Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Paxker315

    veterán

    válasz Blindmouse #6 üzenetére

    fogyasztásügyileg teljesen rendben vannak a DSG-k és a ZF8 megoldása is, hibrid toyotából meg soha nem létezett "nem automata" váltós. Sőt, mai váltóprogramok amúgy a kézi váltós sofőrök túlnyomó részétől takarékosabban tudnak menni. Szvl a fogyasztás pont nem releváns immáron (kivéve a régebbi típusoknál). :R

    szerk: csak fyi, az "ős-dsg" DQ-250-el szerelt csipszelt 2.0 crtdi-s bódém rendszeresen 48-55 liter gázolajat nyakal be 1000 km-en. Szerintem, ez nem egy katasztrofális érték :)

    Szerk 2: ha most kellene elsőautót vadászni, 2007-2008 körüli Toyota Camry HSD. 2M alatt megáll a mutatvány, és egész korrekt a fenntarthatósága.
    ami figyelemre méltó: 700ezer km után megkérdezte a tulaj, kell-e váltóolajat cserélni. Nem tudta a szerelő, megcsinálta.
    pár cella halt meg az akkupakkban, de cellánként cserélhető, és van belőle dögivel, így néhány tízezer ft-os tétel
    ha hozzávesszük, hogy 250-350ezer km-esen 2M alatt megáll. Ideális még kezdőként is, bár a 4.8m hossz, 1.82m szélesség miatt városban sz.r, az átlagos fiat 126-ra méretezett garázsajtón meg nem jut át :DDD

Új hozzászólás Aktív témák