levágta, hogy konyítok valamennyire hozzá, ezért megadta a telephelyen az admin jelszót és a saját felhasználóm is az lett, így mindenkinek könnyebb lett az élete, ráadásul ha valamit személyesen kellett intézni nem kellett 2-2 órát utaznia, mert egy nyomtatót be kell üzemelni.
Csináltam lokál megosztást mert ugyan volt központi fájlszerver, de nálunk rádiós net volt hatalmas sebességgel, ne meg volt kb 100 VPN licenc 200 emberre így hó elején/végén mindig "verekedni" kellett. Reggel korán jöttünk, és ha szerencsénk volt nem dobott le.
Aztán elkezdtem mindig papír dokumentációt digitalizálni, mert sokkal könnyebben kereshető volt. Jöttek a megszorítások, az utolsó csavarog mindent meg kellett indokolni miért vettél. Az ügyvezető nem értékelte, hogy havonta 1 db DVD-t kérek backupnak (minek az), ezért nálunk is hasonlóan lett megoldva, hoztam a külső HDD-m és másoltam rá a cuccokat, otthon pedig fel a gépre, hogy legyen 3 példány.
Aztán '15-'16 körül jött az AD, ott megszűnt a jó világ, viszont vettek fel rendes IT-s létszámot.
De a kollégák továbbra is engem kérdeznek állandóan, egy se tudja, hogy kell egy ticketet feladni (kint az asztalon a parancsikon).
Új hozzászólás Aktív témák
lo Sokan találkoztunk már olyan ismerőssel, "üzletféllel", aki minden segítséget ingyen szeretne, és azt is...
- Kína nagyon pályázik az összes GeForce RTX 5090-re
- Milyen Blu-ray írót?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kamerában erősíthet a Pixel 10
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest