Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz #43680768 #79 üzenetére

    "Ide eljutni 3-4 munkahely és 10-15 év, én is ott kezdtem, hogy fel kellett venni hétvégén is, pénz nélkül... Most sincs pénz, de van emberi megközelítés, ami sokat számít!"

    Valamit szerintem elszúrtál akkor. Vagy fizessenek annyit - nem kell külön - , hogy beleférjen a munkaidőn kívül ügyfélszolgálat tartása részedről vagy ne csináld. Ennyi.
    Ahogy korábban is írtam vannak olyan munkahelyek ahol kötelező az elérhetőség és elvért. Tiszta sor, de ilyen munkát csak akkor szabad elvállalni ha ezt meg is fizetik.

    Én egyszer csak meguntam a dolgot és kikapcsoltam a céges telefont és otthagytam a cégnél. Majd másnap reggel 7-kor bekapcsoltam. És ennyi.
    Mondjuk én más munkakörben vagyok. Nekem ügyfeleim vannak, nem szervereim amit felügyelni kell vagy biztosítani a folyamatos működését, de ennek megfelelően nem is vagyok kellőképpen megfizetve, akkoriban meg még inkább nem voltam.
    Nálunk a cégnél munkaidő után zárják a kapukat, bekapcsol a riasztó stb stb ... nincs portaszolgálat. Tehát ha egy ügyfélnek kell valami munkaidő után akkor kb semmit nem tudok érte tenni otthonról. Az ügyfél pedig úgyse fogja megfizetni azt, hogy felkeltsek / felzargassak 3 másik embert a város különböző pontjairól hogy jöjjenek oda a céghez, nyissák ki a kaput, riasszák ki az épületeket hogy tudja dolgozni az illetőnek pár órát. Továbbá azt sem fogja kifizetni az ügyfél hogy én mindezek mellett hétvégén bemegyek neki hétvégi túlórába dolgozni. Innentől kezdve meg teljesen fölösleges egymást szívatni. Ő azzal, hogy engem hívogat én meg azzal, hogy úgyse tudok segíteni rajta, ha mégis azt úgysem fizetné meg.

    Szóval mondom az, hogy neked nem fizetnek érte sem külön sem a havi fizetésbe intergálva és mégis hagyod hogy random időpontokban hivogassanak az maximum téged szivat egyedül. A kellemesebb hangvétellel sehol se vagy előrébb érdemben.
    Meg kell nézni, amit rwu kollega a #77-ben leírt. Na úgy korrekt a dolog. Van pénz, van megbecsülés, van elismerés, van "jutalom".
    Nálunk viszont nem is a főnökkel volt gond, mert ő ugyan nem fizet meg minket, de legalább ha ritkán is, de normálisan hív be munkaidő után dolgozni vagy hétvégén... Hanem az igazi gond az ügyfelekkel volt. Akik úgy gondolják, hogy te legyél elérhető 0-24-ig, dolgozz reggel 6-től este 6-ig hétfőtől péntekig, akár ünnepnapokon is. Mindezt azért, hogy bizonyos esetekben a szaros 6 ezer forintos munkáját megtudd csinálni neki határidőre, mert volt olyan bal...asz hogy két hétig ült a seggén, majd az utolsó napon odajön hogy de pedig ez kell neki holnapra...

  • bambano

    titán

    válasz #43680768 #79 üzenetére

    a cégek zöménél ez pont fordítva működik, minél magasabbra jutottál a szamárlétrán, annál inkább fel kell venned a telefont (mondjuk a zseton is "annál inkább").

    magyarul nem tudók kedvéért ezt nem elcsúsztatásnak nevezik, hanem lecsúsztatásnak.

    az sms-ekkel pedig az a baj, hogyha megkaptad és megnézted, végiggondoltad, akkor már dolgoztál, azaz kizökkentettek a pihenésből. ha pedig kizökkentettek, akkor akár meg is csinálhatod, amit akar, mert úgyis lőttek a pihenésnek. az éles határvonal ott van, hogy nem fogadod az sms-t, nem veszed fel, nem is tudsz róla, hogy valaki erőlködik, mert csak így lehet kikapcsolódni.

Új hozzászólás Aktív témák