Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
válasz bivalyolo #38 üzenetére
Ó ez egy másik érdekes téma...
Az Enhanced Sync nekem a fentebb említett, Chill-ellenes Dreadnought alatt mikrolagot okoz, de nem állandót ill. nincs benne rendszer, csak így percenként párszor megakad a kép, mintha ugyan azt a képkockát rajzolná ki egymás után vagy 3x.
Ami viszont még különösebb nekem, és dögöljek meg nem tudom hová tenni, és nagyon nagyon érdekelne a megfejtése az a következő:
R9 390-el, és RX 580-al is tapasztaltam: nincs screen tearing. Enhanced Sync-nek nincs hozzá köze, az R9 390-en nem is volt ilyen és ha kikapcsolom sem változtat semmin. A hagyományos V-Sync-et pedig akár játékokban, akár a driverben kapcsolgatom, az egyetlen dolog amin változtat az az, hogy kiakad-e a maximum fps-em a monitor 75Hz-es frissítésén, vagy túl tud-e szaladni rajta.
De screen tearing nincsen. DX11, DX12, OpenGL, tök mind1, bármelyik játék lehet, vagy akár film, screen tearing nincsen.A monitor egy Asus PB328Q - elképzelhető hogy ő a ludas, ill. hogy ez csinál valamit ami megszűnteti a tearing-et? De ha tudna ilyet akkor az 72-es méretű piros betűkkel lenne ráírva minden oldalára 2x, nem?...
Na szóval ezt fejtse meg nekem valaki...
Turenkarn