Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atos23

    senior tag

    válasz grigorow #717 üzenetére

    @grigorow: Köszi szépen, felhívtam őket, ismerik a problémát, javítják is rendszeresen (sokat kell), de pár hónapja nem elérhető a pótalkatrész.

    @peanar: Sajnos ez a Garmin szégyene, hogy ilyen méregdrága órákat ilyen silány gombokkal szállítanak. Sikerült 5 centet spórolni minden órán, gratulálok nekik.
    Azt olvastam, hogy a gomb két okból mehet tönkre: Az órák sima fürdővíztől, édesvízi (medencés) úszástól beáznak a gomboknál, vagy a másik eset, hogy a kis membrános nyomógomb egyszerűen elkopik mechanikailag a nyomkodástól.
    Az a megdöbbentő, hogy a Fenix 7 esetek annak ellenére vannak százával a neten, hogy az óra még garanciális, tehát sok ember el sem jut a fórumozásig, hanem simán cseréli neki a gyártó / importőr szervize. Valószínűleg egy év múlva már meg lehet élni Garmin gombjavításból.
    Az összes kollégám csodálkozik, hogy az elvileg minőséginek mondott Garminnal 9 hónap használat után ide sikerült eljutni.

Új hozzászólás Aktív témák