- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Netfone
- Légies iPhone halvány színei
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Köszi mindkettőtöknek!
A Chill-t értettem mire való, a benchmarkos példát azért hoztam mert ott látszik nagyon jól hogy a minimum fps-en javítani tud, és azt nem értettem...
Azt meg nem tudtam, hogy user input alapján dönti el hogy mennyire fogja vissza a GPU-t - nekem valamiért az volt az elképzelésem, hogy a jelenetben lévő mozgás mennyiségéből találja ki, hogy mit csináljon. Olyasmire gondolok mint a filmek lejátszása / kódolása, ami ugye a frame-ek többségének csak a deltáját tárolja (tehát hogy miben különbözik az előző frame-től), és ha egy határértéket meghalad az eltérő pixelek száma, akkor jön egy új key-frame. (esetünkben key-frame helyett a performance boost, nyilván) Azt hittem hasonló logikát követ a Chill is, persze tudom a játékok tök máshogy működnek mint egy film, az implementáció biztos nem lehet ugyan az, csak... azt hittem a jelenetet figyeli, nem az usert.
-
Tyrel
őstag
Ha még járnál erre, ebben a Chill-ben én 2 dolgot nem értek, RX 580-al.
Az egyik, hogy állítólag most már minden játékot támogat, ehhez képest pl. Dreadnought alatt mégsem működik, pedig tuti jól van bekapcsolva. Most akkor wtf?... Egyáltalán ha megoldást akarok erre akkor az AMD-nek kell sírnom vagy a Dreadnought fejlesztőinek?
A másik, hogy pl. Total War: Warhammer 2 benchmark alatt (de láttam már máshol is) feltűnt, hogy ha be van kapcsolva a Chill és kellően le van húzva a minimum korlátja ahhoz, hogy csináljon is valamit, akkor a minimum fps-ek, (így kapcsolódóan gondolom a frame time is) jobbak lesznek. Ezt nem igazán értem.
Hogy egy példát mondjak, DX11, viszonylag magas (de azért ésszerű) beállítások, 2560x1440, a játék Battle Benchmark-ját futtatva van 1-2 jelenet ill. kameraváltás ahol egy pillanatra leesik az fps 35-36 környékére, egyébként meg olyan 45-55 közt táncikál. Ha bekapcsolom a Chill-t és 40-re állítom a minimum korlátját, akkor viszont kb. 40fps-el fut végig a Benchmark.
Ez egyfelől rossz, mert nem ismeri fel amikor az egységek egymásnak esnek a képen és nem engedi szabadon a GPU-t... másfelől viszont, azoknál a váltásoknál és ráközelítéseknél ahol 1-1 pillanatra leesett az fps Chill nélkül, azoknál sokkal kevésbé röccen meg. Pl. 40-ről leesik 39-re, de 35-öt sosem éri el.
Ezt meg hogy?...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- VR topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 64GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R 5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Corsair 650W
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest