- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Köszi mindkettőtöknek!
A Chill-t értettem mire való, a benchmarkos példát azért hoztam mert ott látszik nagyon jól hogy a minimum fps-en javítani tud, és azt nem értettem...
Azt meg nem tudtam, hogy user input alapján dönti el hogy mennyire fogja vissza a GPU-t - nekem valamiért az volt az elképzelésem, hogy a jelenetben lévő mozgás mennyiségéből találja ki, hogy mit csináljon. Olyasmire gondolok mint a filmek lejátszása / kódolása, ami ugye a frame-ek többségének csak a deltáját tárolja (tehát hogy miben különbözik az előző frame-től), és ha egy határértéket meghalad az eltérő pixelek száma, akkor jön egy új key-frame. (esetünkben key-frame helyett a performance boost, nyilván) Azt hittem hasonló logikát követ a Chill is, persze tudom a játékok tök máshogy működnek mint egy film, az implementáció biztos nem lehet ugyan az, csak... azt hittem a jelenetet figyeli, nem az usert.
-
Tyrel
őstag
Ha még járnál erre, ebben a Chill-ben én 2 dolgot nem értek, RX 580-al.
Az egyik, hogy állítólag most már minden játékot támogat, ehhez képest pl. Dreadnought alatt mégsem működik, pedig tuti jól van bekapcsolva. Most akkor wtf?... Egyáltalán ha megoldást akarok erre akkor az AMD-nek kell sírnom vagy a Dreadnought fejlesztőinek?
A másik, hogy pl. Total War: Warhammer 2 benchmark alatt (de láttam már máshol is) feltűnt, hogy ha be van kapcsolva a Chill és kellően le van húzva a minimum korlátja ahhoz, hogy csináljon is valamit, akkor a minimum fps-ek, (így kapcsolódóan gondolom a frame time is) jobbak lesznek. Ezt nem igazán értem.
Hogy egy példát mondjak, DX11, viszonylag magas (de azért ésszerű) beállítások, 2560x1440, a játék Battle Benchmark-ját futtatva van 1-2 jelenet ill. kameraváltás ahol egy pillanatra leesik az fps 35-36 környékére, egyébként meg olyan 45-55 közt táncikál. Ha bekapcsolom a Chill-t és 40-re állítom a minimum korlátját, akkor viszont kb. 40fps-el fut végig a Benchmark.
Ez egyfelől rossz, mert nem ismeri fel amikor az egységek egymásnak esnek a képen és nem engedi szabadon a GPU-t... másfelől viszont, azoknál a váltásoknál és ráközelítéseknél ahol 1-1 pillanatra leesett az fps Chill nélkül, azoknál sokkal kevésbé röccen meg. Pl. 40-ről leesik 39-re, de 35-öt sosem éri el.
Ezt meg hogy?...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- XFX Swift Radeon RX 9070 OC Triple Fan Gaming Edition
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest